Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
Załoga: Wyprawa w głębiny to niezależna kontynuacja gry Załoga: W poszukiwaniu dziewiątej planety, zdobywcy tytułu Kennerspiel des Jahres 2020 (Zaawansowana gra roku).
Pojawienie się nowego królestwa w sąsiedztwie zdestabilizowało sytuację, zmuszając wielkie rody do chwilowego porzucenia swoich wojenek na rzecz politycznych sojuszy. Jednak pod płaszczykiem współpracy tli się chorobliwa ambicja i wystarczy byle pretekst, by ogień przemocy zapłonął ponownie…
Ten dodatek wprowadza do Gry o Tron: Gry planszowej dwa nowe elementy: 42 karty Rodów: Każdy z sześciu Rodów z gry podstawowej otrzymuje nową talię 7 kart Rodu, zaprojektowanych z myślą o bardziej strategicznej rozgrywce.
W grze Tuareg gracze wcielają się w przywódców tuareskich plemion, którzy handlują daktylami, solą oraz pieprzem, zdobywając za to złote monety oraz ulepszenia dla swych rodzin.
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty Wodzów oraz dwa moduły zawierające zupełnie nowe karty kultury: Dobrobyt i Spory.
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne! Na swoich suchościeralnych planszach gracze wypełniają pola, rysują linie i odblokowują różne natychmiastowe oraz trwałe premie. Dodatkowo po każdej grze plansze będą przypominać niezwykłe zwierzęta!
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
Hodowca smoków to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice mandali oraz budowania worka, w której dobierasz znaczniki karmy i rozmieszczasz je pojedynczo na swojej planszy. Dzięki temu młode smoki mogą podążać śladem jedzenia i rosnąć z każdym kolejnym kęsem!
Oberżysta to nowy kupiec, którego możesz wykorzystać w grze Zatoka kupców. Postać ta opiera się na mechanice spekulacji, w której próbujesz przygotować odpowiednie pokoje dla najliczniejszych przybyszów w grze na końcu każdej rundy.
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty.
Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
Jako czcigodny Elvaland, szanowany członek rady i dowódca wojenny, zostałeś wysłany przez króla, aby powołać armię zdolną przeciwstawić się temu krwiożerczemu potworowi i pokonać go. Musisz odwiedzić każdą karczmę w królestwie, nająć najzdolniejszych krasnoludów oraz zwerbować najbardziej prestiżowych bohaterów, by ZEBRAĆ jak najlepszy ODDZIAŁ i pokonać śmiertelnego wroga! Działaj z należytą sumiennością, a przede wszystkim nie szczędź wydatków, bo o ile król nagrodzi najlepszych z Was, zapewne również ukarze tych, którym udało się powołać zaledwie nędzną zbieraninę straceńców!
Mamy rok 1977, a obiecywana przez filmy i powieści science-fiction wizja świata stała się rzeczywistością. Więcej informacji i formularze zgłoszeniowe można znaleźć w środku. Pozyskaj najatrakcyjniejsze działki i najciekawsze projekty. Starannie zaprojektuj swoje miasto, aby sponsorująca cię firma stanęła na czele wielkiego projektu budowy miast Luny!
Moja wyspa to rywalizacyjna gra planszowa z mechaniką legacy, w której rozwijamy swoją własną wyjątkową wyspę, zapełniając ją sześciokątnymi elementami.
Lepiej zapnij pasy, bo od teraz twoja Wyspa dinozaurów stanie się jeszcze bardziej dzika i nieokiełznana. Trzymasz w dłoniach klucz do rozpoczęcia nowej, ekscytującej jak nigdy epoki w historii parków rozrywki!