|
|
Dungeon Legends - edycja polska
Dungeon Legends to oparta na współpracy, całkowicie samodzielna gra karciana, której akcja dzieje się w świecie znanym z Kronik Zamku Avel. Podczas zabawy wcielamy się w bohaterów wyruszających z niebezpieczną misją prosto w mroczne podziemia. Czeka na nas w pełni regrywalna kampania złożona z 5 angażujących rozdziałów, w ramach której musimy dotrzeć do najgłębszych czeluści i pokonać czające się tam zło, nie pozwalając jednocześnie, by jakikolwiek potwór dotarł do Zamku.
|
Dungeons & Dragons: Ghosts of Saltmarsh Adventure System Board Game (Standard Edition) - wydanie angielskie
Not a standalone game--requires one of the existing Adventure System Games to play.
|
Dwergar
Witamy w Dwergar - fantastycznej kopalni pełnej krasnoludzkich górników, inżynierów oraz kowali pochłoniętych swoją życiową pasją i pracą. Kopalnia wita Cię zapachem topionych rud metali oraz ciepłem bijącym z rozgrzanych pieców. Dźwięk kowalskich młotów rozbrzmiewa w salach wielkiego krasnoludzkiego miasta-kopalni.
|
Dworzanie
W Dworzanach otrzymasz i zagrasz w swojej turze 3 karty. Jedną na stół królowej, gdzie zmieni wpływ rodziny... na lepsze lub na gorsze. Dwie pozostałe karty zagrasz w domenie swojej i przeciwnika, co może przyznać lub odebrać punkty w zależności od statusu rodziny. Wybierz miejsce umieszczenia 3 kart mądrze, a być może przetrwasz na pełnym intryg dworze.
|
Dylemat wagonika
Dylemat wagonika to imprezowa gra karciana przeznaczona dla osób pełnoletnich. Łączy filozoficzne rozważania z krwawą jatką i zmusza uczestników do podejmowania trudnych moralnie decyzji.
|
Ekspedycja - WYPRZEDAŻ!
W Ekspedycji każdemu z was przyjdzie pokierować działaniami trojga żądnych przygód poszukiwaczy. Będziecie przemierzać dżungle, morza i pustynie, zbierać surowce, ekwipunek i dawno zapomniane artefakty.
|
Ekspedycyje
Ekspedycyje to rywalizacyjna gra o eksploracji oparta na mechanice zagrywania kart i budowania silnika, pozwalającego graczom tworzyć potężne kombinacje. Aktywuj karty, aby zyskać siłę, przebiegłość i unikatowe zdolności robotników. Podróżuj na pokładzie swego mecha odkrywając nieznane, zdobywając nowe zasoby oraz karty. Ulepszaj swą machinę z pomocą robotników, przedmiotów, meteorytów i zadań. Użyj siły i przebiegłości, aby przezwyciężyć zepsucie, czyhające na Syberii.
|
Ekspedycyje: Tryby Zepsucia
To rozszerzenie dodaje elementy ryzyka i zagrożenia w postaci tajnych premii na żetonach mapy oraz mecha zepsucia, który przemierza krainę. Aby przeciwdziałaćt ym zagrożeniom, rozszerzenie wprowadza 2 nowe mechy i 4 nowe pary postaci/towarzyszy, a także komponenty dla szóstego gracza. Tryby Zepsucia przyspieszają również wczesną rozgrywkę, dając graczom początkowe zasoby i robotnika-bohatera, który może działać jako dowolny typ robotnika.
|
Eksplodujące Kotki: Imprezka
Jeszcze więcej zabawy, wybuchów i kombinowania w zupełnie nowej odsłonie Eksplodujących Kotków! Imprezka to rozbudowana wersja gry zawierająca aż 120 kart i pozwalająca na zabawę aż 10 osobom jednocześnie!
|
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek
Eksplodujące Kotki: Koci złodziejaszek to specjalna odsłona znanej i uwielbianej serii imprezowych karcianek. Zawiera ten sam zestaw kart, co w klasycznej grze podstawowej wzbogacony o mięciutkiego przestępcę o chwytającym za serce spojrzeniu. Podczas gry możemy go użyć, by ukraść przeciwnikowi wybraną kocią kartę (tacokota, kotowoca arbuzowatego, kartoflokota włochatego itp.). Jeśli taką ma, będzie musiał nam ją oddać, jednak w zamian zyska złodziejaszka.
|
Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę
Niezależnie czy Twoja przygoda dopiero się zaczyna, czy też należysz do ich najzagorzalszych fanów serii, Eksplodujące Kotki: Przepisy na Kotastrofę zapewnią Ci wszystko, czego potrzebujesz do zgotowania najbardziej odjechanej rozgrywki! Zestaw zawiera 121 starannie wyselekcjonowanych kart zapewniających najwyższej jakości doznania, 13 nowych trybów rozgrywki, które zaskoczą nawet najbardziej wyrafinowanych graczy, a także sławny i niezwykle pożądany kołnierz wstydu.
|
El Gaucho - edycja polska
W El Gaucho jako południowoamerykańscy hodowcy bydła wysyłacie swoich gauchów na Pampę albo do miejsc specjalnych, aby zdobyć jak najwięcej krów. El Gaucho jest eurogrą o średnim stopniu trudności. Interesująca kostkowa mechanika, intuicyjne zasady i różnorodność wyborów taktycznych sprawią, że świetnie będą się przy niej bawić zarówno doświadczeni gracze, jak i osoby chcące dopiero poznać bardziej zaawansowane gry planszowe.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Krainy Snów
Rozszerzenie Krainy Snów wprowadza do gry dodatkową planszę Krain Snów i otwiera dziwne portale, łączące świat przebudzonych z niezwykłymi miejscami. Do grona bohaterów dołączy ośmiu nowych badaczy oraz nieustraszeni sprzymierzeńcy, jak tajemniczy Randolph Carter, i razem bronić będą naszego świata przed narastającym zagrożeniem.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza - Widma Carcosy
Rozszerzenie wprowadza nowego, straszliwego Przedwiecznego – Hastura. Ponadto w pudełku znajduje się wiele nowych kart spotkań, Mitów i Preludium. W grze pojawiają się również czterej nowi badacze oraz nowe karty Artefaktów, Zaklęć i Zasobów unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Góry Szaleństwa
Rozszerzenie wprowadza dodatkową planszę Antarktydy, surowej krainy, pełnej dziwnych tajemnic i ukrytych niebezpieczeństw. Ośmiu nowych badaczy gotowych jest odkryć prawdziwą przyczynę tajemniczych wydarzeń, nękających świat.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Maski Nyarlathotepa
W rozszerzeniu Maski Nyarlathotepa badacze zmagają się z Pełzającym Chaosem, próbując ocalić ludzkość. Do tej pełnej rozmachu, fabularnej kampanii dołączy siedmiu nieustraszonych badaczy, którzy zahartują się w ogniu przeznaczenia albo spłoną w jego płomieniach.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Miasta w gruzach
Rozszerzenie Miasta w gruzach wprowadza nowego, niszczycielskiego Przedwiecznego – Shudde M’ella. To nowe zagrożenie sprowadza Katastrofy i Spotkania Zniszczeń oraz nowe, destrukcyjne karty Mitów. Do walki dołączy czterech strudzonych badaczy wraz z nowymi Artefaktami, Zasobami, Zaklęciami i Talentami, dzięki którym spróbują powstrzymać zmierzch ludzkości.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Pod Piramidami
Rozszerzenie Pod Piramidami wprowadza dodatkową planszę Egiptu, dzięki której badacze odwiedzą gwarne egipskie miasta, jałowe pustynie i tajemnicze wykopaliska archeologiczne. Szeregi śmiałków zasili ośmiu nowych badaczy, którzy stawią czoła przedwiecznemu zagrożeniu.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Tajemnicze Ruiny
Niniejsze rozszerzenie zawiera nowego Przedwiecznego, nowe karty Spotkań, Przygód i Preludium. W grze pojawia się również czterech nowych badaczy oraz nowe karty Artefaktów, Zasobów i Zasobów Unikatowych, które wspomogą graczy w misji ratowania świata.
|
Eldritch Horror: Przedwieczna Groza – Zaginiona Wiedza
Rozszerzenie Zaginiona wiedza wprowadza nowego Przedwiecznego, Yiga, ale zawiera również nowe karty Tajemnic dla Przedwiecznych z gry podstawowej. Ponad to znajdziecie w nim setki nowych Spotkań oraz nowe Artefakty, Zasoby i Zaklęcia, które pomogą badaczom w walce z Przedwiecznymi.
|