|
|
Rzuć na tacę (wyzwanie I)
Bloczek do bestsellerowej gry kościanej Rzuć na tacę, który jest prawdziwym wyzwaniem! Zmienione pola bonusowe, inne układy cyfr, ujemne punkty na pomarańczowym obszarze - odkryj nowe możliwości! Bloczek składa się z 75 dwustronnych kartek. Jedna strona przeznaczona jest do wykreślania wyników wskazanych przez wyrzucone kości, druga strona służy do podliczenia ostatecznych rezultatów.
|
Rzutem do mety - WYPRZEDAŻ!
Rzutem do mety emocjonująca rodzinna gra w kości. Zagrywaj karty i obserwuj swoich sześciościennych zawodników w drodze do mety. Tu nie ma sentymentów. Będą za to nieoczekiwane zmiany lidera, będzie zgrzyt kości, będzie walka ścianka w ściankę. Zatem gotowi do rzutu?
|
Sabotażysta - nowa edycja (Rebel)
Sabotażysta to prosta i angażująca karciana gra blefu, w której wcielamy się w górników poszukujących bryłek złota w głębokich tunelach albo w sabotażystów, którzy na każdym kroku utrudniają im pracę. Członkowie obu grup powinni się wspierać, ale nigdy nie mogą być pewni, kto jest po ich stronie – tożsamość każdego z krasnoludów zostaje ujawniona dopiero po rozdzieleniu złota. Zwycięży gracz, który po zakończeniu trzeciej rundy będzie miał najwięcej bryłek cennego kruszcu.
|
Sabotażysta 2 - nowa edycja (Rebel)
Sabotażysta 2 to rozszerzenie do popularnej gry karcianej, w której ukrywamy swoją tożsamość, by jak najbardziej się wzbogacić. Tym razem górnicy są podzieleni na dwie drużyny, podczas gdy inni pracują na własną rękę. Nowe karty zmieniają warunki zwycięstwa, a dodatkowe korytarze i akcje urozmaicają pracę w kopalni.
|
Sagrada - jeszcze więcej szkła. Dodatek dla 5-6 graczy
Dodatkowe ramki i zestawy kostek pozwolą na grę nawet w 6 osób, a nowe karty celów, narzędzi i witraży urozmaicą rozgrywkę. Czeka na Was też zupełnie nowy element mechaniki - prywatny zasób szkła. W pudełku znajdziecie również efektowną tackę na kostki.
|
Sagrada - Pasja
Sagrada Familia w Barcelonie jest wciąż w budowie, tworząc żyjące, budzące zachwyt dzieło ludzkiego geniuszu. Tak jak kolejne nawy dodają bazylice splendoru, tak kolejne dodatki zachwycają graczy swoją głębią i nowatorstwem.
|
Sagrada: Chwała
Sagrada: Chwała jest ostatnią częścią tryptyku dodatków poświęconych wspaniałym fasadom tej świątyni. To modułowe rozszerzenie wprowadza do gry dreszczyk emocji towarzyszących zaciekłej rywalizacji. Kto zasłuży na wieczną chwałę? Czas się przekonać! Do rozgrywki możesz wprowadzić wszystkie moduły dodatku lub wykorzystać wybrane spośród nich.
|
Sagrada: Życie
Sagrada: Życie to kolejny dodatek, który pozwoli Ci odkryć blaski i cienie wędrówki zwanej życiem - od trudów mozolnej pracy poprzez nieocenioną pomoc twoich czeladników. Możesz wprowadzić do rozgrywki wszystkie lub tylko wybrane moduły dodatku.
|
Samotnik - Wooden Classic
Wyzwij siebie na pojedynek! Zbijaj pionki, tak aby na końcu został tylko jeden. Uważaj jednak - jednym nieostrożnym ruchem możesz sam siebie zapędzić w ślepy zaułek. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane pionki schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
|
Scenariusz za Milion
Scenariusz za milion to imprezowa gra karciana przeznaczona dla 3-10 osób. Wcielicie się w dwa zespoły scenarzystów, rywalizujących ze sobą o prawo do wypuszczenia kasowego blockbustera. Jeden z Was stanie się producentem, który oceni obie drużyny i zdecyduje, który scenariusz zostanie wykorzystany, a który popadnie w całkowite zapomnienie!
|
Scrabble Karty
Scrabble w wersji karcianej to rewelacyjna adaptacja klasycznej gry słownej, która przenosi jej ekscytujące elementy na karty. Co wyróżnia tę wersję, to możliwość wyboru spośród trzech wariantów rozgrywki: klasycznego Scrabble, wariantu z kartami akcji oraz stylu inspirowanego grą Rummy, co zapewnia graczom szeroki wachlarz emocjonujących doświadczeń.
|
Scrabble Karty - edycja angielska
Kultowa gra na kartach Piatnika teraz również w wersji angielskiej! Kultowa gra, kultowe karty - Scrabble na kartach Piatnika.
|
Sea Stax
Sea Stax to jednoosobowa łamigłówka logiczna, w której próbujemy pomieścić morskie stworzenia na wskazanej na karcie przestrzeni. W pudełku znajdziesz 48 wyzwań o różnym poziomie trudności wraz z rozwiązaniami.
|
Sekret - Czy chcesz żyć wiecznie? - WYPRZEDAŻ!
W czasie wczesnej dynastii Qin wielu taoistów mia obsesję na punkcie idei Xian i intensywnie studiuje akt Xian, szukając wszystkich możliwych sposobów na zwiększenie ich szansy na oświecenie. Wiele fascynujących legend jest wynikiem takich obsesji. Podczas gry gracze powrócą do starożytnego królestwa i spróbują osiągnąć oświecenie poprzez kontrolowanie duchowych kamieni i `Qi`, energii życiowej.
|
Sekret wilczej gromady: Moja opowieść
W Sekret wilczej gromady: Moja opowieść, dwójka graczy stara się stworzyć najciekawszą historię z dostępnych kart. W każdej turze wybierasz jedną z nich i kładziesz przed sobą. Możesz dobrać kartę celu, dzięki której zdobędziesz punkty, albo opowieści, by spełnić cel. Gdy gracze wyłożą przed sobą 25 kart, gra się kończy, a gracz z największą liczbą punktów zwycięży.
|
Sen - edycja jubileuszowa
Edycja jubileuszowa wydana na stulecie Wydawnictwa "Nasza Księgarnia"
|
Sen Nasza Księgarnia
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
|
Sentient
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
|
Septima - Zmiennokształtność i Omeny
Rozszerzenie do gry Septima zawierające dwa oddzielne moduły, które można dowolnie łączyć z pełnym wariantem gry.
|
Seria GIPF: Gipf - edycja polska
GIPF jest grą logiczną dla dwóch graczy opartą na klasycznej koncepcji: gracze w turach, wprowadzają jednego pionka do gry, aż do ustawienia czterech w szeregu. Gdy tak się stanie, wtedy gracze usuwają swój rząd pionów i zdobywają wszystkie pionki przeciwnika, które stanowią jego przedłużenie. Taka zasada zdobywania pionów za każdym razem prowadzi do zupełnie nowej sytuacji na planszy.
|