Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
W grze Kartel wszyscy mają za zadanie ścigać i złapać jak najwięcej członków różnych gangów. Ale tylko aresztowanie szefa pozwoli na udowodnienie im winy i przyniesie graczowi punkty. Dlatego pilnować trzeba aby aresztować też bosa.
Król złodziei to gra dla wesołej kompanii składającej się z 3 do 5 śmiałych graczy lubiących negatywną interakcję i odrobinę kombinowania, niebojących się wyzwań.
Pomysł na Roll Player jest prosty - będziecie rzucać kolorowymi kośćmi tak długo, aż uda Wam się stworzyć kompletną kartę postaci bohatera. Co wcale nie znaczy, że postać ta będzie w najmniejszym stopniu przypadkowa, bo w Roll Player każdy wynik rzutu można przekuć na swoją korzyść.
Dzięki rozszerzeniu Chochliki i Chowańce gracze rywalizujący ze sobą o stworzenie najwspanialszej postaci świata fantasy są teraz wspierani przez chowańce, a w dokonywaniu bohaterskich czynów przeszkadzają im przebiegłe chochliki. Chowańce dodają swoim posiadaczom wyjątkowych mocy, które wraz z nowymi przedmiotami na rynku dają nadzieję na zwycięstwo, ale złośliwe chochliki przez cały czas dręczą bohaterów nowymi ograniczeniami.
Simurgh: Zew Władcy Smoków - jest modułowym rozszerzeniem gry Simurgh. Wprowadza drugą planszę przedstawiającą Zapomnianą Metropolię, Dodaje również nowy typ robotnika (wasala) – Czarownik, a także zestaw nowych płytek akcji, w tym nowe płytki – Przywódców.
Dołącz do Klubu Reforma, podejmij wyzwanie i wyrusz w podróż dookoła świata! Klub Reforma, zainspirowany wyczynami angielskiego dżentelmena Phileasa Fogga, postanawia odtworzyć zakład, w którym każdy z członków będzie musiał odbyć podróż dookoła świata przed upływem osiemdziesięciu dni. Aby przebyć prawie 24 tysiące mil w tak krótkim czasie, należy odpowiednio się przygotować: kupić bilet na pociąg, wynająć słonia, a czasami pokonać kilkaset mil pieszo.
Tindaya to tematyczna przygodówka survivalowa z duszą eurogry. Ta promująca ekologię gra oferuje dwa tryby rozgrywki, które zadowolą każdego gracza: współpraca (w tym solo) i konkurencja, a także wariant zdrajcy dla graczy spragnionych klasycznego knucia za plecami. Poziom trudności można stopniować, a mniej doświadczeni gracze mogą nauczyć się grać przechodząc przez minikampanię składającą się z 3 gier.
Unmatched Adventures: Opowieści Niesamowiteto zupełnie nowa odsłona popularnej serii pojedynkowej. Tym razem w ręce graczy trafia samodzielna kooperacyjna gra zawierająca także wariant solo. W Opowieściach Niesamowitych gracze mierzą się ze złoczyńcami oraz ich niegodziwymi pomocnikami.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki. Możesz mieszać i zestawiać bohaterów z dowolnych zestawów Unmatched, ale pamiętaj: ostatecznie zwyciężyć może tylko jeden.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend, do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
Unmatched to gra figurkowa o pojedynkach postaci z różnych krain i epok, od herosów znanych z mitów i legend do bohaterów książek i filmów. Każdy z nich dysponuje własną talią kart, która wyraża jego wyjątkowy styl walki.
Dodatek zawiera po 1 karcie z każdej talii (razem 2 karty) w kolekcjonerskiej wersji z uszlachetnioną ilustracją. Karty można podmienić w talii i używać w grze.