|
|
Gra w kolory
Doskonała zabawa dla osób w każdym wieku. Jeden z graczy rzuca 2 kostkami i wszyscy jak najszybciej wykładają swoje karty. Wykładane karty muszą spełniać warunki wskazane przez kostki. Wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Pełna emocji gra na spostrzegawczość dla dzieci i dorosłych!
|
Świąteczne historie
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
|
Dobry rok: Pakiet mini dodatków
Na Dobry rok: Pakiet mini dodatków składają się:
|
Kucykowe historie
Czarne historie Junior to zestaw 50 elektryzujących, okropnych, a czasami makabrycznych opowieści, które faktycznie się wydarzyły albo... mogły się wydarzyć. Tak naprawdę jest to gra, w której gracze starają się rozwikłać zagadki, które zostają im przedstawione.
|
KeyForge: Age of Ascension Archon Deck - wydanie angielskie
KeyForge to pierwsza na świecie unikalna gra karciana. Podczas rozgrywki dwóch graczy wciela się w Archontów rywalizujących o to, kto pierwszy odkryje skarby Tygla - niezwykłego świata stworzonego z elementów planet.
|
Czarne Historie 10
"Czarne historie 10" po raz kolejny dadzą wam szansę stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzą jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy.
|
KeyForge: Call of the Archons - Archon Deck - wydanie angielskie
KeyForge: Call of the Archons - Archon Deck - wydanie angielskie
|
Czarne Historie 8
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
|
Uno All Wild Dzikie karty
W grze UNO All Wild Dzikie karty każda karta jest dzika, co sprawia, że ta wersja jednej z ulubionych gier rodzinnych jest szybka i jeszcze bardziej nieprzewidywalna! Nie musisz dopasowywać numerów lub kolorów jak w zwykłym UNO, ale nie jest tak łatwo, jak to brzmi. Karty specjalne zupełnie zmieniają przebieg gry! Znajdziesz tu m.in. dziką kartę "Postój dla dwóch", dzięki której gracze omijają dwóch graczy zamiast jednego. Albo dziką kartę "Wymuszona zmiana", przez którą gracze zmieniają cały układ gry. Odkryj też wiele innych wyjątkowych kart! Ta edycja jest równie wciągająca, co emocjonująca, i będzie wspaniałym prezentem dla graczy, którzy ukończyli 7 lat. Kolory i elementy dekoracyjne mogą się różnić.
|
Florentynka MUU w podróży
Florentynka Muu wychowywała się na małej wsi na Polesiu, pośród przepięknych lasów nad rzeką. Jednak zawsze marzyła o podróżach. Spakowała więc walizkę i razem ze swoją ulubioną zabawką, Świnką, wyruszyła ku wielkiej przygodzie. Kogo spotkała i co znalazła Florentynka podczas wycieczki?
|
Invizimals - Starcie Łowców - talia Wojownika
Invizimals - Starcie Łowców - talia Wojownika
|
Kotostrofa
Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
|
Pingwin na Lodzie
Gra Pingwiny na lodzie polega na wybijaniu kostek lodu za pomocą młoteczka. W ten sposób aby nie spowodować zawalenia całości tafli lodu wraz z pingwinem, który stoi na środku. Przed uderzeniem zawodnik kręci kołem, losując pole które ma wybić. Osoba, która doprowadzi do upadku pingwina, przegrywa grę!
|
5 Wież
W grze 5 Wież wcielicie się w rolę architektów rywalizujących o karty, które pozwolą Wam wznosić coraz to wyższe konstrukcje. Czy zdecydujesz się zaryzykować więcej niż inni, by zdobyć komponenty niezbędne do budowy? Jednocześnie nadmiar kart może ograniczyć Twoje możliwości, gdyż można budować tylko jedną wieżę z każdego z pięciu typów.
|
Kalambury
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunków) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie.
|
Kopciuszek
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie - w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie.
|
Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
|
Spicy
Karciana gra blefu na ostro: z papryką, pieprzem i wasabi! Blef w najczystszej postaci!
|
Escape Room: Zagadka Sfinksa
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
|
Bits Travel
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.
|