|
|
Pax Hispanica: Zestaw Promo 2 - Kapitanowie
Zestaw Promo 2 - Kapitanowie to rozszerzenie do gry Pax Hispanica, które wprowadza do gry nowe karty, które nie tylko urozmaicają rozgrywkę, ale również wprowadzają nowe strategie i możliwości.
|
Pagan: Dawne próby
Dodatek Dawne próby rozszerza oryginalną rozgrywkę, skupiając się na elementach śledztwa, które są znane z podstawowej wersji. Łowca poszukuje nowych metod dochodzenia, podczas gdy Wiedźma opracowuje kilka sztuczek, które pomogą jej uniknąć wykrycia i przyspieszyć magiczny rytuał.
|
Czarne historie - Epickie wtopy
Wszystkie opisane historie skutkują poważnymi katastrofami lub mówiąc wprost: epickimi wtopami. Wytatuowane błędy ortograficzne, eksplodujące hemoroidy, zgrillowane gołębie pokoju - wszystko to gdzieś, kiedyś się komuś przydarzyło.
|
Alicja w krainie czarów
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie, kto zgarnie najpyszniejsze słodkości.
|
Pax Hispanica: Zestaw Promo 3 - Omeny i Skarby
Zestaw Promo 3 - Omeny i Skarby to rozszerzenie do gry Pax Hispanica, które wprowadza do gry nowe żetony, które nie tylko urozmaicają rozgrywkę, ale również wprowadzają nowe strategie i możliwości.
|
Invizimals - Starcie Łowców - talia Łowcy
Invizimals - Starcie Łowców - talia Łowcy
|
Monster Bar
W grze Monster Bar szukasz pracowników do swojego potwornego baru. Uwaga! Brak personelu może źle wpłynąć na jakość jedzenia, jednak zbyt wiele potworów odstraszy klientów. Musisz znaleźć złoty środek.
|
Pagan: Podstępy
Dodatek Podstępy oferuje nowe sposoby manipulacji i strategii, które umożliwiają graczom zdobycie przewagi nad przeciwnikiem. Dają one możliwość sprawienia, że każde posunięcie przeciwnika będzie obarczone ryzykiem, a także dodają nowe wyzwania i elementy do samej gry, co sprawia, że rozgrywka staje się bardziej zaskakująca i intrygująca.
|
Dinozaur w opałach
Dinozaur Grześ traci grunt pod nogami. Kto spowoduje jego upadek, przegrywa! Ostrożnie wybijaj kolejne kamienie i staraj się nie być osobą, która doprowadzi do tego nieszczęsnego wydarzenia i uratuje go z opałów.
|
Invizimals - Starcie Łowców - talia Wojownika
Invizimals - Starcie Łowców - talia Wojownika
|
Kotostrofa
Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki.
|
Pingwin na Lodzie
Gra Pingwiny na lodzie polega na wybijaniu kostek lodu za pomocą młoteczka. W ten sposób aby nie spowodować zawalenia całości tafli lodu wraz z pingwinem, który stoi na środku. Przed uderzeniem zawodnik kręci kołem, losując pole które ma wybić. Osoba, która doprowadzi do upadku pingwina, przegrywa grę!
|
5 Wież
W grze 5 Wież wcielicie się w rolę architektów rywalizujących o karty, które pozwolą Wam wznosić coraz to wyższe konstrukcje. Czy zdecydujesz się zaryzykować więcej niż inni, by zdobyć komponenty niezbędne do budowy? Jednocześnie nadmiar kart może ograniczyć Twoje możliwości, gdyż można budować tylko jedną wieżę z każdego z pięciu typów.
|
Kalambury
W drużynowej grze "Kalambury" wygrywa zespół, w którym gracze najlepiej potrafią przedstawić (za pomocą gestów lub rysunków) i najszybciej odgadnąć hasło wskazane losowo na karcie.
|
Kopciuszek
Pomóżcie Kopciuszkowi wybrać się na wielki bal. Odszukajcie - w odpowiedniej kolejności- wszystko, co niezbędne, by mógł zadziałać czar. Kooperacyjna gra, która uczy dzieci zasad współpracy Memory w nowej, atrakcyjnej formie.
|
Zwierzęcy front: Spiski, piski i przyciski
Spiski, piski i przyciski to niezależna kontynuacja gry Zwierzęcy front. Pudełko zawiera niezależną grę oraz zasady umożliwiające połączenie jej z poprzedniczką, a także dodatkowe tryby rozgrywki. W toku nowego konfliktu zwycięstwo osiągnie ten, komu uda się pokonać przeciwnika na każdym obszarze, nawet tym najmniej oczywistym.
|
Spicy
Karciana gra blefu na ostro: z papryką, pieprzem i wasabi! Blef w najczystszej postaci!
|
Jaś i magiczna fasola
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczeło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej ilości złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i umolnić Jasia?
|
Escape Room: Zagadka Sfinksa
6 część bestsellerowej serii Escape Room. Celem gry jest rozwiązanie zagadek, poznanie historii oraz sprytne korzystanie ze wszystkich przedmiotów, jakie gra dostarcza uciekinierom. Na wyjście macie tylko 60 minut.
|
Bits Travel
Każdy gracz otrzymuje planszę oraz zestaw kafelków, które będzie układał podobnie jak w tetrisie opuszczając kafelek od góry w dół, póki nie zatrzyma się na dole planszy lub na innym kafelku. Co rundę określa się kafelek który należy wstawić na swoją planszę. Obracaj, przekręcaj i kombinuj z ustawieniami, aby zdobywać jak najwięcej punktów określonych przez karty zadań. Wygrywa gracz, który ułoży najlepiej punktowane wzory.
|