|
|
Zombicide: Najeźdźca - Tajne operacje
Zombicide: Najeźdźca - Tajne operacje stanowią rozszerzenie dowolnej wersji gry podstawowej Zombicide z kolekcji sci-fi. Misje zostały zaprojektowane dla Zombicide: Najeźdźcy, ale komponenty mogą posłużyć również do rozgrywek w Zombicide: Dark Side.
|
Zombicide: Czarna plaga - Wulfsburg
Wulfsburg to ogromny dodatek rozszerzający świat Zombicide o nowe możliwości! W środku pudełka znajdziecie nowy rodzaj Zombie.
|
Zombicide 2. edycja: Waszyngton ZC
Zaraza przeniosła się do Waszyngtonu! Zombicide 2. Edycja: Waszyngton Z.C to dodatek do kultowej kooperacyjnej gry planszowej osadzonej w postapokaliptycznym świecie zombie. Plaga nieumarłych przenosi się do stolicy Stanów Zjednoczonych. Tym razem nie rozegracie pojedynczego scenariusza, lecz całą kampanię złożoną z 10 różnorodnych misji. Zdobędziecie doświadczenie i potężną broń, którą przy odrobicie szczęście zachowanie do kolejnej rozgrywki. Największą nagrodą nie będą jednak łupy, lecz unikatowa, pełnia wspomnień historia, którą zapamiętacie na długie lata!
|
Zombicide 2. edycja: Monty Python
Inwazja zombie przesiąka oparami absurdu za sprawą Latającego Cyrku Monty Pythona, rozszerzenia do Zombicide 2. Edycji. Najbardziej nonsensowne twory kultowego show angielskich komików trafiają na planszę z serią rewelacyjnych figurek i porcją odjechanych zasad. Chwytaj Halibuta albo Surowego Kurczaka i ruszaj na spotkanie Głupiokroczących Szwendaczy, Piekielnych Babuni, Niemartwej Papugi i tej, której nikt się nie spodziewa!
|
Zombicide 2. edycja: Fort Hendrix
Fort Hendrix to rozszerzenie do Zombicide 2. edycja z nowymi Ocalałymi, nowymi zombie - Strzelcami Szwendaczami - oraz nowymi zasadami, takimi jak reguły Dnia i Nocy. Rdzeniem dodatku jest kampania z 10 misjami, podczas której Ocalali zdobywają doświadczenie w miarę odkrywania zagadki tego, co wydarzyło się w bazie wojskowej - tytułowym Forcie Hendrix.
|
Zapomniane Morza
Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5 nieziemskich (bo przecież morskich) scenariuszy. Łajba, na której pływacie, nie jest może najlepszym statkiem, ale z pewnością widzieliście już gorsze. Odkrywajcie nowe lądy, zakopujcie skarby i wypełniajcie kolejne cele misji.
|
Yokohama - edycja polska
Yokohama to średnio ciężka eurogra, która przenosi graczy do XIX-wiecznej Japonii. Jako prezesi firm, będziecie poruszać się po dynamicznych ulicach miasta, zarządzać handlem i zespołem asystentów oraz zdobywać innowacje technologiczne kluczowe dla rozwoju.
|
Wyspa Dinozaurów - edycja polska
W grze Wyspa dinozaurów gracze wcielają się w zarządców parków dinozaurów. Powierzono wam ważne zadanie przeniesienia fantastycznych zwierząt okresów triasu, jury i kredy do epoki nowoczesności!
|
Wyprawa do Newdale
Wyprawa do Newdale jest kontynuacją sagi O mój zboże! - tym razem w formie gry planszowej.
|
Wyprawa Darwina
Euro uczta z historią w tle Innowacyjny system rozwoju robotników, eksploracja wysp Galapagos, kolekcjonowanie okazów, morskie podróże, wielowymiarowa interakcja między graczami i wiele źródeł Punktów Zwycięstwa - wszystko to składa się na głęboko tematyczną i rozbudowaną mechanicznie grę planszową, która szturmem podbiła Kickstarter.
|
Woodcraft - edycja polska
Sadź drzewa, zbieraj drewno i inne materiały, twórz przedmioty i stwórz najlepszy warsztat w nowej grze Vladimira Suchego. Gracze na zmianę wybierają jedną z siedmiu akcji, które stają się tym mocniejsze, im dłużej pozostają niewybrane. Akcje te służą do manipulowania kośćmi reprezentującymi drewno, które można ciąć, kleić, kupować, a nawet hodować. Zarządzaj swoim warsztatem, dbaj o narzędzia i pracuj razem z pomocnikami, aby ukończyć projekty stolarskie, które zbudują twoją reputację najlepszego rzemieślnika drewna w lesie!
|
Wioska
Wioska to gra kafelkowa, w której gracze starają się jak najmocniej rozwinąć gospodarkę i infrastrukturę swojej osady. Wznosząc nowe budowle, z których każdy gracz będzie mógł skorzystać, otrzymują możliwość wytwarzania surowców, przetwarzania ich, zdobywania złota i przede wszystkim realizowania dostaw, aby wspólnie wybudować centralny punkt wioski – kościół.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Skellige
Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Skellige wprowadza do gry dużą dodatkową planszę z 3 nowymi lokacjami: Ard Skellig, Wyspą Mgieł i Eyną (wyspą na wschodzie, dotąd nieznaną). Oznacza to więcej przestrzeni do podróży i zupełnie nowe akcje do przeprowadzenia. Na wyspy będziemy mogli dostać się z 6 portów na Kontynencie, a że nie każdy kapitan chętnie się tam wybiera, zarówno liczba statków, jak i miejsc na nich, jest ograniczona. Dodatkowo z podróżami na Skellige wiążą się nowe karty eksploracji pełne różnorodnych i ekscytujących historii, rzucających graczy na głębokie wody przygód.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów
Wiedźmin: Stary Świat - Na tropie potworów to rozszerzenie wprowadzające kilka nowych wariantów gry, z których można korzystać oddzielnie albo jednocześnie. Gracze będą mieli okazję wcielić się w wiedźmina ze Szkoły Mantikory o unikalnej zdolności – tolerancji na eliksiry. 40 zaawansowanych kart akcji zapewni ciekawe efekty i pozwoli tworzyć jeszcze potężniejsze kombinacje.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Magowie
Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Magowie wprowadza 5 nowych grywalnych postaci wraz ze wszystkimi niezbędnymi dla nich komponentami: figurkami, unikalnymi taliami i planszami reprezentującymi zdolności. Choć różnią się oni od wiedźminów, po drobnych modyfikacjach możemy skorzystać w jednej rozgrywce z obu rodzajów bohaterów, a każdy z nich będzie się rozwijał i walczył we własnym stylu.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy
Rozszerzenie Wiedźmin: Stary Świat - Legendarne łowy wprowadza do standardowej zabawy zupełnie nowy tryb z 7 ogromnymi potworami. Rozgrywka z tym dodatkiem oznacza, że aby wygrać, musisz wytropić i zabić legendarnego potwora. Pojawia się on na Kontynencie już na początku i w kolejnych rundach przemieszcza się po mapie, pozostawiając po sobie zniszczenie reprezentowane przez specjalne żetony. W tym czasie wiedźmini trenują, zbierają trofea i zdobywają chwałę, szykując się do ostatecznego starcia.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon to rozszerzenie wprowadzające kooperacyjne wyzwanie dla wszystkich zasiadających przy stole wiedźminów. Podczas rozgrywek uczestnicy będą realizowali zadania i walczyli z potworami oraz ogarami Dzikiego Gonu, by ostatecznie doprowadzić do starcia z jednym z upiornych jeźdźców: Eredinem, Nithralem, Imlerithem albo Caranthirem. Jeśli w ostatniej rundzie zdołają go pokonać, zanim wszyscy wiedźmini zostaną powaleni, wspólnie zwyciężą. W przeciwnym razie (również wspólnie) poniosą klęskę i będą mogli podjąć wyzwanie ponownie.
|
Wiatrakowo + kafle ulepszeń i kafel kalendarza
Wiatrakowo, choć brzmi jak nazwa miejscowości, nie znajduje się na mapie Holandii, a jest jedynie fikcyjnym miejscem inspirowanym wspomnianym wcześniej Bloemen Route. W grze tej wcielicie się w role przedsiębiorczyń i przedsiębiorców, a także tulipanowych plantatorek i plantatorów. Będziecie budować i ulepszać wiatraki, kupować, sprzedawać i sadzić tulipany, a także, z pomocą zatrudnionych pomocniczek i pomocników, wypełniać lukratywne kontrakty. Pozwólcie przeciwniczkom i przeciwnikom zzielenieć z zazdrości na widok feerii barw waszych pól i grządek.
|
Wędrowcy znad Południowego Tygrysu
Kości, robotnicy i karty… w średniowiecznym Bagdadzie Wciel się w odkrywców, astronomów i kartografów, którzy w IX wieku n.e. przemierzali lądy i morza wokół starożytnego Bagdadu, z misją zmapowania ziemi i nieboskłonu. Spotykaj Mieszkańców, rozwijaj swoją Karawanę, zarządzaj robotnikami i ekwipunkiem oraz spisuj Dziennik ze swojej podróży, aby wdać się w łaskę kalifa.
|
W oparach miłości
W oparach miłości to gra dla dwóch osób. Stworzycie i poprowadzicie w niej dwie postacie, które spotkają się, zakochają i napotkają wyzwania typowe dla związków. Granie w W oparach miłości jest jak tworzenie komedii romantycznej na planszy - to rollercoaster emocji, śmiechu, wstydu i (często trudnych) kompromisów.
|