Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Rodzina to prawdziwy skarb. Wśród bliskich czujesz się bezpiecznie. Rodzice i dziadkowie otaczają cię opieką, a z rodzeństwem i kuzynami można się doskonale bawić. Czy wiesz, że babcia to mama twojej mamy? Zbuduj drzewo wesołej rodziny, a po obiedzie przyjdzie czas na rodzinny festyn!
Logiczna gra karciano-kafelkowa. Rok 2XXX. Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Ale ludzkość znalazła nową planetę, którą można skolonizować, i uruchomiła projekt Akcja: Terraformacja. Dzięki nowoczesnym technologiom macie szansę na zbudowanie Novej Ziemi. Jako Kierownik Projektu musisz nie tylko stworzyć warunki odpowiednie dla żywych istot, ale również zmierzyć się z klęskami żywiołowymi.
Rozpoznawaj niespotykane zwyczaje, dziwne tradycje i inne dziwactwa z całego świata i otrzymuj punkty za poprawne odpowiedzi na szczegółowe pytania na ich temat.
Edukacyjna układanka, dzięki której podczas wesołej zabawy mały gracz odkrywa jak wyglądają poszczególne przekąski, i uczy się klasyfikowania według kolorów.
Abstrakcyjna gra kafelkowo-wyścigowa. W grze Pod Prąd każdy z graczy kontroluje grupę łososi, które wędrują w górę rzeki, aby złożyć jajeczka u jej źródła. W czasie swojej podróży łososie będą musiały poradzić sobie z naturalnymi przeszkodami, głodnymi niedźwiedziami i drapieżnymi ptakami. Gracz, który najlepiej poprowadzi swoją grupę łososi do źródła rzeki - wygrywa.
„Polska Luxtorpeda” to gra imprezowa, przy której świetnie będą się bawić młodsi i starsi. Dynamiczna rozgrywka spodoba się fanom gier typu „Dobble” czy „Jungle Speed”. W grze występują różne postaci i obiekty związane z polską kulturą i historią.
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
Zapraszamy was w niezwykłą podróż w czasie. Około 40 tysięcy lat temu pojawił się na Ziemi homo sapiens sapiens, nazywany też człowiekiem z Cro-Magnon. "Sapiens" oznacza mądry, a "sapiens sapiens" - podwójnie mądry.
Witamy was w Sali Mistrza, czyli centralnym układzie nerwowym. To swoiste centrum dowodzenia organizmu. Skaleczenie? Informacja w mig tu dociera, a pomocnicy Mistrza wysyłają w rejon rany przeciwciała, które uchronią przed zakażeniem. Dawno nie jadłeś? Tutaj zadbają o to, żebyś poczuł głód i sięgnął po smaczną kanapkę.
Jakie zwierzę ma pomarańczowe zęby? Gdzie żyje wielbłąd dwugarbny? Który słoń (afrykański czy indyjski) ma większe uszy? Chcesz poznać odpowiedzi na te i inne równie ciekawe pytania? Zapraszamy do zabawy, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania dotyczące niezwykle różnorodnego świata zwierząt. Na 102 kartach jest 408 pytań i 816 wariantów odpowiedzi.
Wybierz się w podróż dookoła świata i poznaj największych wynalazców, poszukiwaczy przygód, artystów i przywódców, jakich zna historia! By wygrać, zbieraj punkty, rozpoznając znane osoby i odpowiadając poprawnie na fascynujące pytania. Jeśli nie uda Ci się odgadnąć od razu, możesz skorzystać z podpowiedzi, jednak każda wskazówka oznacza odpowiednio mniej punktów. Wygrywa osoba, która na koniec gry ma najwięcej sław przyporządkowanych do właściwych grup.
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
W zestawie znajduje się 45 wyrażeń umieszczonych na plastikowych tabliczkach, z których można zbudować 7 zdań. Celem gry jest ułożenie wszystkich zdań, które muszą być zrozumiałe i zbudowane zgodnie z normami językowymi. Gra ma doskonalić analityczno-syntetyczne podejście do języka. Trzy warianty gry.
Skierowana do osób starszych, gra oparta o mechanizm szukania wspólnych detali. Do dyspozycji mamy planszę, kartonowe tabliczki z wzorami wyznaczającymi osie oraz drewniane tabliczki z piktogramami. Kartoniki układamy na planszy. Figury w pierwszej kolumnie, wzory w pierwszym rzędzie. Zadanie polega na ułożeniu drewnianych tabliczek z piktogramami na polu znajdującym się na przecięciu figury oraz wzoru, które łącznie znajdują się na piktogramie. Dwa warianty gry.
Uwielbiasz wszelkiego rodzaju quizy, chętnie odpowiadasz na pytania i masz zdanie na każdy temat? A może podczas oglądania teleturniejów co i rusz masz wrażenie, że WIESZ LEPIEJ? Spróbuj swoich sił w 20 kategoriach i sprawdź, czy rzeczywiście przewyższasz wiedzą swoich znajomych!
Wiem lepiej to karciana gra quizowa, w której drużyny rywalizują o zwycięstwo odpowiadając na pytania. Oprócz sprawdzania naszej wiedzy, gra oferuje również możliwości taktyczne, które skutecznie przybliżają nas do zwycięstwa (lub odciągają od niego naszych przeciwników).
Patrz uważnie na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj kolory, kształty i inne szczegóły przedstawione na pięknych obrazkach. Odwróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisz na kartce papieru). Jeśli odpowiedziałeś poprawnie na wszystkie...
Brain Box Świat to fantastyczna gra dla wszystkich, którzy chcą sprawdzić swoją spostrzegawczość! Popatrz na kartę przez 10 sekund. Obróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (możesz zapisać odpowiedzi na kartce papieru). Jeśli wszystkie odpowiedzi...
ZAKTUALIZOWANA ODSŁONA NASZEJ KULTOWEJ GRY QUIZOWEJ iKNOW! Reedycja obejmuje łącznie połowę zawartości merytorycznej, czyli 4000 pytań, sugestii i odpowiedzi.