|
|
Karty Dżentelmenów 4
Oto długo wyczekiwany Epizod Czwarty! Pocałuj prababcię w czoło i wyłącz aparaturę podtrzymującą życie! :)
|
Karty Dżentelmenów 7
Siódma edycja gry imprezowej dla miłośników czarnego humoru.
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Penny Boom
Zbuntowana i młoda najemniczka, znana jako Penny Boom, przemyka ulicami Starego Londynu, oferując swoje usługi temu, kto zaoferuje najwyższą cenę.
|
Klink - edycja polska
Klink to prosta i angażująca karcianka pełna interakcji i podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka. W każdej turze otrzymujemy dwie karty. Podglądamy jedną z nich i na tej podstawie musimy zdecydować, czy chcemy je zatrzymać, czy też przekazać dalej. Celem gry jest zbieranie zestawów kart o możliwie najniższej wartości.
|
Feluś i Gucio grają w sylaby
Feluś i Gucio zapraszają do wspólnej zabawy w układanie sylab! Ta gra edukacyjna, przepięknie ilustrowana przez Mariannę Schoett, daje możliwość układania dwu- oraz trzysylabowych słów, a opisane w instrukcji warianty różnicują rozgrywkę, czyniąc każdą niepowtarzalnym przeżyciem.
|
Terapia - Pamięć sensoryczna
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
|
51. Stan: Ziemia Niczyja
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Mad & Max
Duet Najemników, Mad i Max, robi wiele, by ich imiona były znane i podziwiane w każdym zakątku zmarzliny.
|
Piatnik Karty standard extra Poker - New Classics, 255731
Klasyczne karty do pokera firmy Piatnik z serii "New Classic".
|
Pan tu nie stał
Przenieś się na moment do PRL-u.
|
BaTalia: Potop + Inicjacja
BaTalia to polska wersja gry Clash of Decks wydawnictwa Grammes Edition. To prosta i szybka gra karciana, która oferuje wiele trybów rozgrywki
|
Dobble Kicia Kocia
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
|
Pokój 25: VIP
Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
|
Rozkosz + gratis 2 kursy internetowe - nowe wydanie
Cena:
49,00 zł
Gra dozwolona od 18 lat! GRA EROTYCZNA „ROZKOSZ” plus gratis! Dwa kursy internetowe: - „Miłość Francuska” - dzięki, której seks oralny będzie tym co pokochacie bezgranicznie. - „Kamasutra” - czyli sprawdzone i nieprzemijające prawdy wschodnich mistrz...
|
Hit 360° gra plenerowa
Zabawa plenerowa polegająca na wybijaniu, w odpowiedniej kolejności, kręgli poza okręg. Okręg wytyczony jest specjalnym sznurkiem, a rzuty wykonywać można z dowolnej strony!
|
Karty Dżentelmenów 2
Druga odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
|
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy wprowadza nowy tryb gry z „tajnymi rolami”. Jeden z graczy jest spiskowcem, który stara się udaremnić plany współgraczy. Komu zaufasz w tej grze wzajemnych podejrzliwości?
|
Dog Pile (edycja polska)
Wysil swój umysł i wypełnij dostępną przestrzeń psiakami o różnych kształtach i rozmiarach. I pamiętaj: przestrzeń bez psa to przestrzeń stracona!
|
Kumaci piraci. Gra matematyczna
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
|
NiePrawda
NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|