|
|
Neuroshima HEX: Bestie - edycja 3.0
Jeśli spotykasz na swojej drodze jakieś zwierzę, to wiedz, że nie jest to zwierzę. To bestia, która przed chwilą opuściła Laboratorium Molocha. Widzisz wilka? Sprawdź, czy nie ma przypadkiem na plecach ośmiu macek... Bestie to dodatek do kultowej gry strategicznej Neuroshima Hex 3.0. Zmutowana fauna chce zakosztować ludzkiego mięsa!
|
Neuroshima HEX: Desert Tribes - edycja 3.0
Armia, która ze sztuki przetrwania uczyniła sport walki Ludzie Pustyni (Desert Tribes) to armia do Neuroshimy Hex, której siłą są zasadzki i znikanie przeciwnikom z oczu. Ukrywaj swoje jednostki, twórz z nich żetony Podłoża, wykorzystuj powiązane z tym efekty i wskocz znienacka w sam środek starcia, gdy rozpocznie się bitwa.
|
Neuroshima HEX: Stalowa Policja - edycja 3.0
Autorem Stalowej Policji jest Michał Oracz. Armia wprowadza do gry nową zdolność – Odbicie. Odbicie chroni jednostkę przed wszelkimi atakami skierowanymi w bok oznaczony ikoną Odbicia.
|
Neuroshima HEX: Troglodyci - edycja 3.0
Dodatek Neuroshima Hex 3.0: Troglodyci wprowadza nową frakcję do gry i stawia przed graczami zupełnie nowe wyzwania. Armia wyróżnia się dużą liczbą wojowników i żetonów Bitwy.
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Spicy
Karciana gra blefu na ostro: z papryką, pieprzem i wasabi! Blef w najczystszej postaci!
|
Detektyw: Drugie dno
Detektyw: Drugie dno jest dodatkiem do wielokrotnie nagradzanej gry Detektyw. Ma ten sam zamysł i wykorzystuje większość podstawowych zasad, z pewnymi wyjątkami odzwierciedlającymi odmienne techniki śledcze minionych czasów.
|
Kojot
Kojot to karciana gra blefu, w której zawsze widzisz karty innych graczy, ale nigdy swoje. Kiedy nadejdzie twoja kolej, musisz ogłosić liczbę, która jest mniejsza od sumy wszystkich kart w grze i wyższa od poprzedniej podanej liczby. Możesz też zakwestionować liczbę wcześniej ogłoszoną. Na koniec, kiedy wszystkie karty zostaną ujawnione, zobaczysz, kto ma po swojej stronie przebiegłego Coyote.
|
Detektyw: Oficerowie z pazurem
Oficerowie z pazurem to dodatek do kultowej kryminalnej gry planszowej Ignacego Trzewiczka, Detektyw. Autorami scenariusza do gry są Mike Selinker, Liz Spain i Skylar Woodies, członkowie prestiżowego zespołu Lone Shark Games. Tym razem do drużyny śledczych Antares dołączają ich pupile!
|
Mindbug - Nowi Słudzy
Dodatek Nowi Słudzy wprowadza 12 nowych stworów (po 2 karty każdy), które kompletnie odświeżają zależności między kartami znanymi z gry podstawowej.
|
Root: Paczka Włóczęgów
Włóczędzy to urodzeni indywidualiści. Chodzą gdzie chcą, rozmawiają z kim chcą, zawiązują sojusze z kim chcą i... zdradzają kogo chcą. Root: Paczka Włóczęgów to mini dodatek do kultowej gry strategicznej Cole’a Wehrle’a. Trzy nowe postacie Włóczęgów oraz siedem przedstawiających je meepli to doskonały pomysł, by urozmaicić rozgrywkę tym fascynującym bohaterem!
|
Osadnicy: Narodziny Imperium - Chłopcy idą na wojnę
Ten Pakiet Imperialny wprowadza do gry mechanikę Podboju.
|
Cthulhu: Death May Die - Zestaw dodatkowych kości
Pakiet dodatkowych kości do gry Cthulhu: Death May Die to pełny, dodatkowy zestaw kości do gry. Zawiera trzy czarne kości podstawowe i pięć zielonych kości specjalnych. Dzięki niemu gracze nie muszą się tak często dzielić kostkami, co pozwala im kumulować szczęście w swoim własnym zestawie.
|
51. Stan: Ziemia Niczyja
|
Circadians: Ład Chaosu: Heroldowie
Rozszerzenie do Ładu Chaosu wprowadza nowych Przywódców, Taktyki i Cechy. Dzięki 2 nowym Liderom dla każdej Frakcji gracze zwiększają regrywalność tytułu, zyskując większą różnorodność taktyk i strategiczne możliwości do odkrycia podczas rozgrywek.
|
Podziemne Imperium: Aztekowie vs Straszydła
Rozszerzenie z 2 nowymi frakcjami Podziemnego Imperium
|
ARCS: Zestaw Wiedzy i Liderów - PRZEDSPRZEDAŻ!
PRZEDSPRZEDAŻ! NOWOŚĆ!
|
Avalon - Rycerze Króla Artura
Spiski, blef, dedukcja i żywiołowe negocjacje czynią tę grę zupełnie niepowtarzalną, emocjonującą do ostatniej chwili.
|
Kroniki zachodniego królestwa
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|