|
|
Gra liczbowa
Szalona gra pełna liczb i emocji!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
|
Neuroshima HEX: Nowy Jork (edycja 3.0)
Dodatek do gry Neuroshima Hex 3.0 Nowy Jork nie upadło. Zniszczone bombami atomowymi, zmienione w twierdzę pośród ruin, wciąż walczy w obronie ideałów Wolnej Ameryki.
|
Różowe Historie
Różowe Historie to 50 magicznych zagadek wyłącznie dla dziewczyn! Opowiadają o zaczarowanych spotkaniach i wspaniałych przygodach. Spotkacie tam czarownice, wróżki, księżniczki, a nawet gwiazdy filmowe, ale także zwyczajne dziewczyny ze zwykłymi problemami. Wszystkie zachowują się tajemniczo, a niektóre z nich wręcz jak zaczarowane! Kierujcie się sercem i wyostrzcie swoje zmysły by rozwiązać najbardziej tajemnicze zagadki.
|
Legendy Polskie - Pan Twardowski
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
|
Projekt: Miasteczko
Zbuduj swoje własne miasto w grze karcianej „Projekt: miasteczko”! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa. Są dwie drogi do osiągnięcia tego celu – sprawna budowa jak największej ilości budynków lub koncentracja na kluczowych inwestycjach. Którą strategię wybierzesz?
|
Pora liczyć
Pora liczyć to dynamiczna gra oparta na szybkim liczeniu lub szacowaniu. Proste zasady połączone z możliwością dostosowania rozgrywki dla młodszych graczy, to recepta na szybką i niezobowiązującą zabawę z matematyką.
|
Memory - Polska Krajobrazy
„Polska Krajobrazy” to podróż po malowniczych zakątkach naszego kraju. Odkryj Polskę w zupełnie nowy sposób, biorąc udział w tej wciągającej przygodzie. To nie tylko zabawa, to także doskonały sposób na rozwijanie koncentracji, ćwiczenie pamięci i zdobywanie wiedzy o niezwykłych miejscach. Mamy nadzieję, że piękne zdjęcia Mikołaja Gospodarka zachęcą cię do wycieczek po Polsce.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Bicycle: Sharks
W głębi najmroczniejszych partii oceanów żyją najpiękniejsze, niesamowicie fascynujące i bezlitosne stworzenia - rekiny. Dzięki 52 unikatowym kartom, pełnym ciekawostek i interesujących faktów, Bicycle: Sharks odkrywamy tajemnice tych niezwykłych stworzeń głębi.
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Fioletowe Historie
Fioletowe Historie to 50 mistycznych zagadek dla nieustraszonych... nocnych marków! Opowiadają o tajemniczym świecie cieni, w którym zetkniecie się z mrocznymi postaciami i podstępnymi czarownicami, ale spotkacie również przemiłe, magiczne stworzenia i uwodzicielskie wampiry. Okazuje się, że nawet niezwykłe istoty miewają problemy. Pomóżcie im! Rozproszcie tajemnicze ciemności i rozwikłajcie zagadkę – bez pomocy magii.
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Memory - Polska Zabytki
Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Neuroshima HEX: Merchants Guild - edycja 3.0
Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
|
Pierwsza gra edukacyjna - Smacznego!
Edukacyjna układanka, dzięki której podczas wesołej zabawy mały gracz odkrywa jak wyglądają poszczególne przekąski, i uczy się klasyfikowania według kolorów. Wiek: 18m+
|
Nie Śmiej Się
|
Gry do plecaka - Polowanie na Robale - gra karciana
Polowanie na robale - gra karciana to dynamiczna gra licencyjna o rannych ptaszkach, spóźnialskich żarłokach i smakowitych robalach, wokół których kręci się cały ten kurzy świat. Przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat, zapewnia mnóstwo taktycznej rozgrywki i śmiechu.
|
Neuroshima HEX: Death Breath (edycja 3.0)
Death Breath to przerażający wirus rozprzestrzeniający się od kilku miesięcy wokół wschodnich enklaw Molocha, w okolicach dawnego Detroit, zmieniający ludzi, mutanty i molochowe cyborgi w bezmózgie, krwiożercze bestie. Hordy szaleńców przypominających zombie rzucają się na wszystko co żywe. Organizmy ofiar wirusa mutują, tworząc trudne do unicestwienia wybryki natury.
|
Escape Quest - Wirtualny Świat - Książka z łamigłówkami
Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
|
BrainBox - Poznaję domy zwierząt
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję domy zwierząt to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz zwierzęta zamieszkujące rozmaite części świata wraz z ich naturalnymi siedliskami.
|
BrainBox - Poznaję kolory
Szukasz gry, która pozwoli Ci spędzić z dzieckiem wartościowy czas, a jednocześnie będzie wspierać jego rozwój już w okresie przedszkolnym? BrainBox - Poznaję kolory to coś dla Ciebie! Ta rodzinna gra zabierze młodsze i starsze umysły w ekscytującą podróż pełną ciekawych odkryć rozwijających spostrzegawczość i pamięć. Na 24 kartach znajdziesz czarne koty, kolorowe rośliny, a nawet pysznie wyglądające słodycze, które pomogą maluchom w nauce rozpoznawania i nazywania barw.
|