|
|
W krainie legend
![]() W Krainie Legend jest bezpośrednią kontynuacją W Krainie Baśni – obie gry można ze sobą łączyć, ale też grać oddzielnie.
|
W ogrodzie - edycja polska
Cena:
105,00 zł
|
W Roku Smoka
![]() Akcja W Roku Smoka toczy się w roku 1000 n.e. Gracze wcielają się w chińskich szlachciców pragnących zwiększyć dobrobyt i prestiż swoich prowincji. Do pomocy w tym przedsięwzięciu zatrudnią cały szereg dworzan o różnorakich specjalizacjach, od uczonych i mnichów po wojowników i rzemieślników. Ci wierni poddani użyczą swych umiejętności i spróbują uchronić pana przed katastrofalnymi skutkami złego losu, który miesiąc po miesiącu będzie nawiedzać kraj.
|
War Chest - Zmrok
![]() Zmrok to rozszerzenie do gry War Chest, które prowadza 4 nowe oddziały oraz sztony wabia i znaczniki trucizny. Zmrok daje graczom okazję do wykorzystania wyspecjalizowanych oddziałów, których celem jest utrudnienie lub uniemożliwienie efektywnego zmobilizowania sił przeciwnika.
|
Warhammer Fantasy Roleplay: Książęta - Elektorzy
![]() W grze karcianej Książęta-Elektorzy od dwóch do czterech graczy wciela się w role rywalizujących ze sobą tytułowych możnych, uwikłanych w krwawą wojnę domową. Jej przebieg rozstrzygnie, kto przejmie tron największego imperium ludzkości. Jednak zdobycie korony nie jest łatwym zadaniem. Aby zwyciężyć Książęta-Elektorzy będą musieli zebrać liczne armie, oblegać wrogie ziemie i bronić własnych w zaciekłych konfliktach.
|
Wednesday - edycja polska
![]() Przechytrz przeciwników pozbywając się kart z ręki szybciej niż oni. Wyczekuj na idealny moment, by zagrać te o najwyższej wartości lub ryzykuj i ponoś konsekwencje! Ale pamiętaj: postacie znane z serialu Wednesday będą trzymać rozgrywkę w napięciu! W końcu czym jest gra bez nieprzewidzianych zwrotów akcji?
|
Wędrujące wieże
![]() W grze Wędrujące wieże poprowadzisz młodych czarodziejów do zamku kruków. Magowie mogą się poruszać pieszo albo za pomocą wędrujących wież. Gdy gracz uwięzi innego czarodzieja w wieży, jego kolba w magiczny sposób napełnia się eliksirem. Zwycięży ten, kto sprytnie wykorzysta nadarzające się okazje i jako pierwszy umieści wszystkich swoich czarodziejów w zamku.
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1
![]() Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2
![]() Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
![]() Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
![]() Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
![]() Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
![]() W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|