|
|
Szarlatani z Pasikurowic: Znachorzy
Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby – często egzotyczne – uleczyli „profesjonaliści”.
|
Szkoła Alchemii
Szkoła Alchemii to gra karciana dla 2 do 6 graczy w wieku od 10 lat. Zabierze ona graczy do magicznego laboratorium, w którym tworzy się rozmaite eliksiry i nie tylko.
|
Szybka kawka
Szybka kawka to rodzinna gra planszowa o zarządzaniu kawiarnią dla 2-4 graczy w wieku od 8 lat. W tej grze wszystko dzieje się błyskawicznie, a presja czasu jest ogromna.
|
Świąteczne historie
Czas oczekiwania staje się jeszcze bardziej ekscytujący dzięki świątecznym opowieściom: pięćdziesiąt zagadkowych historii czeka na rozwiązanie!
|
Tatsu
Tatsu to gra strategiczna dla dwóch osób, w której gracze kontrolują trzy różne rodzaje smoków. Każdy smok (smoczy kamień) ma unikalną moc, której może użyć przeciwko smokom przeciwnika.
|
Team Play
To ekscytujący pojedynek drużyn, w którym gracze walczą o punkty zwycięstwa, których dostarczą im zrealizowane karty zadań. Aby wygrać trzeba jak najszybciej zbierać konkretne układy, zanim zrobią to przeciwnicy. Co więcej, uczestnicy muszą zwracać uwagę nie tylko na siebie i swoje karty, ale również starać się pomóc swojemu partnerowi.
|
Tęczowe historie
Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.
|
Urban Panic - WYPRZEDAŻ!
Gracze wcielają się w role inwestorów budowlanych projektujących miasta przyjazne mieszkańcom. Z pomocą architekta, burmistrza, planistki, inżyniera, a nawet szpiega muszą zadbać o każdy aspekt życia miejskiego - odpowiednią liczbę miejsc pracy, inwestycje w przemysł i miejsca rozrywki, ekologię i budżet miejski.
|
X. bierze!
Dokładanie kart do rzędów? To już było. Jednakże tym razem, każdy rząd może zawierać inną liczbę kart - a jeśli gracz będzie musiał dołożyć kartę X, zbierze cały rząd. Na szczęście każdy uczestnik ma swój rząd X, dzięki któremu uniknie byczych głów. Uwaga! Jedna źle wybrana karta może popsuć cały plan.
|
Założyciele Imperium - WYPRZEDAŻ!
W grze Założyciele imperium uczestnicy stają na czele jednej z cywilizacji. Ich cel jest jasno określony – zjednoczyć połowę świata pod swoim panowaniem.
|
Zamek Kasteliny
W "Zamku Kasteliny" zdobyć skarb mogą tylko najsprytniejsi. Osoby, które jako pierwsze odnajdą Poprawia pamięć.
|
Żegluga w nieznane
Gracie razem i wspólnie próbujecie odkryć tajemnicę Enigmy. Aby to zrobić, musicie najpierw złamać kod do zamków, zebrać różne wskazówki, a następnie wszystko sprytnie ze sobą połączyć. dopiero wtedy będziecie mogli rozwiązać finałową zagadkę.
|
Czarne Historie
Zasłońcie okna, zgaście światło i zapalcie świece… Niech nastanie kompletna cisza… Rozsuńcie karty w wachlarz i wylosujcie z nich JEDNĄ NAPRAWDĘ MROCZNĄ CZARNĄ HISTORIĘ! Mistrz zagadek odczyta Wam ją ściszonym głosem. Gdy skończy nastanie cisza, a po...
|
Czarne Historie - Głupia śmierć
Czarne historie – Głupia śmierć to najbardziej spektakularne wydanie w całej serii. Ich szczególną cechą jest to, że wszystkie te groteskowe, makabryczne i wręcz niewiarygodne opowieści, które są przedstawione na kartach, wydarzyły się naprawdę.
|
Czarne Historie - Śmiertelne Wakacje
W opowieściach Czarne historie - Śmiertelne wakacje wszystko dzieje się w czasie najpiękniejszych dni w roku! Nieprzyjemne wypadki na drodze, fatalne nieporozumienia z mieszkańcami, śmiertelne pamiątki, gwałtowne wybuchy... Urlop to ryzyko! Rozwiąż z...
|
Czarne Historie 2
Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Czarne historie 2 – jeszcze więcej zabawy gwarantującej, że dostaniecie gęsiej skórki! Rozwiązujcie zagadki! Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, komp...
|
Czarne Historie 3
Czarne historie 3 - znów stajecie przed 50 strasznymi opowieściami, od których włos się na głowie jeży, a krew zastyga w żyłach. Wszystko przez to, że historie te są jeszcze czarniejsze, jeszcze straszniejsze i jeszcze bardziej zakręcone niż dotychcz...
|
Czarne Historie 4
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując za...
|
Czarne Historie 5
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...
|
Czarne Historie 6
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi?
|