|
|
Podziemne Imperium
Podziemne Imperium to gra karciana dla 1-5 graczy z budowaniem karcianego silniczka. Autorem gry jest Tim Armstrong (Arkana Magii, Orbis). Rozbudowuj swoją kopalnię, korzystaj ze zdolności sześciu frakcji, awansuj na torze technologii i... pokonaj przeciwników na punkty!
|
Rising 5: Runy Asteros
Rising 5 to wykorzystująca aplikację mobilną gra kooperacyjna, łącząca niezwykłą przygodę z elementami dedukcji. Gracze wspólnymi siłami muszą znaleźć zaginione Runy, zanim planeta zostanie pochłonięta przez złe siły.
|
Proszę Wsiadać: Nowy Jork i Londyn
Proszę wsiadać: Nowy Jork i Londyn to szybka, familijna gra planszowa, której autorem jest uznany japoński twórca Saashi. Żadne miasto nie obejdzie się bez sprawnej komunikacji miejskiej, zwłaszcza takie metropolie jak Londyn i Nowy Jork. W grze staniecie się projektantami sieci autobusowych, a wszystko to dzięki świeżemu spojrzeniu na mechanikę roll and write.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Cuda Architektury
Rozszerzenie Architekci Zachodniego Królestwa: Cuda Architektury opowiada o budowniczych z różnych stron świata, którzy przybyli aby wziąć udział w najnowszym przedsięwzięciu Króla — wzniesieniu pięciu wspaniałych budowli, które upiększą miasto.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię
Cena:
99,00 zł
Osadnicy: Narodziny Imperium - Poprzez Historię to rozszerzenie, które wprowadza do uniwersum Osadników Kampanię w Otwartym Świecie. Celem kampanii jest stałe rozwijanie twojego Imperium, gra po grze, poprzez osiąganie kolejnych Celów i podbój nowych Prowincji. Jednocześnie należy pamiętać o sprawnym zarządzaniu rozwijającym się Imperium, aby uniknąć jego upadku, oraz co najważniejsze, dążyć do wprowadzenia uniwersum Osadników do czasów współczesnych!
|
Osadnicy: Królestwa Północy - Gniew Latarni
Pora znowu wkroczyć do świata Królestw Północy — tym razem w trybie legacy! Gniew Latarni to solowy dodatek do kultowej gry autorstwa Joanny Kijanki. Kiedy Świątynia Miłosiernych stoi w ruinie, na horyzoncie pojawiają się tajemniczy wyznawcy Latarni. Będą chcieli ci pomóc, czy jeszcze bardziej uprzykrzyć życie?
|
Piątka
Piątka to szybka, kolorowa gra imprezowa dla 2-8 graczy. Znajdziecie tu wszystko, czego potrzeba do rozkręcenia planszówkowego wieczoru: proste zasady, konieczność przejrzenia przeciwników i pięknie wykonane, customowe kości zaprojektowane przez Silly Jellie, twórczynię grafik do Coatla.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości.
|
Detektyw: Sezon 1
Detektyw: Sezon 1 to samodzielna gra na bazie bestsellera Portal Games - Detektyw. Jest to zestaw trzech unikatowych spraw, z których każda zabierze Was w inne miejsce i wprowadzi w kryminalną zagadkę w innym stylu. Żadna z nich nie przypomina tych, które do tej pory rozwiązywaliście w Detektywie. To w pełni kooperacyjna gra dla 1-5 graczy, która zamieni Wasze spotkania przy stole w fascynujące śledztwa.
|
Iron Maiden pack 3 - edycja polska
Zestaw zawiera 2 duże figurki legendarnej maskotki Iron Maiden - Eddiego. Razem z nimi przybywają komponenty potrzebne do użycia ich jako komponentów w różnych grach wydawnictw CMON i Portal Games.
|
Dreadful Circus - edycja polska
Dreadful Circus to szybka, strategiczna gra karciana, w której staniesz się dyrektorem pełnego dziwactw i niedorzeczności widowiska, mrocznego jak najgłębsze zakamarki ludzkiej wyobraźni!
|
Ostatnia wiadomość
Ostatnia wiadomość to szybka gra imprezowa, w której poszkodowany postara się dać detektywom wskazówki, aby ci mogli wytropić przestępcę. Schemat rozgrywki przypomina Tajemnicze Domostwo, jednak tutaj wszystko opiera się na mechanice rysowania. I co ważne! W Ostatniej wiadomości jeden z Was wcieli się w rolę przestępcy, który wszelkimi możliwymi środkami będzie utrudniał śledztwo!
|
Root: Paczka Zaciężnych Maruderów
Nowi Zaciężni czekają na zwerbowanie Zaciężni to nowy moduł gry zaprojektowany dla rozgrywek z dowolną liczbą graczy. W mniejszym składzie najemnicy dodają nowe elementy do mapy, zwiększając napięcie i ilość opcji taktycznych. W większych grupach niektóre karty najemników odwraca się, by ujawnić specjalne zdolności do zdobycia, a wraz z nimi unikatowe i potężne strategie.
|
Czerwona Katedra: Posłańcy
Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
|
Biały Zamek: Matcha
Dodatek Matcha rozbudowuje Biały Zamek o nowe miejsce: herbaciarnię. To dodatkowa arena dworskich intryg w walce o łaskę daimio. Harbaciarnia z nowym mostkiem i kośćmi, miejscem na Gejsze (nowy rodzaj pionka), planszami graczy i sposobami na wykorzystanie każdego z raptem kilku ruchów w grze, jest integralną częścią precyzyjnego mechanizmu gry. Odkryj, jak rozbudowano planszowe haiku!
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Atlantydzi
Pierwszy dodatek frakcyjny do gry Osadnicy Narodziny Imperium. Mieszkańcy Atlantydy wprowadzają do świata gry naukę i technologię, dzięki którym poszczególne budowle zaczynają funkcjonować znacznie lepiej i wydajniej.
|