Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Karty do gry w Czarnego Piotrusia na licencji uwielbianej przez dzieci bajki - Psi Patrol. "Piotruś" to gra karciana, którą znają wszystkie polskie dzieci. Proste zasady i szybka, emocjonująca rozgrywka to przyczyny jej sukcesu i popularności. Jeśli dodać do tego karty z wizerunkami najbardziej popularnych postaci z bajek, kreskówek, komiksów i filmów - otrzymujemy produkt, który kochają wszystkie dzieci.
Karty Piotruś Bing to gra karciana, którą znają wszystkie polskie dzieci. Proste zasady oraz szybka i emocjonująca rozgrywka sprawiają, że gra jest bardzo znana i lubiana. Jeśli dodać do tego karty z wizerunkami najbardziej popularnych postaci z bajek, kreskówek, komiksów i filmów otrzymujemy produkt, który kochają wszystkie dzieci.
Gra Piotruś Świnka Peppa jest świetną zabawą dla dzieci, która łączy klasyczną grę Piotruś z postaciami z popularnego serialu animowanego - Świnka Peppa. Rozgrywka jest prosta, szybka i pełna emocji, dzięki czemu nie ma czasu na nudę!
Karty "Piotruś Strażak Sam to gra karciana, którą znają wszystkie polskie dzieci. Proste zasady i szybka, emocjonująca rozgrywka to przyczyny jej sukcesu i popularności. Jeśli dodać do tego karty z wizerunkami najbardziej znanych i lubianych postaci z bajek, kreskówek, komiksów i filmów mamy produkt, który kocha każde dziecko!
Karty "Piotruś Frozen to gra karciana, którą znają wszystkie polskie dzieci. Proste zasady oraz szybka i emocjonująca rozgrywka sprawiają, że gra jest bardzo popularna. Jeśli dodać do tego karty z wizerunkami najbardziej znanych postaci z bajek, kreskówek, komiksów i filmów otrzymujemy produkt, który kochają wszystkie dzieci.
Każdy chętnie chwyci za ciepły kawałek pizzy. Wszyscy ją uwielbiamy, każdy lubi na niej coś innego. Którą pizzę lubisz najbardziej? Margheritę, Pepperoni czy Marinarę? Teraz każdą z nich możesz przygotować samodzielnie - z wędliną lub w wersji wegetariańskiej. Czas więc zakasać rękawy, rozsypać mąkę na stole i przyrządzić najlepszą pizzę dla najbliższych.
Gdzie śpi w nocy wiewiórka? Jak wygląda domek pszczół? Co budują mrówki - prawdziwi leśni architekci? Gra Kto tu mieszka pokazuje dzieciom zwierzęta i domy, w których mieszkają. W trakcie zabawy najmłodsi gracze ćwiczą słownictwo i spostrzegawczość.
Misie, myszy, kotki, liski… gdzie tak wszyscy pędzą? Uzupełnij ilustracje odpowiednimi elementami i opowiedz własną historię! Gra Jadą, jadą misie zawiera kolorowe, plansze umożliwiające dzieciom stworzenie własnych ilustracji. Rozwija spostrzegawczość, kreatywność i logiczne myślenie Twoich pociech.
W Touch it! Polska ilustracje nawiązują do polskich symboli, budynków i postaci. Pomiędzy pierogami i Smokiem Wawelskim będziecie szukać także skoczka narciarskiego, Marii Skłodowskiej-Curie czy oscypka.
Gra Farma została stworzona z myślą o najmłodszych. Podczas wesołej zabawy polegającej na wyszukiwaniu par dziecko poznaje zwierzęta i przedmioty związane z życiem na farmie. Proste zasady i kolorowe ilustracje zachęcają do wesołej zabawy, która jest nauką.
Florentynka Muu wychowywała się na małej wsi na Polesiu, pośród przepięknych lasów nad rzeką. Jednak zawsze marzyła o podróżach. Spakowała więc walizkę i razem ze swoją ulubioną zabawką, Świnką, wyruszyła ku wielkiej przygodzie. Kogo spotkała i co znalazła Florentynka podczas wycieczki?
Dinozaur Grześ traci grunt pod nogami. Kto spowoduje jego upadek, przegrywa! Ostrożnie wybijaj kolejne kamienie i staraj się nie być osobą, która doprowadzi do tego nieszczęsnego wydarzenia i uratuje go z opałów.
Detektyw Bombel to gra skierowana do najmłodszych: dzieci od 4. roku życia. Podczas zabawy rozgrywamy jedną z trzech dostępnych przygód - „Zabawa w chowanego”, „Wesołe Miasteczko” albo „Wyspa skarbów”. Każda z nich polega na odkrywaniu kolejnych kart z miejscami w taki sposób, by znaleźć wszystkie karty oznaczone gwiazdką. Elementy różnią się w zależności od wybranej przygody: przy zabawie w chowanego będzie to czwórka dzieci, które się przed nami schowały, ale już podczas poszukiwania pirackich skarbów liczyć się będzie kolejność ich odnajdywania.
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
Leśny bal to gra logopedyczno-ruchowa zachęcająca dzieci do robienia tego, co lubią najbardziej: skakania, tańczenia, mlaskania czy wydawania śmiesznych odgłosów. Aktywizuje całe ciało, nie tylko buzię i język. Atrakcyjny temat leśnego przyjęcia ze zwierzątkami wprowadzi przedszkolaki w beztroską atmosferę zabawy i wygłupów, dzięki którym będą przygotowywać się do poprawnej wymowy wszystkich głosek oraz ćwiczyć równowagę, kontrolę i planowanie ruchów, a także doskonalić umiejętność współpracy.
Zakodowany zamek to gra, w której wcielisz się w sprytnego czarodzieja i opracujesz strategię zebrania czterech skarbów, zanim duch wyjdzie z zamkowej wieży! Poznaj język znaków i symboli graficznych, wykorzystaj pomysłowość i myślenie logiczne, by opracować trasę do zakodowanych trofeów.
Co za fantastyczne przyjęcie! Są balony do przebijania, świeczki do zdmuchnięcia, prezenty do otworzenia i mnóóóstwo słodyczy do zjedzenia. Coś miłego dla każdego!
Gracze sprytnie wykreślają symbole, które wypadły na kościach i zbierają jak najwięcej tęczowych gwiazdek i bonusowych ruchów. Ale muszą uważać! Kości, których nie użyją będą dostępne dla przeciwników. Dzięki temu wszyscy grają jednocześnie i nikt nie czeka na swoją kolej.
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.