|
|
Aeon's End - Otchłań
Rozszerzenie Aeon's End: Otchłań zawiera dwóch nowych Magów Bram.
|
Aeon's End - Wieczna Wojna
Aeon's End: Wieczna Wojna jest kooperacyjną grą z mechanizmem budowania talii, gdzie talia nigdy nie jest tasowana, zróżnicowany porządek tury symuluje chaos bitwy, a zarządzanie talią powoduje, że każda decyzja ma znaczenie. W każdej rozgrywce staniesz w sztanki z innym Nemezis, każde z unikalnym zestawem umiejętności i wymagającym innej strategii do pokonania.
|
Aeon's End: Nowy początek
Aeon’s End: Nowy początek to kontynuacja Aeon’s End kultowej, karcianki w trybie kooperacji, w której wiodącą mechaniką jest budowanie talii, która nigdy nie jest tasowania. Nowy początek wprowadza nowy rodzaj rozgrywki - tryb Ekspedycji. Najpierw rozgrywacie pierwszą Ekspedycję, a potem gra poinstruuje Was, jak wykorzystać komponenty ze wszystkich gier serii do stworzenia własnych Ekspedycji. Zetkniecie się ponadto ze Skarbami, nowym rodzajem potężnych kart, a także Koszarami, gdzie uporządkujecie wszystkie elementy aktualnie rozgrywanej kampanii.
|
Aeon's End: Pogrzebane Sekrety
Pogrzebane Sekrety to duży dodatek do Aeon’s End, Aeon’s End: Legacy oraz Aeon’s End: Wiecznej Wojny. W pudełku znajdziecie ponad 150 kart, w tym nowe karty Klejnotów, Artefaktów, Modyfikatorów, Zaklęć oraz Nemezis, a także innowacyjne żetony Impulsów, Uciszenia i Tarcz, które znacząco odmienią oblicze rozgrywki, odkrywając przed wami kolejne możliwości Aeon’s End.
|
Aeon's End: Starożytni
Nowe pokolenie walczy o Gravelold Córka legendarnego maga Xaxosa i samorodny magiczny talent Mazra stawiają czoła nowej Nemesis - na wpół materialnemu Tułaczowi. Rozszerzenie zawiera dwie nowe maginie Bram, Nemesis, oraz nowe Klejnoty, Artefakty, Zaklęcia, Skarby i Popleczników.
|
Aeon's End: Strzaskane Marzenia
Jedna nowa, podniebna Nemesis. Jeden nowy mag, który odkrył nieznaną dotąd potęgę. Gigantyczny zestaw nowych Klejnotów, Artefaktów, Zaklęć, Skarbów i Popleczników.
|
Aeon's End: Tajemnica dziczy
Aeon's End: Tajemnica Dziczy to rozszerzenie, które wprowadza do rozgrywki kolejną Ekspedycję, która stanowi kontynuację opowieści w grze Aeon's End: Nowy początek. Znajdziecie tu Nowego Maga, Nemezis i wiele, wiele więcej!
|
Aeon’s End - Powrót do Gravehold
Dołącz do ekspedycji, której celem są zatopione ruiny Gravehold i odkryj tych, którzy zdołali tam przetrwać. Niestety, magowie nie są jedynymi istotami czającymi się w podwodnym mieście.
|
Aeon’s End - Wioska na Południu
Tytułowa Wioska na Południu, Azer, powstała na długo przed założeniem Nowego Gravehold. Tamtejsi magowie są ekspertami w walce zespołowej. Dołączają do walki, by pokonać nowe zagrożenie: istotę zbudowaną z płomieni, która próbuje obrócić całą krainę w popiół.
|
Aeon’s End - Wygnańcy
Aeon's End - Wygnańcy jest samodzielną grą kooperacyjną z mechanizmem budowania talii. Talie graczy, które tworzą zaklęcia i moce kryształów, nigdy nie są tasowane, przez co każda decyzja w grze ma znaczenie. Stań razem z przyjaciółmi przeciwko różnorodnym wrogom, z których każdy wprowadza inny zestaw zdolności i wymaga opracowania odmiennej strategii. Ruszaj na ekspedycję i odkryj tajemnice świata Aeon’s End, których nie przedstawiała żadna z dotychczasowych odsłon!
|
Age of Steam: Edycja Deluxe
Klasyczna kolejowa gra ekonomiczna Johna Bohrera i Martina Wallace’a wreszcie po polsku! Brutalna konkurencja, bezwzględni inwestorzy, ciasne budżety i wyścig w budowaniu najbardziej obiecujących połączeń. Wszystko to w wydaniu de luxe z zestawem wielkich plansz, plastikowymi sztonami i szykownym, minimalistycznym designem.
|
Age of Steam: Edycja Deluxe - Rozszerzenie nr 1
Cena:
359,00 zł
Pierwsze rozszerzenie do Age of Steam zawiera 9 dodatkowych map do gry (w tym Polskę, Francję, Finlandię, Węgry i in.) oraz planszę na żetony. Do rozgrywki wymagany jest egzemplarz gry Age of Steam Edycja Deluxe.
|
Agricola - wersja dla graczy
Rozpoczynacie grę, posiadając dwóch członków rodziny, mieszkających w dwuizbowej drewnianej chacie. W każdej rundzie będziecie wysyłać członków rodziny do pracy, aby wykonywali różne akcje. Jeśli uzbierasz odpowiednią ilość drewna i trzciny, możesz rozbudować chatę oraz powiększyć rodzinę...
|
Agricola - wersja rodzinna
Twoim zadaniem jest rozbudowanie gospodarstwa, abyś wraz ze swoją rodziną miał wszystko, czego potrzeba do dostatniego życia. Na początku twoja malutka drewniana chata ma tylko dwie izby, więc zapewnia schronienie dwóm pierwszym członkom rodziny (rolnikowi i jego żonie). Podczas rozgrywki będziesz dobudowywać kolejne izby do swojej chaty, aby móc powiększyć rodzinę.
|
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifex
Agricola (wersja dla graczy): Talia Artifex to 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Artifex możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
|
Agricola (wersja dla graczy): Talia Bubulcus
Agricola (wersja dla graczy): Talia Bubulcus to 120 dodatkowych kart do gry! 60 kart małych usprawnień oraz 60 kart pomocników z Talii Bubulcus możesz wymieszać z kartami gry podstawowej oraz kartami z innych rozszerzeń.
|
Agricola (wersja dla graczy): Torfowisko
Agricola (wersja dla graczy): Torfowisko jest rozszerzeniem gry Agricola. Życie z torfowiskiem w gospodarstwie nie jest proste. Każdy gracz rozpoczyna grę z pięcioma lasami oraz trzema torfowiskami. Na szczęście każdy ma do dyspozycji akcje specjalne, które umożliwiają przemianę tych obszarów w pola lub nieużytki. W wyniku Karczowania gracz otrzymuje drewno, a Wypalanie lasu pozwala na przekształcenie obszaru w zaorane pole. Za pomocą akcji specjalnej Kopanie torfu gracz pozyskuje opał będący nowym surowcem.
|
Agricola: Chłopi i ich zwierzyniec - Big Box
Jesteś chłopem, hodującym owce, dziki, krowy i konie. W codziennej pracy pomagają Ci trzej parobkowie. W każdej rundzie wysyłasz swoich parobków na pola akcji, co pozwala im stawiać ogrodzenie wzdłuż pastwisk, budowę pomieszczeń do hodowli zwierząt i ulepszać twoje gospodarstwo.
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Akcja jajo!
Zbierz najlepsze jaja i wygraj! Wykorzystaj do tego specjalne karty akcji. Wymień swoja słabą kartę na mocną kartę innego gracza, przełóż jajko, obudź je lub uśpij. Uważaj! Zgniłe jaja maja punkty ujemne – pozbądź się ich jak najszybciej. Obserwuj ruchy przeciwników i zakończ grę z największa liczbą punktów!
|