|
|
BrainBox - Poznaję liczby
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję liczby to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz przekąski, zabawki, a nawet owady, które będzie trzeba policzyć.
|
Memory - Polska Krajobrazy
„Polska Krajobrazy” to podróż po malowniczych zakątkach naszego kraju. Odkryj Polskę w zupełnie nowy sposób, biorąc udział w tej wciągającej przygodzie. To nie tylko zabawa, to także doskonały sposób na rozwijanie koncentracji, ćwiczenie pamięci i zdobywanie wiedzy o niezwykłych miejscach. Mamy nadzieję, że piękne zdjęcia Mikołaja Gospodarka zachęcą cię do wycieczek po Polsce.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami.
|
Różowe Historie
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Memory - Polska Zabytki
Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Neuroshima HEX: Bestie - edycja 3.0
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
|
Fioletowe Historie
Fioletowe Historie to 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych... nocnych marków! Opowiadają o tajemniczym świecie cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe, magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im! Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę – bez pomocy magii.
|
Legendy Polskie - Pan Twardowski
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
|
Gry do plecaka - Zupa z trupa
Zupa z trupa to nowe wydanie w serii "Gry do plecaka", które można łatwo zabrać w podróż.
|
Gry do plecaka - Criss Cross
Każdy gracz otrzymuje arkusz gry oraz ołówek, a jego zadaniem będzie rysowanie symboli pojawiających się na kościach. Należy tak planować rozmieszczenie symboli, aby było najwięcej tych samych w linii. Po 14 rundach obliczamy punkty z kolumn i szeregów. Wygrywa gracz, który zdobędzie ich najwięcej. Dwa poziomy trudności pozwolą dostosować grę do wieku i umiejętności graczy. Gra posiada też tryb rozgrywki dla jednego gracza.
|
Sam Sam Memo - gra
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
|
Dziewięć światów
Dziewięć światów to gra quizowa, która w ciekawy sposób pozwoli wam sprawdzić wiedzę z zakresu mitologii nordyckiej.
|
Story Cubes: Bohaterowie
9 kości, 54 obrazy, nieskończona ilość opowieściOto prosta w założeniach i jednocześnie genialna gra, która dostarczy Wam masę radości, stanowiąc przy tym doskonały trening pomysłowości i wyobraźni. Story Cubes to dziewięć ładnie wykonanych, sześciennych kostek, z których każda zawiera na ściankach odmienny zestaw ilustracji. Story Cubes: Bohaterowie są zestawem w którym odnajdziemy dodatki 3 kostkowe: Supermoce, Sport i Salon gier. Posiadają 54 ikonki , które pozwalają wprowadzić do naszych opowieści rozmaitych bohaterów – zarówno tych obdarzonych niezwykłymi zdolnościami, jak i nieco bardziej zwykłych i codziennych.
|
Bicycle: Asteroid
Talię Bicycle Asteroid wyróżniają niebywale żywe kolory charakterystyczne dla naszego układ słonecznego. Ponieważ we wszechświecie nie ma dwóch takich samych asteroid to każda karta tej talii Cię zaskoczy, jest unikalna.
|
Quiz kultura i sztuka Polska
Polska kultura i sztuka w przeszłości jak i współcześnie odgrywa istotną rolę w kulturze europejskiej i światowej. Osiągnięcia polskich twórców i artystów niejednokrotnie prezentowały najwyższy światowy poziom. "Quiz kultura i sztuka Polska" to emocjonująca gra i zabawa, w której można sprawdzić i wzbogacić swoją wiedzę.
|
Terraformacja Marsa: Gra kościana - Zestaw dodatkowy #1 (17 kart)
Jeszcze więcej kart, wpływających na naszą rozgrywkę! Inwestuj w ciekawe projekty, rozwijaj się w nieznanych dotąd kierunkach i jeszcze mocniej określaj swoją strategię dzięki interesującym korporacjom!
|
Bicycle: Warrior Horse
Talia stworzona aby upamiętnić rok 2014, który według chińskiego horoskopu jest Rokiem Konia. Zestaw 54 karty (w tym 2 jokery) z bajecznym motywem konia na rewersie oraz karta informacyjna.
|
Bicycle: Fyrebird
Deck Bicycle Fyrebird zapewnia ciepło dzięki kolorom inspirowanym ogniem, opakowanie z akcentowaną złotą folią i spersonalizowanym rewersem.
|
Bicycle: Table Talk
Bicycle to nie tylko najwyższa jakość, ale też bardzo ciekawe pomysłyBicycle to nie tylko najwyższa jakość, ale też bardzo ciekawe pomysły..
|
Bicycle: Escape Map
Podczas II Wojny Światowej, The United States Playing Card Company połączyło siły z amerykańską i brytyjską agencją wywiadowczą, aby stworzyć talię, która pomoże więźniom uciec z niemieckich obozów jenieckich. Poszczególne karty po zwilżeniu zwilżeniu rozdzielały się na dwie części, odsłaniając fragmenty map dróg ucieczki.
|