|
|
Jungo - edycja polska
Jungo to ekscytująca gra oparta na zarządzaniu ręką. W swojej turze możemy dobrać kartę lub zagrać zestaw, jednak jeśli chcemy przebić kombinację znajdującą się na stole, musimy pamiętać o kilku zasadach, z których najważniejsza brzmi: nigdy, ale to nigdy nie zmieniaj położenia kart na ręce!
|
Jungle Speed Giant
Jungle Speed Giant to zupełnie nowa odsłona popularnej gry karcianej doskonale łącząca umysłowe wyzwania i ruch. Opakowanie skrywa między innymi 28 wielkich kart, a zasady zostały zmodyfikowane w oparciu o przeciwstawne role i wzbogacone o dodatkowe elementy ruchowe.
|
Jungle Speed Eco
Bezkonkurencyjna gra familijna, w której liczy się spostrzegawczość i szybkość reakcji! Gra, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, musi w odpowiednim momencie złapać drewniany totem, który znajduje się na środku stołu. A jeśli chwyci go w złym momencie albo w ogóle tego nie zrobi... będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników!
|
Jungle Boogie
Jungle Boogie to gra o małpkach oraz pchłach.
|
Jolly Roger: Piracka Gra o Łupach i Buntach
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
|
Jetlag - edycja polska
Jetlag to zwariowana gra towarzyska, łącząca sprawdzanie wiedzy z presją czasu i koniecznością skutecznego zapamiętywania! W każdej rundzie jeden z graczy odczytuje członkowi swojej drużyny pytania z danej kategorii. Wyzwanie tkwi w tym, że zawodnik nie udziela odpowiedzi na aktualne, a na poprzednie pytanie. Tym samym musi skutecznie zapamiętywać to, co chce powiedzieć, jednocześnie analizując kolejne zadania.
|
Jenga wieża numeryczna - WYPRZEDAŻ!
W "Jengę numeryczną" można grać na trzy sposoby.
|
Jenga Wieża duża kolorowa
Sprawdź swoją sprawność i zręczność układając jengę. Zobacz kto będzie lepszy i będzie miał więcej szczęścia. Wymiar klocka: 7,5 cm x 1,5 cm x 2,5 cm Podstawowe informacje Liczba graczy: 2+ osób Wiek: od 6 lat Czas gry: ok. 20 minut Zawartość pudełka...
|
Jenga wieża 3 w 1
Wieża - 3w1 to zestaw kolorowych drewnianych klocków, przy których zabawa nie ma końca! Zawartość pudełka możemy użyć przynajmniej na trzy sposoby: jako domino, memory lub Jengę.
|
Jenga Refresh - NOWE WYDANIE!
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i...
|
Jenga Imprezowa wieża
To nowa odsłona tradycyjnej Jengi w wydaniu na imprezę. Zasady gry są podobne, chodzi o to, żeby ostrożnie wyciągać klocki. Jednak na każdym klocku są zapisane zadania, które należy wykonać. Za niewykonanie zadania trzeba oddać fant. Przed rozpoczęciem gry, zawodnicy ustalają zadanie główne czyli zadanie, które będzie musiał wykonać zawodnik, który zburzy wieżę z klocków.
|
Jekyll i Hyde - USZKODZONA!
Uwaga!! Produkt uszkodzony.
|
Jekyll i Hyde
Gracze wcielają się w doktora Jekylla i pana Hyde’a. Toczą pojedynek dobra ze złem - doktor Jekyll odpiera ataki pana Hyde’a próbującego przejąć nad nim kontrolę. Walka toczy się 3 rundy. Jeśli w tym czasie figurka dotrze do ostatniego pola na planszy, zło zawładnie doktorem Jekyllem i wygra pan Hyde. W przeciwnym razie zatriumfuje dobro, czyli wygra doktor Jekyll.
|
Jednym słowem
Jednym słowem to gra skojarzeniowa oparta na współpracy. Podczas zabawy losowane jest słowo, do którego podpowiedzi będziemy musieli wymyślać. Ale uwaga: każdy z nas będzie mógł użyć tylko jednego słowa!
|
Jednym palcem!
Jednym palcem! to zwariowana gra imprezowa, w której próbujesz przewidzieć reakcje pozostałych uczestników i zdobyć jak najwięcej kart. A to wszystko przy użyciu tylko jednego palca! Obstawiaj i wywołuj innych do działania, spróbuj pokrzyżować szyki przeciwnikom, korzystaj ze specjalnych zdolności kart i zbieraj jak najwięcej punktów, by zwyciężyć!
|
Jednorożce. Pojedynek w chmurach
Jednorożce. Pojedynek w chmurach to dwuosobowa gra taktyczna, w której jednorożce skaczą po chmurkach i zostawiają za sobą tęczę. Co ważne, poruszają się w charakterystyczny sposób – ruchem skoczka, czyli jednej z figur szachowych. Jeśli jeden z graczy nie będzie mógł wykonać ruchu, drugi gracz wygrywa.
|
Je się w lesie
Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!
|
Jaś i Małgosia
Zagubieni w lesie Jaś i Małgosia ujrzeli chatką ulepioną ze słodyczy. Strzeże jej jednak zła Baba Jaga, która nie pozwala dzieciom podjadać smakołyków. Pomóżcie im zabrać jak najwięcej słodyczy i uciec przed Babą Jagą.
|
Jaś i magiczna fasola
Biedny Jaś zasadził magiczną fasolę, którą otrzymał od nieznajomego. Od tego momentu wszystko zaczeło się dziać bardzo szybko… Niebezpieczna wspinaczka do tonącego w chmurach zamku. Ukrywanie się przed olbrzymem. Odnalezienie kury znoszącej złote jaja. Cóż to były za przygody! Czas jednak uciec z zamku, a można to uczynić dzięki zdobyciu jak największej ilości złotych jaj. Czy uda wam się przechytrzyć rozgniewanego olbrzyma i umolnić Jasia?
|
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy
Jakub Wędrowycz: Upiorne wczasy to samodzielna kooperacyjna gra karciana, w której razem z przyjaciółmi wcielasz się w Jakuba i jego ekipę, by wspólnie tłuc potwory, bronić wakacyjnych zakątków i pochłaniać hektolitry ożywczego samogonu. Co turę zagrywasz kartę, namawiasz kompana na jej wsparcie, a potem liczysz na to, że potwór nie odda za mocno!
|