|
|
Dobble Connect - wydanie polskie
![]() Dobble Connect to zupełnie nowa odsłona rodzinnej gry karcianej, w której ćwiczymy refleks i spostrzegawczość. Naszym celem jest ułożenie 4 kart w swoim kolorze tak, by tworzyły nieprzerwaną linię – poziomą, pionową lub na skos. Aby dołożyć kolejną kartę do wzoru, musimy znaleźć wspólny symbol, łączący ją z jedną z kart, do której chcemy ją przyłączyć. Kto pierwszy, ten lepszy!
|
Cortex Harry Potter
![]() Cortex Harry Potter to nie lada gratka dla małych i dużych czarodziejów, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu łamigłówek. W każdej rundzie na stole pojawia się karta z zadaniem. Ten, kto rozwiąże je jako pierwszy, musi przykryć ją ręką i głośno podać odpowiedź. Wśród wyzwań znajdziecie wyścig o złoty znicz, pojedynek na zaklęcia czy poszukiwanie tajnych przejść na mapie Huncwotów!
|
To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi
![]() To ja go tnę! Awanturnicy i druidzi to wprowadzające 2 nowe klasy bohaterów: awanturników, którzy doskonale sprawdzają się w walce oraz ujarzmiających moce natury druidów. Wraz z nimi zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci
![]() To ja go tnę! Berserkowie i nekromanci to rozszerzenie wprowadzające dwie nowe klasy bohaterów: doskonałych wojowników o ekstremalnej sile i nieokiełznanym gniewie oraz potężnych magów odprawiających mroczne rytuały, aby zapewnić swojej drużynie przewagę. Wraz z dodatkiem zmienia się nieco jeden z warunków zwycięstwa: zamiast 6 musimy zebrać przedstawicieli 7 różnych klas.
|
Timeline Twist - edycja polska
![]() Timeline Twist to nowa edycja popularnej gry dla całej rodziny, dzięki której sprawdzicie i poszerzycie swoją wiedzę o historii! Spójrzcie, jakie wydarzenia są przedstawione na Waszych kartach i oszacujcie, kiedy miały miejsce. Zastanówcie się, czy umieścicie kartę na osi czasu, czy ją odrzucicie. Współpracujcie, by jak najwięcej kart znalazło się na właściwym miejscu. Komunikacja i taktyka będą kluczem do pomyślnego ukończenia tego wyzwania!
|
Kocia klątwa
![]() Otwórz pudełko i odkryj tajne hasło, a następnie pomóż innym je odgadnąć na podstawie dokładnie tylu wskazówek, ile wskazuje karta. Jeśli przeciwnicy domyślą się zbyt szybko, zgarną Ci punkty sprzed nosa, ale uważaj – starannie dobieraj słowa, bo jeśli Twoje podpowiedzi zostaną uznane za nieprecyzyjne, możesz paść ofiarą Kociej klątwy!
|
Dinokalipsa: Koszmarne randki
![]() Dinokalipsa: Koszmarne randki to rozszerzenie wprowadzające 54 zupełnie nowe karty z katastrofami (i nie tylko!), które zabiorą Cię do krainy żenujących wspomnień. Zakochaj się bez wzajemności, daj się złowić na nieprawdziwe zdjęcie i spotkaj się z dinozaurem, który zbyt szybko mówi „Kocham Cię!”. Oj, niezręcznie...
|
HINT - edycja polska
![]() HINT to gra imprezowa, w której drużyny na przemian odgadują hasła na podstawie wskazówek udzielanych przez swoich graczy. Aby naprowadzić drużynę na dobry trop, gracz musi się wykazać pomysłowością, ponieważ wskazówki przekazuje w określony na karcie sposób – może je opisywać, rysować, pokazywać albo nucić. Im więcej haseł odgadnie drużyna, tym więcej punktów zdobędzie. Ale uwaga! Lepiej nie zgadywać na ślepo, ponieważ niektóre hasła są zakazane!
|
Eksplodujące Kotki - dodatek Implodujące Kotki
![]() Dodatek do gry Eksplodujące KotkiZupełnie nowe karty, zupełnie nowe żarty, jeszcze więcej wybuchów i dodatkowy, szósty gracz przy stole! To i jeszcze więcej znajdziecie w tym niepozornym pudełeczku, które stanowi dodatek do puchatej rosyjskiej ruletki – Eksplodująch Kotków.
|
Odjechane Jednorożce: Smoki
![]() Odjechane Jednorożce: Smoki to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek fantastyczne stworzenia: od smokorożków, poprzez dojrzałe osobniki aż do zwykłych jednorożców, które marzą, by zostać smokami. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Tajniacy (Codenames)
![]() Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Tajniacy: Bez Cenzury
![]() Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|