|
|
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.
|
7 Rund
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
|
Gry do plecaka - Archimedes
Wesoła, szybka i edukacyjna gra, w której gracze tworzą równania matematyczne, starając się jak najszybciej pozbyć wszystkich swoich kart z ręki. Zwycięzcą będzie ten, kto przez 5 rund zdobędzie najmniej punktów karnych.
|
Bicycle: Autocycle No1 Green
Bicycle: Autocycle No1 Green - 1 talia do gry
|
Neuroshima HEX: Mephisto (edycja 3.0)
Mephisto, zaprojektowany przez Michała Herdę jest już czwartym armypackiem. Jeśli zastanawiacie się jak może wyglądać armia zaprojektowana przez człowieka który stworzył Hexogłówki, to Mephisto jest dla was odpowiedzią.
|
BrainBox - Poznaję domy zwierząt
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję domy zwierząt to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz zwierzęta zamieszkujące rozmaite części świata wraz z ich naturalnymi siedliskami.
|
Bicycle: Sharks
W głębi najmroczniejszych partii oceanów żyją najpiękniejsze, niesamowicie fascynujące i bezlitosne stworzenia - rekiny. Dzięki 52 unikatowym kartom, pełnym ciekawostek i interesujących faktów, Bicycle: Sharks odkrywamy tajemnice tych niezwykłych stworzeń głębi.
|
Bicycle: Autocycle No1 Purple
Bicycle: Autocycle No1 Purple - 1 talia do gry
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Pora liczyć
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
|
Escape Quest - Za garść neodolarów - Książka z łamigłówkami
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
|
Escape Quest - Tajemnica Marsa - Książka z łamigłówkami
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek.
|
BrainBox - Poznaję kolory
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję kolory to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz czarne koty, kolorowe rośliny, a nawet pysznie wyglądające słodycze, które pomogą maluchom w nauce rozpoznawania i nazywania barw.
|
Memory - Ptaki
Gra Adamigo Memory jest doskonałą grą towarzyską dla wszystkich, rozwija pamięć, uczy koncentracji, zbliża rodzinę i uprzyjemnia wolne chwile.
|
Memory - Flora Polski
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce?
|
Gry do plecaka - Szkoła latania
Gra karciana „Kajko i Kokosz – Szkoła latania” nawiązuje do tej najpopularniejszej polskiej serii komiksowej. Zasady karcianki są niezwykle proste. Zagraj karty, wykorzystaj siłę swoich postaci i pokonaj rywali! Wygra gracz, który na koniec gry będzie mieć najmniej punktów karnych.
|
Memory - Grzyby Polski
Czy potrafisz odróżnić borowika szlachetnego od koźlarza babki czy maślaka zwyczajnego? Przenieś się do lasu, gdzie spotkasz róznorodne gatunki najcze?ściej występujących w Polsce grzybów jadalnych, niejadalnych oraz truja?cych. Zanurz sie? w tym fascynuja?cym świecie i zostań królem grzybobrania!
|
Neuroshima HEX: Sand Runners (edycja 3.0)
Sand Runners to pozostałość oddziału wojskowego, który na początku wojny został wysłany do walki zMolochem. Zgraja trepów, którym odbiło do szczętu. Dokładnie wtedy gdy uznasz, że poznałeś ich na wylot, zaczynają dziać się rzeczy, októrych nie śniło się szamanom...
|
Gry do plecaka - Łap za słówka
Gra imprezowa „Łap za słówka” mieści się w kieszeni. No dobrze, „Łap za słówka” w wersji karcianej zmieści się na pewno w plecaku i torbie, jako że jest częścią serii „Gry do plecaka”. Natomiast jeśli chodzi konkretnie o kieszenie to imprezowa gra słowa „Łap z słówka” zmieści się w kieszeni, ale w takiej z tych większych. W spodniach nieco trudniej, w kieszeni kurtki, czy bluzy już spokojnie daje radę.
|
BrainBox - Poznaję liczby
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję liczby to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz przekąski, zabawki, a nawet owady, które będzie trzeba policzyć.
|