|
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
Bicycle: Sharks
W głębi najmroczniejszych partii oceanów żyją najpiękniejsze, niesamowicie fascynujące i bezlitosne stworzenia - rekiny. Dzięki 52 unikatowym kartom, pełnym ciekawostek i interesujących faktów, Bicycle: Sharks odkrywamy tajemnice tych niezwykłych stworzeń głębi.
|
Neuroshima HEX: Stalowa Policja - edycja 3.0
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.
|
Gry do plecaka - Łap za słówka
Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
|
Neuroshima HEX: Piraci - edycja 3.0
Piraci to kolejny dodatek do kultowej gry osadzonej w świecie Neuroshimy. Nowa armia pływa pod czarną banderą, ma działka wodne, harpuny i brakuje jej tylko jednego — dobrego kapitana!
|
Hotel pod pajęczą siecią
Hotel pod pajęczą siecią to rodzinna gra planszowa, która dzięki prostym i emocjonującym zasadom potrafi bawić zarówno maluchy jak i dorosłych. Każdy z graczy otrzymuje jedną planszetkę z hotelem, który przyjmuje wyłącznie określony rodzaj gości. W swoim ruchu gracz ciągnie kartę z zakrytej talii i sprawdza, czy może zakwaterować danego owada w swoim hotelu. Jeżeli nie, odkłada kartę na zakryty stos obok swojej planszetki.
|
Neuroshima HEX: Bestie - edycja 3.0
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
|
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran.
|
Legendy Polskie - Pan Twardowski
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
|
Escape Quest - Tajemnica Marsa - Książka z łamigłówkami
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
|
Nie Śmiej Się
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Gry do plecaka - DING! i pozamiatane
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. W kolejności zgodnej z ruchem wskazówek zegara gracze odrzucają swoje karty, dopasowując je kolorem lub wartością do karty poprzednika. Jednak można zaburzyć porządek gry, bowiem na każdej karcie znajduje się dodatkowa reguła, która pozwoli pozbyć się kart poza kolejnością! Musimy przy tym nieustannie obserwować zachowania innych, aby z tych reguł skorzystać! To wcale nie jest takie proste!
|
Memory - Ptaki
Gra Adamigo Memory jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile.
|
Bicycle: Autocycle No1 Green
Bicycle: Autocycle No1 Green - 1 talia do gry
|
Memory - Flora Polski
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce?
|
Sam Sam Memo - gra
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
|
Bicycle: Yellow Deck
Bicycle: Yellow Deck
|