Wyróżnienia dla firmy

Promocje

Shuffle: Minionki - WYPRZEDAŻ! Shuffle: Minionki - WYPRZEDAŻ! 14,90 zł 25,00 zł



FORT - edycja polska FORT - edycja polska 99,90 zł 115,00 zł

Blueprints Blueprints 89,00 zł 109,00 zł

Miasto Szpiegów: Estoril 1942 Miasto Szpiegów: Estoril 1942 89,90 zł 119,00 zł

Trefle - WYPRZEDAŻ! Trefle - WYPRZEDAŻ! 26,00 zł 33,00 zł

Panaceum - WYPRZEDAŻ! Panaceum - WYPRZEDAŻ! 25,00 zł 39,00 zł

Mariposas - edycja polska Mariposas - edycja polska 169,00 zł 199,90 zł

MtG: Kaldheim Booster MtG: Kaldheim Booster 13,50 zł 15,50 zł

Imionki - memo - WYPRZEDAŻ! Imionki - memo - WYPRZEDAŻ! 14,50 zł 24,00 zł

Muffinki Muffinki 27,90 zł 33,00 zł

Producenci

Neuroshima HEX edycja 3.0

GRY PLANSZOWE
139
PLN
Neuroshima HEX edycja 3.0
Neuroshima HEX edycja 3.0
in_stock
Dostępność:
mała ilość
Wysyłka:
24 godziny
Cena: 139,00 zł
Cena netto: 113,01 zł
szt.

 

Neuroshima HEX 3.0 to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwzględne maszyny Molocha. Każdy z graczy dowodzi jedną z armii, na którą składają się żetony jednostek, modułów i akcji, które wykłada się na heksagonalnej planszy pola bitwy. 

Każda armia składa się z 35 żetonów, na które składają się żetony jednostek oraz akcji specjalnych. Jednostki wykłada się na planszę, na dowolnym polu nie zajętym przez inny żeton. Każda z nich ma oznaczenie informujące, czy jest jednostką strzelającą czy walczącą wręcz a także inicjatywę (o wartości od 0 do 3). Na żetonie znajdują się także symbole oznaczające z jaką siłą i w jakie kierunki atakuje. Niektóre jednostki mają zdolności specjalne, np. „Sieciarz” może zablokować działanie sąsiadującej jednostki, inne mogą atakować dwukrotnie, jeszcze inne mają zamontowany pancerz itp. Symboli jest niewiele, są czytelne i bardzo łatwo się w nich połapać – nie trzeba ich nawet specjalnie znać przed rozgrywką. Przykładowe żetony można zobaczyć w galerii poniżej. 

Wśród żetonów występują żetony specjalne „Bitwa”, które można zagrać, aby rozpocząć walkę. Momenct rozstrzygania bitwy jest bardzo efektowny – wiele jednostek ginie, wykonując przed śmiercią jeszcze jeden, zabójczy atak. Dobre ustawienie jednostek i ich osłona oraz ochrona bazy są bardzo trudne, często więc posyła się jednostki w samobójcze misje, aby tylko zdjąć jeszcze jeden punkt z bazy przeciwnika.

 

Nowa edycja niesie wiele zmian. Są to:

 

Ilustracje: wszystkie żetony, plansza oraz okładka mają nowe ilustracje przygotowane specjalnie do tej edycji. Za projekt okładki odpowiada Piotr Cieśliński pracujący na co dzień nad okładkami książek dla wydawnictwa Fabryka Słów, projekt planszy przygotował Michał Oracz, a ilustracje na żetonach wykonał pracujący z nami od wielu lat Piotr Foksowicz oraz Invlove.

 

Znaczniki obrażeń: do Neuroshimy Hex wracają znane z pierwszej edycji znaczniki obrażeń sztabów. W zestawie znajdują się cztery znaczniki. Dla rozgrywek na większą ilość graczy na planszy pozostaje licznik obrażeń tak, jak w poprzedniej edycji.

Talia Hexogłówek: do Neuroshimy Hex dodaliśmy 55 kart z hexogłówkami zaprojektowanymi przez Michała Herdę, który od wielu lat zajmuje się projektowaniem podobnych łamigłówek. Dzięki tym 55 kartom możecie pobawić się w Neuroshimę nawet, gdy nie ma w okolicy przeciwnika! 

Grube żetony: w nowym wydaniu żetony drukowane są na grubej tekturze (1.5 mm). 

Nowe ikony: ikony na żetonach uległy minimalnej zmianie – mają dodany kolor oraz są wyraźniej zaznaczone na żetonach. Ponadto zmieniła się ikona wytrzymałości (dotąd zbyt podobna do ikony medyka, teraz zmieniła się w ikonę tarczki), usunięto z żetonów ikonę klepsydry, która nie wnosiła do gry istotnych informacji oraz zmieniła się ikona „Bomby” na żetonie Klauna, ponieważ po klaryfikacji reguły zbyt różni się od Bomby, czyli żetonu natychmiastowego. 

Poszerzona instrukcja: nowe wydanie posiada nową instrukcję, która została zaktualizowana o wyjaśnienie wszystkich problemów, jakie przez lata były zgłaszane na forach internetowych. 

Zmiany w regułach: nowa reguła zmniejszająca losowość dociągu, nowa reguła likwidująca pechowy dociąg oraz nowy tryb gry na 3 graczy. Oczywiście nowe reguły wraz z instrukcją będą udostępnione za darmo do pobrania na stronie Portal Games.

Karty referencyjne: do pudełka dodano cztery karty referencyjne – dla każdej z podstawowych armii w grze.


Podstawowe informacje

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 45 - 90 minut
Wydanie: polskie
Instrukcja: polska


Zawartość pudełka:

  • plansza
  • 140 żetonów (po 35 dla każdej z 4 armii)
  • instrukcja wraz z opisami armii i poradami taktycznymi



Produkty powiązane

Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Missisipi (edycja 3.0)

 

Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.

Cena: 33,00 zł

Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)

Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
tworzonej na planszy macierzy jeden Moduł może wspomagać jednocześnie wszystkie należące do niej jednostki. Nawet słabe w
pojedynkę oddziały mogą się przez to stać szybkimi i skutecznymi zabójcami.

Cena: 33,00 zł

Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)

 

Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0

Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.

Cena: 33,00 zł

Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)

Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami. 

Cena: 33,00 zł

Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Smart (edycja 3.0)

Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest za zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.

Cena: 33,00 zł

Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0) Neuroshima HEX: Vegas (edycja 3.0)

 

Vegas odczuło skutki wojny znacznie mniej niż większość miast USA i jest jednym z niewielu ocalałych ośrodków cywilizacji, gdzie można żyć na nieco wyższym poziomie niż w większości obszarów zniszczonego kontynentu..
Cena: 33,00 zł

Opinie o produkcie (0)

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Współpraca

Akceptujemy bony:

Sodexo

 

Galeria rabatów

Galeria rabatów

 

Paczkomaty

Paczkomaty

Płatności online

Płatności online

Sklep internetowy Shoper.pl