|
|
Pagan: Cena niewinności
Dodatek Cena niewinności skupia się na rozpadzie więzi w kolonii. Wiedźmie sztuczki sączą jad w serca mieszkańców, a chorobliwa podejrzliwość zwraca sąsiadów przeciwko sobie. Łowca stąpa po kruchym lodzie, próbując odkryć prawdę w sieci kłamstw i waśni.
|
Czarne Historie - Głupia Śmierć 2
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
|
Pagan: Za zasłoną
Dodatek Za zasłoną objawia wiedzę o krainie, starożytnych rytuałach i dawnych paktach, o których nie pamiętają nawet najstarsze drzewa.
|
Czarne Historie 3
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychcz...
|
Pagan: Poprzez mgłę
W dodatku Poprzez mgłę gracze będą poruszać się po zasnutym mgłą zdradzieckim krajobrazie, testując granicę swoich zmysłów.
|
Czarne Historie - Głupia śmierć
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.
|
Czarne Historie 6
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi?
|
Difference Junior
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
|
Pan tu nie stał - Cinkciarz
Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.
|
Red7 (polska edycja)
RED7 to na pierwszy rzut oka niepozorna gra, ale to ona mocno postraszyła faworytów do zeszłorocznych Golden Geeków. Ta karcianka zdobyła aż w 4 nominacje w kategoriach: najlepsza gra karciana, innowacyjna, rodzinna i imprezowa!
|
Przymiotniki
Świat, który nas otacza potrafi być naprawdę fascynujący! Gra Przymiotniki pozwala dzieciom i dorosłym przyjrzeć się swojemu otoczeniu i poznać je w nowy, ekscytujący sposób. Odkryjcie razem, że to, co widzicie na co dzień, może skrywać jeszcze wiele, wiele tajemnic!
|
Kapitan Nauka - Zabawy matematyczne dla ucznia
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
|
Ukryci liderzy: Kompania królowych
Cena:
33,90 zł
Królowe przybyły, aby wesprzeć swoje dzieci! Ukryci liderzy: Kompania królowych to mini dodatek nadający grze dodatkowej głębi!
|
Bicycle: Jumbo Index RB 2 talie
Dwie talie w jednym opakowaniu
|
Dobble: Gdzie jest Dory?
Dobble "Gdzie jest Dory?" to 30 różnych kart z symbolami pochodzącymi ze świata tego filmu. Każda karta zawiera po 6 symboli, ale tylko 1 z nich jest identyczny z symbolem na dowolnej innej karcie. Waszym zadaniem jest go odnaleźć!
|
Jednym palcem!
Jednym palcem! to zwariowana gra imprezowa, w której próbujesz przewidzieć reakcje pozostałych uczestników i zdobyć jak najwięcej kart. A to wszystko przy użyciu tylko jednego palca! Obstawiaj i wywołuj innych do działania, spróbuj pokrzyżować szyki przeciwnikom, korzystaj ze specjalnych zdolności kart i zbieraj jak najwięcej punktów, by zwyciężyć!
|
Terraformacja Marsa - Zestaw dodatkowy #5 (20 nowych kart)
Nowe projekty, nowe korporacje, nowe możliwości!
|
Różowe Historie
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Bicycle: Sharks
W głębi najmroczniejszych partii oceanów żyją najpiękniejsze, niesamowicie fascynujące i bezlitosne stworzenia - rekiny. Dzięki 52 unikatowym kartom, pełnym ciekawostek i interesujących faktów, Bicycle: Sharks odkrywamy tajemnice tych niezwykłych stworzeń głębi.
|
Bicycle: Autocycle No1 Purple
Bicycle: Autocycle No1 Purple - 1 talia do gry
|