|
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Cash and Rad
Dzięki rozszerzeniu Cash and Rad możesz grać w D.E.I. gry do 6 graczy.
|
Piraci z Maracaibo
Piraci z Maracaibo to gra karciana z zarządzaniem kośćmi i zasobami. Choć jest osadzona w świecie popularnej gry Maracaibo, stanowi zupełnie nowe wyzwanie, wyjątkowo przystępne dla nowych osób.
|
Parki
Gra przedstawia amerykańskie parki narodowe i zawiera grafiki z serii wydawniczej Fifty-Nine Parks Print Series. Gracze wcielają się w rolę turystów, którzy wędrują po szlakach, aby zobaczyć ciekawe miejsca, obserwować dziką przyrodę, robić zdjęcia i zwiedzać parki narodowe. Każda rozgrywka to nowa wycieczka, nowe parki, nowy ekwipunek i nowa przygoda!
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Wiara i Anarchia
Wyznawcy powstali z popiołów starożytnej religii. W czasach, gdy każda żywa istota szuka nadziei na przetrwanie, ta nowa i inkluzywna frakcja szybko nabiera siły. Mówi się, że ich kult zaginął u początków czasu, ale ślady jego przemijania można znaleźć w każdej epoce. Crono, ich bóg, pomaga im i prowadzi ich ku odrodzeniu i ku przyszłości.
|
W oparach miłości
W oparach miłości to gra dla dwóch osób. Stworzycie i poprowadzicie w niej dwie postacie, które spotkają się, zakochają i napotkają wyzwania typowe dla związków. Granie w W oparach miłości jest jak tworzenie komedii romantycznej na planszy - to rollercoaster emocji, śmiechu, wstydu i (często trudnych) kompromisów.
|
Cyberpunk 2077: Rodziny i Wyrzutki
To rozszerzenie do gry Cyberpunk 2077 dodające dwa nowe gangi z ciekawymi umiejętnościami i 18 fantastycznymi figurkami, moduł terenu Badlands, piątą Opowieść oraz tryb rozgrywki na 5 graczy.
|
Stranger Things
Bohaterowie 1. i 2. sezonu Stranger Things na planszy w kooperacyjnej grze planszowej nie tylko dla fanów serialu! W Stranger Things: Po drugiej Stronie gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu.
|
Bliżej i dalej
Bliżej i Dalej to gra narracyjna i kontynuacja gry planszowej Górą i Dołem. Choć jej akcja toczy się w tym samym świecie, znajomość pierwszej gry nie jest wymagana. Podobnie jak w Górą i Dołem podczas rozgrywki będziecie posiłkować się Księgą Przygód. Każda z nich stawia przed graczem określone wybory i wyzwania, pozwalając mu stać się panem własnego przeznaczenia.
|
Encyklopedia
Encyklopedia to strategiczna gra dla 1-4 odkrywców z mechaniką "dice placement". W trakcie gry gracze będą dobierać kości i układać je na planszy, wykonując różne akcje w zależności od ich wartości i koloru. Co ciekawe można korzystać zarówno ze swoich kości, jak i przeciwnika - co zapewnia interakcję między graczami.
|
The Witcher: Old World - Legendary Hunt Expansion - wydanie angielskie
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: The Witcher: Old World. Zupełnie nowy tryb gry i 7 ogromnych potworów!
|
Podwodne Miasta
Gwałtownie rosnąca liczba przeludnionych metropolii uzmysłowiła ludzkości, że czas na założenie nowego domu – na dnie morza. Farmy alg dostarczą żywności. Odsalarnie zaopatrzą w wodę. A laboratoria opracują technologie niezbędne przy budowie sieci podwodnych miast.
|
The Thing: Gra planszowa
The Thing – Gra planszowa przeniesie was do wydarzeń znanych z kultowego filmu wyreżyserowanego w 1982 r. przez mistrza kina grozy, Johna Carpentera. Gra skupia się na umiejętnościach naśladowania i asymilacji Obcego, dzięki którym ukrywa swoją prawdziwą naturę pod osłoną fałszywego człowieczeństwa. Prawdziwym celem Obcego jest ucieczka z bazy i rozprzestrzenienie się po naszej planecie. Sukces nie będzie łatwy, ponieważ obecni w grze ludzie będą starali się temu zapobiec.
|
Daimyo: Odrodzenie Imperium - edycja sklepowa
W Daimyo: Odrodzenie Imperium jesteś liderem klanu, pragnącym zdobyć władzę nad archipelagiem. Pod koniec 5 rundy gracz, który zgromadzi najwięcej punktów popularności zostanie ogłoszony Cesarzem!
|
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek
Sid Meier’s Civilization: Nowy początek przenosi bestsellerową serię komputerowych gier strategicznych na planszę. W tej dynamicznej i przystępnej adaptacji gracze poprowadzą swoje nacje do wyścigu o terytoria, technologię i wyjątkowe cuda świata.
|
Yokohama - edycja polska
Yokohama to średnio ciężka eurogra, która przenosi graczy do XIX-wiecznej Japonii. Jako prezesi firm, będziecie poruszać się po dynamicznych ulicach miasta, zarządzać handlem i zespołem asystentów oraz zdobywać innowacje technologiczne kluczowe dla rozwoju.
|
Agricola - wersja dla graczy
Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę...
|
Karak 2
Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy.
|
Dungeons & Dragons - Legend of the Drizzt Board Game
Przedstawiamy wspaniałą grę planszową dla 1–5 graczy, opartą na bestsellerze New York Timesa - przygodach Drizzta Do’Urdena. Ta porywająca gra planszowa powstała na kanwie przygód Drizzta Do’Urdena, jak wspomniano bestsellerowych powieści New York Ti...
|
Cubitos: Ryzykowny wyścig
W Cubitos gracze wcielają się w uczestników corocznego Cube Cup, wyścigu strategii i szczęścia, aby wyłonić mistrza Cubitos. Każdy gracz ma biegacza na torze wyścigowym i zespół wsparcia, który jest reprezentowany przez wszystkie kości, którymi dany gracz dysponuje. W każdej turze rzucasz kośćmi i wykorzystujesz ich wyniki, aby poruszać się po torze wyścigowym, będziesz kupować nowe kości i będziesz korzystać z ich zdolności - ale musisz uważać, aby nie forsować szczęścia, bo możesz odnieść porażkę!
|
Herbaciany ogród
Herbaciany ogród łączy w sobie mechanizmy gry polegające na tworzeniu talii, zarządzaniu zasobami i wykonywaniu akcji. W różnych prowincjach Cesarstwa gracze zakładają herbaciane ogrody, badają, zbierają i fermentują herbatę, sprzedają ją karawanom i żeglują z biegiem rzeki Jangcy.
|