|
|
Carcassonne - Zestaw rozszerzeń
4 mini rozszerzenia do podstawowej wersji Carcassonne w jednym zestawie.
|
Trio - edycja polska
Odkryj dwie karty i sprawdź, czy trafisz parę. Udało się? To jeszcze nie koniec! Aby zapunktować, musisz znaleźć jeszcze jedną kartę o tej samej wartości.
|
Bicycle: Snake
Ujawnij przebiegłą mądrość i inteligencję w Roku Węża z kartami do gry Bicycle Snake! Niestandardowe figury ubrane w strój inspirowany kimonem dodadzą Twojej następnej grze wyjątkowego blasku; a błyszczący złoty wąż na etui jest gotowy do ataku. Standardowa talia karty marki Bicycle
|
Dobble
Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna!
|
Jenga wieża 3 w 1
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
|
Zamki z piasku
Wciel się w plażowiczów budujących zamki z piasku. Zdobywaj bonusy za ukończone zamki, atakuj przeciwników i podbieraj im części zamków.
|
Paszczaki 2 - Akrobaci
Paszczaki 2 – Akrobaci to druga gra z serii „Paszczaki”. Obie gry mają inne zasady rozgrywki!
|
Smart Games - IQ Twist
Gra rozwija inteligencję, zadania mają różny poziom trudności. Znakomita gra do zabrania w podróż. Wytęż mózg! Do rozwiązania 120 logicznych zadań.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Mniam!
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
|
Smart Games - Busy Bugs (Robaczki) - gra magnetyczna
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu. Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Zwierzątka
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Zamęt. Rebelia kontra Imperium
Niewielu pamięta, kiedy rozpoczęły się rządy Imperium, a niektórzy twierdzą, że nigdy się one nie skończą, bo wszelki opór to mrzonka. Nikt jednak nie przygotowywał się do buntu tak pieczołowicie jak Rebelia – jej członkowie w tajemnicy układali plany, gromadzili informacje i zasiewali w poszczególnych dystryktach ziarna anarchii. Jednakże Imperium dysponuje miażdżącą przewagą i zamierza stłumić powstanie z pełną mocą
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|
Ubongo Extreme Travel
Ubongo Extreme to nowa gra z linii Ubongo. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się, jak najszybciej dopasować elementy do swojej planszy. Jest to ekstremalnie trudne, bo kafelki mają sześciokątne kształty. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dopasowanie gry do umiejętności i wieku graczy.
|
Kartografowie: Hornhelm
Z dodatkiem Kartografowie: Hornhelm rozwiniesz swoje umiejętności handlowe, zaopatrując się w narzędzia oferowane na tym pustynnym targu.
|
Ubongo Trigo
Każdy gracz otrzymuje kafelki o wielorakich, trójkątnych kształtach, które co rundę będzie musiał jak najszybciej układać na kartach zadań. Buduj, obracaj, przekręcaj i kombinuj z kafelkami, aby zapełnić dwa pola na karcie. Kto najszybciej rozwiąże swoją łamigłówkę, zdobywa punkty zwycięstwa. Po ośmiu rundach wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
|
O kocie w kłopocie - nowe wydanie
Gra rodzinna, która pozwoli Wam przeżyć niesamowitą przygodę. Podczas wędrówki po mieście spotkacie przyjaciół, odnajdziecie ukryte przejścia, a odkryte wskazówki pozwolą Wam dotrzeć do dom. Bądźcie jednak uważni, bo za rogiem może się czaić pies albo kruk…
|
Wednesday - edycja polska
Przechytrz przeciwników pozbywając się kart z ręki szybciej niż oni. Wyczekuj na idealny moment, by zagrać te o najwyższej wartości lub ryzykuj i ponoś konsekwencje! Ale pamiętaj: postacie znane z serialu Wednesday będą trzymać rozgrywkę w napięciu! W końcu czym jest gra bez nieprzewidzianych zwrotów akcji?
|
Banda Pand i Kawałki Bambusa
Wyszukuj, porównuj i złap pandę! Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
|