|
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #1 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2
Wędrujące wieże: Zestaw mini dodatków #2 to pakiet 6 nowych czarów, z których możecie korzystać we wszystkich wariantach zabawy. Każdy z nich oferuje specjalny efekt, który pozwoli Wam jeszcze skuteczniej walczyć o zdobycie dyplomu szkoły magii i uczyni rywalizację jeszcze bardziej zaciętą.
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
White Dwarf 512 (Maj 2025)
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
|
Wiatrakowo + kafle ulepszeń i kafel kalendarza
Wiatrakowo, choć brzmi jak nazwa miejscowości, nie znajduje się na mapie Holandii, a jest jedynie fikcyjnym miejscem inspirowanym wspomnianym wcześniej Bloemen Route. W grze tej wcielicie się w role przedsiębiorczyń i przedsiębiorców, a także tulipanowych plantatorek i plantatorów. Będziecie budować i ulepszać wiatraki, kupować, sprzedawać i sadzić tulipany, a także, z pomocą zatrudnionych pomocniczek i pomocników, wypełniać lukratywne kontrakty. Pozwólcie przeciwniczkom i przeciwnikom zzielenieć z zazdrości na widok feerii barw waszych pól i grządek.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa
Wicehrabiowie zachodniego królestwa to kolejny tytuł od Shema Philipsa z podbijającej serca graczy serii Zachodnich Królestw, wyróżniającej się średniowieczną tematyką, intuicyjną mechaniką "zarządzania robotnikami" i charakterystyczną piękną oprawą graficzną. Wicehrabiowie są kolejną podstawową wersją gry z tej serii, która do rozegrania pełnej partii nie wymaga komponentów z żadnego z wcześniej wydanych tytułów.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Malowidła Naskalne
To rozszerzenie wprowadza do gry zupełnie nową akcję: malowidła naskalne!
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Mamut
Mamut to dodatkowy moduł do gry planszowej Wieczna Zima.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Przodkowie
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Wielki Spływ
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie (WYSYŁKA GRATIS)
Akcja gry Wieczna Zima: Paleoamerykanie rozgrywa się w Ameryce Północnej około 10 000 lat p.n.e. Gracze poprowadzą swoje plemiona przez kilka pokoleń, przekształcając je ze skromnej grupy łowiecko-zbierackiej w rozwiniętą społeczność plemienną. W czasie rozgrywki plemiona mogą odkrywać nowe ziemie i się na nich osiedlać, rozwijać kulturę, doskonalić techniki polowania na wielką zwierzynę i budować niezwykle trwałe megality.
|
Wieczór panieński w domu
Cel gry: świetna zabawa w trakcie wieczoru panieńskiego, urozmaicenie zadań o bardzo kreatywne zabawy, dobry humor wszystkich uczestników wieczoru panieńskiego, ostatnie pożegnanie przyszłej Panny Młodej.
|
Wiedeński łącznik
Wiedeński łącznik to kooperacyjna gra szpiegowska. To doświadczenie, które pozwoli ci razem z przyjaciółmi wcielić się w rolę szpiegów prowadzących tajne operacje w historycznych czasach zimnej wojny! Gra zawiera cztery unikatowe misje, których akcja toczy się w Europie, w tym w Wiedniu, Pradze i Berlinie. Mechanika gry oparta na bestsellerze Detektyw: Kryminalna Gra Planszowa i poszerzona o dodatkowe elementy odzwierciedlające pracę tajnego wywiadu.
|
Wiedźmia Skała
Wiedźmia Skała to gra planszowa, w której wcielacie się w uczonych mistrzów gildii zebranych wokół pradawnego świętego kamienia. Każda osoba zajmuje 1 z 4 wież i stamtąd rozpoczyna grę. Szykujcie w swoich kociołkach zaklęcia i stwórzcie wokół Wiedźmiej Skały sieć magicznej energii. Rozsyłajcie swoje wiedźmy, wyławiajcie z kociołków magiczne kryształy i zróbcie dobry użytek z pentagramu i czarodziejskich różdżek. Nie zapominajcie jednak o przepowiedniach, jeśli chcecie zapewnić sobie zwycięstwo!
|
Wiedźmia Skała: Czas pełni
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
|
Wiedźmin: Stary Świat
Wiedźmin: Stary Świat to przygodowa gra planszowa, która zabiera graczy w podróż po fantastycznym świecie pełnym niebezpieczeństw, tajemnej magii, mrocznych sekretów i niezwykłych miejsc, które tylko czekają na odkrycie. Akcja gry toczy się w uwielbianym przez fanów uniwersum Wiedźmina, wiele lat przed wydarzeniami z sagi o Geralcie z Rivii, w czasach, gdy plaga potworów trawiła Kontynent. Przeciwdziałać jej byli zdolni tylko wiedźmini — profesjonalni zabójcy szkoleni do walki z istotami wrogimi ludziom.
|
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon
Wiedźmin: Stary Świat - Dziki Gon to rozszerzenie wprowadzające kooperacyjne wyzwanie dla wszystkich zasiadających przy stole wiedźminów. Podczas rozgrywek uczestnicy będą realizowali zadania i walczyli z potworami oraz ogarami Dzikiego Gonu, by ostatecznie doprowadzić do starcia z jednym z upiornych jeźdźców: Eredinem, Nithralem, Imlerithem albo Caranthirem. Jeśli w ostatniej rundzie zdołają go pokonać, zanim wszyscy wiedźmini zostaną powaleni, wspólnie zwyciężą. W przeciwnym razie (również wspólnie) poniosą klęskę i będą mogli podjąć wyzwanie ponownie.
|