|
|
Piatnik Karty standard extra Poker - New Classics, 255731
Klasyczne karty do pokera firmy Piatnik z serii "New Classic".
|
Piątka
Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
|
Piątka z kosmosu
Stoisz na progu dalekiej podróży kosmicznej. Już niedługo będziesz miał okazję poznać najdziwniejsze stworzenia z różnych planet! Jeśli będziesz pilnym uczniem i pomożesz im stworzyć najlepsze kosmiczne połączenia zostaniesz zwycięzcą!
|
Pic na wodę! - WYPRZEDAŻ!
W grze „Pic na wodę!" stajesz się Artystą albo Fałszerzem. Na początku gry wszyscy otrzymują tajne karty z rolami. Większość ról to Artyści, ale pośród nich ukryje się jeden lub dwóch naśladowców. Następnie odsłaniany jest temat wystawy i wszyscy starają się jak najszybciej narysować trzy proste obrazki, które łączą się z wylosowanym tematem.
|
Pierwsza gra edukacyjna - Smacznego!
Edukacyjna układanka, dzięki której podczas wesołej zabawy mały gracz odkrywa jak wyglądają poszczególne przekąski, i uczy się klasyfikowania według kolorów. Wiek: 18m+
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Mniam!
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Zwierzątka
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
|
Pięć Klanów: Kaprysy Sułtana
Rozszerzenie Kaprysy sułtana pozwala 5 graczom rywalizować o kontrolę nad 5 cudownymi miastami i spełniać życzenia sułtana.
|
Pięć Klanów: Rzemieślnicy Naqali
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
|
Pięćdziesiąt rozkosznych nocy
Cena:
99,00 zł
UWAGA! Gra tylko dla dorosłych!
|
Piętaszek (Rebel)
Piętaszek to jednoosobowa gra karciana oparta na skutecznym budowaniu talii, w której wcielasz się w tytułowego mieszkańca bezludnej (jak dotąd) wyspy.
|
Pikit - edycja polska
Rzucaj kośćmi, by dobierać karty, i wybieraj, czy wolisz je zagrać (i skorzystać z efektów) czy zachować. Pikit to prosta gra karciana pełna niespodzianek, w której szczęście idzie w parze z ciosami poniżej pasa i dobrym wyczuciem czasu. Szybko okaże się, czy potrafisz podejmować właściwe decyzje!
|
Pino Postino
Gra skrywanej tożsamości dla 2-4 szybkonogich zwierzaków tajniaków w wieku od 7 lat.
|
Piraci 7 Mórz
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
|
Pirackie poRachunki
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę.
|
Piramido - edycja polska
W Piramido, wielopoziomowej grze kafelkowej, gracze starają się zbudować jak najbardziej imponującą piramidę. Piramida będzie się składać z 20 płytek domina rozmieszczonych na 4 poziomach. Podczas gry każdy z architektów będzie musiał zbudować swoją piramidę płytka po płytce, umieszczając na kolorowych blokach znaczniki klejnotów. Podczas swojej tury architekt musi wybrać płytkę z kamieniołomu, dołożyć ją do swojej piramidy i, jeśli to możliwe, oznaczyć ją za pomocą znacznika klejnotu.
|
PixBlocks
Programowanie to język przyszłości, a dzięki założeniom rozgrywki uczestnicy ćwiczą logiczne myślenie oraz budowanie założeń. PixBlocks to jedna z niewielu gier na rynku, która pozwala rozpocząć przygodę z językiem programowania.
|
Planeta Nomino
Najnowsza gra Karola Madaja oraz Manuka Studio – twórców rewelacyjnej „Kolejki”. Wyrusz na wyprawę razem z rodziną lub przyjaciółmi, by odkryć tajemnice planety Nomino. Przejdź do historii nauki jako odkrywca nowych, kosmicznych obiektów. Na wyprawie przydadzą się: niczym nieskrępowana wyobraźnia, siła przekonywania i przede wszystkim dużo dobrego humoru.
|
Play Mind Master Mind
Gracze na zmianę wcielają się w rolę kodującego i odgadującego. Kodujący wybiera pięć kołków w dowolnej kombinacji spośród ośmiu dostępnych kolorów. W tajemnicy przed przeciwnikiem umieszcza je w specjalnych otworach, ustalając ukryty kod. Odgadujący ma dwanaście prób na rozszyfrowanie kodu. W każdej próbie, umieszcza kołeczki na planszy w kombinacji, która wydaje mu się najbardziej zbliżoną do oryginału. Jeżeli mu się nie uda - przegrywa.
|