|
|
Smoki
Tworzycie swoje sny i odwiedzacie krainy smoków przybierających różne formy. W niektórych krainach spotkacie również kruki – możecie korzystać z ich specjalnych umiejętności. Pozwolą wam one zmieniać swoje sny oraz sny rywali!
|
Kruki
Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Plus i minus. Nauka liczenia
Pierwsza gra tej serii to matematyczna gra karciana, w której Spryciula wraz ze szczurem Matemateuszem plują pestkami z arbuza i wygryzają dziury w serze Wszystko po to, by nauka dodawania i odejmowania w pierwszej klasie szkoły podstawowej kojarzyła się wyłącznie z przyjemnością.
|
Ekosystem 3: Sawanna
Przenieś się na piękną i niebezpieczną sawannę!
|
Ekosystem 2: Rafa koralowa
Przenieś się do pięknego świata rafy koralowej!
|
Koty
Podczas gry w Koty odwiedzicie 4 krainy ze snów! Spotkacie w nich zarówno przyjaźnie nastawione koty, jak i złowieszcze kruki, które będziecie mogli wysłać do swoich rywali. Grę wygrywa osoba z największą liczbą kotów w swoim śnie! Można zagrać również w trudniejszy wariant, w którym będziemy mogli spotkać ćmy, sowy, nietoperze oraz smoka.
|
Sen Nasza Księgarnia
Gracze wybierają się w podróż do świata ze snów. Czekają na nich niezwykłe krainy: niektóre jak z bajki, inne z kolei mroczne i pełne kruków. Podglądaj i przejmuj sny rywali. Celem gry jest stworzenie snu z jak najmniejszą liczbą kruków.
|
Sowy
Udaj się w podróż po baśniowych krainach! Gracze odwiedzają krainy pełne sów. Każdy chce, aby jego podróż trwała jak najdłużej i aby zakończyła się w krainie z dużą liczbą sów. Po drodze gracze spotkają koty, kruki i króliki. Zwierzęta te mogą im pomóc w podróży lub bardzo ją utrudnić!
|
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka
Rok w lesie. Znajdź zwierzaka to wspaniała gra ćwicząca pamięć i refleks. Celem jest wskazanie zwierzęcia, które ukryło się w lesie lub dopiero co się w nim pojawiło. Forma gry przestrzennej angażuje wszystkich uczestników zabawy.
|
Orzeszki ze ścieżki
Pomóż zwierzętom zgromadzić zapasy! Tworzycie leśne krainy pełne krętych ścieżek. Układacie je w taki sposób, aby ułatwić zwierzętom dostęp do ich przysmaków. W trakcie gry należy powiększać kryjówki zwierząt (zmieści się więcej zapasów!) i zapewnić im wodę (zdobędziecie dodatkowe punkty!). Aby wygrać, należy zgromadzić więcej zapasów niż rywale.
|
BUM i BRUM. Rajd Malucha
"BUM i BRUM. Rajd Malucha" to pierwsza puzzlogra wyścigowa w nowej serii z bohaterami bestsellerowej książki "Opowiem ci, mamo, co robią auta"!
|
Ptaszki
Podczas rozgrywki gracze zbierają karty, starając się stworzyć jak największe zestawy z ptakami tego samego rodzaju lub z tą samą porą roku. Na koniec każdej rundy gracze zdobywają punkty za swoje zestawy kart.
Uwaga! Za każdego ptaka i za każdą porę roku punkty można zdobyć tylko raz! To gracz decyduje, kiedy i za co chce zdobyć punkty!
|
Alpaki
Gra pełna puszystych alpak!
|
Zaginione miasta - Pojedynek
Jesteście odkrywcami poszukującymi 5 zaginionych miast. Zagrywając karty, prowadzicie ekspedycje mające dać wam sławę i bogactwo. Rywal chce jednak tego samego! Każda ekspedycja to duży wydatek. Aby zwiększyć szansę na zysk, możecie pozyskiwać sponsorów - pomnożą wasze zyski lub doprowadzą was do bankructwa!
|
Wyprawa do El Dorado. Demony dżungli
Dodatek do bestsellerowej gry Wyprawa do El Dorado!
|
Sen - edycja jubileuszowa
Edycja jubileuszowa wydana na stulecie Wydawnictwa "Nasza Księgarnia"
|
Jekyll i Hyde - USZKODZONA!
Uwaga!! Produkt uszkodzony.
|
Wyspa Szamana
Żegluj, gromadź surowce, buduj kopalnie i świątynie. Za każdy wybudowany obiekt zdobędziesz punkty. Korzystaj z pomocy miejscowego szamana - ułatwi ci dostęp do surowców! Wyspa szamana to familijna gra dla 2 do 4 osób.
|
Cezar
Zdobądź Rzym w 20 minut!W grze Cezar wcielacie się w Cezara i Pompejusza walczących o władzę nad Rzymem.
|
Jekyll i Hyde
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|