|
|
Wióry Lecą
W czasie gry w Wióry Lecą, gracze zamieniają się w drwali, uderzają siekierą w drzewo, żeby zebrać jak najwięcej kawałków kory, z których każdy jest wart 1 punkt. Grę wygrywa ten, kto na koniec ma najwięcej punktów. Ale uważaj! Jeśli drzewo runie, musisz wziąć wszystkie plastry pnia, które spadły przynosząc ci nie lada stratę -5 punktów każdy. Zatem, nie pozwól drzewu upaść i zajmij się wyłącznie zbieraniem kory.
|
Wilkołaki z Czarnego Lasu: Postacie
Cena:
42,00 zł
Postacie to rozszerzenie do gry Wilkołaki z Czarnego Lasu, wprowadzające aż 24 nowych bohaterów, z których część z determinacją stanie na straży spokoju mieszkańców wsi, podczas gdy inni będą dla nich śmiertelnym zagrożeniem. Dzięki Postaciom możecie zaprosić do zabawy aż 28 osób jednocześnie, a każda z rozgrywek będzie jeszcze bardziej urozmaicona.
|
Wilkołaki z Czarnego Lasu: Księżyc w nowiu
Księżyc w nowiu to rozszerzenie do gry Wilkołaki z Czarnego Lasu, które zawiera wiele ciekawych, alternatywnych wariantów zabawy. Część z nich podwyższa poziom trudności gry poprzez wprowadzenie dodatkowych zasad, inne wskazują, jak bawić się w większym gronie, jeśli posiadamy więcej niż jeden egzemplarz gry. Zestaw zawiera również 5 zupełnie nowych postaci, które dodatkowo urozmaicą nasze rozgrywki.
|
Wilkołaki z Czarnego Lasu
Wilkołaki z Czarnego Lasu to narracyjna gra blefu i dedukcji, w której każdemu uczestnikowi przypisywana jest rola: wilkołaka, zwykłego mieszkańca lub specjalnej postaci. Pod wodzą narratora prowadzona jest rozgrywka składająca się z naprzemiennych faz nocy (gdy wilkołaki wybierają, którego z wieśniaków zamordować) oraz dnia (gdy mieszkańcy starają się wyeliminować wilkołaki ze swojego grona). Celem gry jest wyeliminowanie wszystkich postaci spoza swojej grupy.
|
Wielce imponujące budowle: Mundo
Mundo to rozszerzenie do gry planszowej Wielce imponujące budowle, które wprowadza dziewięć nowych drewnianych monumentów z antyku, takich jak Stonehenge, Wielki Sfinks czy Kolos Rodyjski. Te dodatkowe budowle można połączyć z podstawową wersją gry zgodnie z jej standardowymi zasadami lub wykorzystać w nowo wprowadzonym trybie Mundo.
|
Wiek Cudów: Ku wieczności
Ku nieskończoności możesz włączyć to rozszerzenie do gry podstawowej, jeżeli chcesz zwiększyć różnorodność, ułatwić graczom naukę
|
Wiedźmia Skała: Czas pełni
Wiedźmia Skała: Czas pełni to rozszerzenie wprowadzające kilka elementów, które możecie dowolnie ze sobą łączyć, by wzbogacić grę podstawową. Obejmuje ono wieże arcymistrzów, oraz dwa moduły: ukryte moce pełni księżyca i wzmocnione składniki, czyli nowe, silniejsze płytki akcji.
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Przodkowie
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Mamut
Mamut to dodatkowy moduł do gry planszowej Wieczna Zima.
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Strażnik Kluczy wzrastają napięcia i niepokoje na dworze Króla. Niektórzy próbują spiskować w tajemnicy, zawierając sojusze z urzędnikami o podobnych poglądach. Inni zaś szukają skarbów i tajemnic ukrytych głęboko w murach zamku. Czy do końca pozostaniesz lojalny wobec Króla, czy weźmiesz przyszłość w swoje ręce?
|
Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota
W Wicehrabiach Zachodniego Królestwa: Bramy ze Złota ludzie z każdego zakątka świata przybyli, aby zobaczyć splendor tego wspaniałego miasta. Podczas gdy większość z nich to handlarze i robotnicy chcący się tu osiedlić, inni mają niecne zamiary. Czy możemy ufać tym, którzy kiedyś zaatakowali nasze mury? Czy naprawdę pragną pokoju? Król wysłał swoje rozkazy, ale to my zadecydujemy kto pozostanie, a kto będzie musiał odejść.
|
White Dwarf 512 (Maj 2025)
White Dwarf is the official Warhammer magazine, packed with amazing monthly content – including new rules and background, short stories, regular columns, special guests, and more.
|
White Dwarf 510 (Marzec 2025)
Issue 510 of White Dwarf is on its way, and the focus of this issue is firmly on the Middle-earth Strategy Battle Game™ – which has just entered a brand new edition. There’s a battle report, an analysis of the new edition, and an in-depth look at the new miniatures that come with The War of the Rohirrim™ – Battle of Edoras™ boxed set.
|
White Dwarf 507 (Grudzień 2024)
Each copy of White Dwarf 507 also comes with a cardboard insert that includes a double-sided card for the Warhammer 40,000 and Warhammer Age of Sigmar Scenarios of the Month, six double-sided Warhammer Underworlds cards, a Bunker Bingo 2025 Card, 24 Genestealer Cults Ability Tokens, a Paint Recipe Card, and a Bunker Achievement Card.
|
Wednesday - edycja polska
Przechytrz przeciwników pozbywając się kart z ręki szybciej niż oni. Wyczekuj na idealny moment, by zagrać te o najwyższej wartości lub ryzykuj i ponoś konsekwencje! Ale pamiętaj: postacie znane z serialu Wednesday będą trzymać rozgrywkę w napięciu! W końcu czym jest gra bez nieprzewidzianych zwrotów akcji?
|
Way of the Mandalorian - edycja polska
W grze rodzinnej Way of the Mandalorian wcielicie się w jedną z czterech postaci z serialu The Mandalorian. Ocalcie małego Grogu i zyskajcie sławę!
|
War Chest - Zmrok
Zmrok to rozszerzenie do gry War Chest, które prowadza 4 nowe oddziały oraz sztony wabia i znaczniki trucizny. Zmrok daje graczom okazję do wykorzystania wyspecjalizowanych oddziałów, których celem jest utrudnienie lub uniemożliwienie efektywnego zmobilizowania sił przeciwnika.
|
War Chest - Szlachta
Rozszerzenie Szlachta wprowadza nowy rodzaj akcji, nowy typ karty oraz nowe oddziały do gry War Chest. Czy będziesz w stanie wykorzystać te cztery wpływowe postaci, by raz jeszcze zatriumfować w tej mistrzowskiej grze taktyki i strategii?
|
War Chest - Oblężenie
War Chest: Oblężenie wprowadza do gry fortyfikacje oraz broń do ich sforsowania. Do Twojej dyspozycji będą trebusze, wieże oblężnicze oraz skuteczni saperzy zdolni zarówno do budowania fortyfikacji, jak i ich niszczenia.
|
Walkie Talkie
Walkie-Talkie to kooperacyjna karciana gra, której talia składa się z liter i kolorów. Waszym zadaniem jest jak najszybsze wymyślenie słów, które odpowiadają wybranym kolorom i literom. Nie ma rund – wszyscy grają w tym samym czasie.
|