|
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Gry do plecaka - Pędzące żółwie - gra karciana
Nowa seria gier rodzinnych!
|
Gry do plecaka - Kaczki
Gracze otrzymują po 7 kart kaczek, a następnie wykładają je na stół według określonych zasad (mogą wykładać te same numery albo ciągi numerów). Wygra gracz, który najszybciej pozbędzie się swoich kart, albo ten, który zaryzykuje i właściwie założy, że ma najmniejszą wartość kart na ręce.
|
Memory - Polska Krajobrazy
„Polska Krajobrazy” to podróż po malowniczych zakątkach naszego kraju. Odkryj Polskę w zupełnie nowy sposób, biorąc udział w tej wciągającej przygodzie. To nie tylko zabawa, to także doskonały sposób na rozwijanie koncentracji, ćwiczenie pamięci i zdobywanie wiedzy o niezwykłych miejscach. Mamy nadzieję, że piękne zdjęcia Mikołaja Gospodarka zachęcą cię do wycieczek po Polsce.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Stwory z obory: Bestiarium Pauperum - dodatek
Nowy dodatek do Stworów z Obory to przede wszystkim rozszerzenie talii gościńca o 30 nowych stworów i 10 wydarzeń mocno nawiązującej do słowiańskiej kultury i demonologii. Oprócz tego znajdziesz w nim 6 nowych kart targowiska oraz 6 nowych postaci. Jako dodatek udostępniamy 1 pustą kartę potwora i 1 pustą kartę bohatera. Wtrąć do gry swoje 3 miedziaki!
|
Gry do plecaka - Ubongo - gra karciana
Nowa seria gier rodzinnych!
|
Neuroshima HEX: Piraci - edycja 3.0
Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!
|
Hotel pod pajęczą siecią
Hotel pod pajęczą siecią to rodzinna gra planszowa, która dzięki prostym i emocjonującym zasadom potrafi bawić zarówno maluchy jak i dorosłych. Każdy z graczy otrzymuje jedną planszetkę z hotelem, który przyjmuje wyłącznie określony rodzaj gości. W swoim ruchu gracz ciągnie kartę z zakrytej talii i sprawdza, czy może zakwaterować danego owada w swoim hotelu. Jeżeli nie, odkłada kartę na zakryty stos obok swojej planszetki.
|
Memory - Polska Zabytki
Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Stwory z Obory: Wielkie Nordobicie - dodatek
Wielkie Nordobicie to 54 karty pełne nawiązań do Nordyckiej Mitologii. Fani gier wideo dostrzegą tu także kilka zabawnych easter eggów np. Wrzaski Mocy, czy strzał w kolano. Całość utrzymana jest ponownie w charakterystycznej kresce Tomasza Bolika.
|
Neuroshima HEX: Sharrash (edycja 3.0)
Sharrash… Tajemnicza i świetnie zorganizowana społeczność zmutowanych, obdarzonych nieludzką inteligencją szczurów. Żyją pod ziemią, w tunelach i kanałach zniszczonych miast, wraz ze służącymi im, zdegenerowanymi ludźmi i mutantami.
|
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.
|
Neuroshima HEX: Troglodyci - edycja 3.0
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy.
|
Memory - Flora Polski
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce?
|
Neuroshima HEX: Desert Tribes - edycja 3.0
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
|
Różowe Historie
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Pora liczyć
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Bicycle: Autocycle No1 Green
Bicycle: Autocycle No1 Green - 1 talia do gry
|
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0 Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.
|