Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do Pociągu: Europa zabierze Cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić Cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu!
Wsiąść do pociągu: Europa to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka.
Wsiąść do pociągu: Europa to gra prosta i elegancka, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się też doświadczonym graczom. Niniejszy zestaw zawiera kompletną grę i nie wymaga użycia pierwszej wersji Ticket to Ride.
Gra należy do obsypanej nagrodami serii Ticket to Ride:
Zwycięzca Spiel des Jahres (2004)
Finalista Deutscher SpielePreis (2004)
Gra Roku 2004 w Japonii
Gra Roku 2005 we Francji, Finlandii, Szwecji, Hiszpanii
Gra Roku 2006 w Norwegii, Włoszech
Finalista Najlepsza Rodzinna Gra Roku według Games 100 (2005)
Nominowana do Najlepszej Strategicznej Gry Roku przez International Gamers Award (2004)
Zwycięzca International Gamers Award (2005)
Podstawowe informacje:
Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 60 - 90 minut Wydanie: polskie
Chcesz zabezpieczyć swoje karty? Oto pasujące koszulki:
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Dziki Zachód pozwala na budowanie sieci połączeń wyłącznie ze swojego rodzinnego miasteczka. Swoje wpływy możemy rozszerzać poprzez kontrolowanie miast wzdłuż wybudowanej wcześniej linii kolejowej. Mapa przeznaczona jest dla od 2 do 6 graczy i koncentruje się na rozbudowywaniu tras ze swojego miasta początkowego a także na odnalezieniu i przewiezieniu tajemniczego kosmity
Większość połączeń w Wsiąść do Pociągu: Holandia to połączenia podwójne i bez względu na liczbę graczy ich nitki mogą zostać zajęte (nawet w rozgrywkach 2 i 3-osobowych). Wszystkie połączenia mają swój koszt, który gracz musi opłacić za pomocą kwitów przejazdowych.
Wsiąść do Pociągu: Polska to dodatek zaprojektowany pod kątem rozgrywki dla 2–4 osób. Gra toczy się na planszy z mapą Polski, a celem uczestników jest zrealizowanie jak największej liczby tras. Budując połączenia między miastami, a także łącząc ze sobą poszczególne kraje sąsiadujące, gracze próbują zdobyć monopol w segmencie komunikacji publicznej. Im wcześniej uda im się skomunikować dwa państwa, tym więcej punktów otrzymają.
We Wsiąść do Pociągu: USA gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).
Dodatek Wsiąść do Pociągu: Zjednoczone Królestwo / Pensylwania zawiera także mapę Pensylwanii - stanu w Ameryce Północnej, w którym kolejnictwo nadawało rytm codziennemu życiu, a jego historia do dziś rozpala umysły i wyobraźnię wielu osób.
We Wsiąść do Pociągu: Kraje Północy gracze zbierają karty różnych rodzajów pociągów, które pozwalają im obejmować kontrolę nad szlakami kolejowymi, przejeżdżać tunelami i wjeżdżać na promy, aby podróżować pomiędzy miastami Skandynawii.
Cena:195,00 zł
Opinie o produkcie (1)
kmakowski
28 listopada 2012
Stała pozycja podczas rozgrywek z moimi znajomymi - lekka i
przyjemna, wzbudza rywalizację i wciąga - wiele możliwych
tras. Przydaje się logiczne planowanie. Polecam bo gra
prosta i naprawdę bardzo przyjemna - mamy już ją dość długo
i się nie nudzi :)
kmakowski
Stała pozycja podczas rozgrywek z moimi znajomymi - lekka i przyjemna, wzbudza rywalizację i wciąga - wiele możliwych tras. Przydaje się logiczne planowanie. Polecam bo gra prosta i naprawdę bardzo przyjemna - mamy już ją dość długo i się nie nudzi :)