|
|
Simurgh - dodatek Zew Władcy Smoków - WYPRZEDAŻ!
![]() Simurgh: Zew Władcy Smoków - jest modułowym rozszerzeniem gry Simurgh. Wprowadza drugą planszę przedstawiającą Zapomnianą Metropolię, Dodaje również nowy typ robotnika (wasala) – Czarownik, a także zestaw nowych płytek akcji, w tym nowe płytki – Przywódców.
|
Siatka
![]() W grze Siatka gracze wcielają się w trenerów drużyn siatkarskich. Za pomocą kostki ruchu rozgrywają piłkę, starają się przebić ją na drugą stronę siatki i zdobyć punkt. Kluczem do zwycięstwa jest umiejętne wykorzystanie zdolności siatkarzy oraz kart taktyki.
|
Shuffle: Operacja
![]() Czy jesteś dobrym chirurgiem? Zdobądź wszystkie umiejętności medyczne, korzystaj ze sprzyjającego Ci szczęscia i staraj się nie stracić swojej kolejki!
|
Shuffle: My Little Pony - WYPRZEDAŻ!
![]() Celestia uwielbia bawić się z kucykami zamieniając cenne kamienie w pył, który rozsypuje po Equestrii. Wybierz ulubione kucyki i odwróć pierwszą kartę z wierzchu, a być może będzie na niej klejnot, który pragniesz zdobyć. Karty z klejnotami muszą pasować do sąsiadujących kart ze wszystkich stron. Wygrywa ten, kto najlepiej uzupełni klejnoty.
|
Sexplozja - zestaw 3 gier erotycznych
![]() UWAGA! Gra tylko dla dorosłych! Zestaw 3 gier erotycznych, które przeprowadzą Was od szalonej gry wstępnej poprzez niezapomniane łóżkowe igraszki, aż do wyboru ulubionej pozycji. Dzięki temu zestawowi nie będziecie chcieli wychodzić z sypialni a zabawy we dwoje wydłużą się do samego rana.
|
Seria GIPF: Punct - edycja polska
![]() Gra PÜNCT to opowieść o piątym żywiole, o duchu w najszerszym znaczeniu. To opowieść o ludzkim umyśle, o połączeniu świadomości i podświadomości, boskiej iskry natchnienia i twórczego potencjału. Gra opowiada też więc o znaczeniu sztuki, piękna i treści. No i o odwadze! PÜNCT jest grą o łączeniu przeciwstawnych stron życia.
|
Seria GIPF: Gipf - edycja polska
![]() GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
|
Sentient
![]() Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
![]() W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|