|
|
Kartografowie: Mini dodatek - Architekci
Kartografowie: Mini dodatek - Architekci to małe rozszerzenie wprowadzające do gry cztery nowe karty: bohatera, punktacji, zasadzki i eksploracji.
|
Kartografowie: Lodowe Pustkowia
W dodatku Kartografowie: Lodowe Pustkowia Królowa Gimnax wysyła Cię do tego opuszczonego miejsca z jedynym śladem po poprzedniej wyprawie: postrzępionymi fragmentami mapy, które zdołał sporządzić inny kartograf przed swoją przedwczesną śmiercią.
|
Kartografowie: Hornhelm
Z dodatkiem Kartografowie: Hornhelm rozwiniesz swoje umiejętności handlowe, zaopatrując się w narzędzia oferowane na tym pustynnym targu.
|
Karaluszek Kłamczuszek (Blefuj)
Mina pokerzysty, umiejętne maskowanie emocji i odrobina karcianego szczęścia okażą się nieocenione w rozgrywce z Karaluszkiem kłamczuszkiem. Osobiste sympatie uczestników do pająków, much, szczurów czy nietoperzy dzięki tej grze mogą ulec zmianie. Ka...
|
Karaluszek Kłamczuszek - edycja królewska (Blefuj)
"Karaluszek kłamczuszek (edycja królewska)" to gra o zwierzakach, których nikt nie lubi. Istotną rolę odgrywa tutaj umiejętność blefowania i obserwacja innych graczy. Sprytne oszukiwanie pozwoli wykiwać przeciwników i wcisnąć im jak najwięcej kart. N...
|
Kapsle Football
Kapsle Football to nowy wariant doskonale znanej gry planszowej dla dzieci. Każdy chętnie rozegra pełen emocji mecz i to w domowym zaciszu! Ta kultowa gra ma ciekawą formę, proste zasady i co ważne, potrafi łączyć pokolenia. Przywołuje w myślach młodość rodziców czy dziadków, a także zachęca dzieci do wspólnej zabawy.
|
Kapitan Nauka - Zabawy matematyczne dla ucznia
Zabawy matematyczne dla ucznia (6-10) to idealny pakiet motywujący do ćwiczeń matematycznych, który sprawia, że nauka staje się świetną zabawą i wyzwaniem. W zestawie znajduje się gra karciana na tabliczkę mnożenia, zagadki obrazkowe oraz książka z zadaniami z atrakcyjnymi poleceniami. Różnorodne formy gwarantują aktywny trening myślenia matematycznego bez nudy i żmudnych powtórek.
|
Kalambury Mini
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunków) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie.
|
Kalambury
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunków) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie.
|
Kakao - dodatek Nowe szałasy
Szałasy z dodatku "Nowe szałasy" są traktowane jak zwykłe szałasy. Umieszcza się je na stole, razem z innymi szałasami z rozszerzenia "Kakao - Czekolada".
|
Jungo - edycja polska
Jungo to ekscytująca gra oparta na zarządzaniu ręką. W swojej turze możemy dobrać kartę lub zagrać zestaw, jednak jeśli chcemy przebić kombinację znajdującą się na stole, musimy pamiętać o kilku zasadach, z których najważniejsza brzmi: nigdy, ale to nigdy nie zmieniaj położenia kart na ręce!
|
Jetlag - edycja polska
Jetlag to zwariowana gra towarzyska, łącząca sprawdzanie wiedzy z presją czasu i koniecznością skutecznego zapamiętywania! W każdej rundzie jeden z graczy odczytuje członkowi swojej drużyny pytania z danej kategorii. Wyzwanie tkwi w tym, że zawodnik nie udziela odpowiedzi na aktualne, a na poprzednie pytanie. Tym samym musi skutecznie zapamiętywać to, co chce powiedzieć, jednocześnie analizując kolejne zadania.
|
Jenga wieża numeryczna - WYPRZEDAŻ!
W "Jengę numeryczną" można grać na trzy sposoby.
|
Jenga Wieża duża kolorowa
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
|
Jenga wieża 3 w 1
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
|
Jenga Imprezowa wieża
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę. Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki. Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać. Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, które będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieżę z klocków.
|
Jednym palcem!
Jednym palcem! to zwariowana gra imprezowa, w której próbujesz przewidzieć reakcje pozostałych uczestników i zdobyć jak najwięcej kart. A to wszystko przy użyciu tylko jednego palca! Obstawiaj i wywołuj innych do działania, spróbuj pokrzyżować szyki przeciwnikom, korzystaj ze specjalnych zdolności kart i zbieraj jak najwięcej punktów, by zwyciężyć!
|
Je się w lesie
Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!
|
Jaś i Małgosia
Zagubieni w lesie Jaś i Małgosia ujrzeli chatką ulepioną ze słodyczy. Strzeże jej jednak zła Baba Jaga, która nie pozwala dzieciom podjadać smakołyków. Pomóżcie im zabrać jak najwięcej słodyczy i uciec przed Babą Jagą.
|
Jaś i magiczna fasola
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczeło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej ilości złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i umolnić Jasia?
|