|
|
Catan: Miasta i Rycerze – Dodatek dla 5-6 graczy
Elementy i zasady tego dodatku umożliwiają dwóm dodatkowym graczom udział w starciu z nadciągającymi barbarzyńcami.
|
Azul Mini
Azul Mini to kompaktowa wersja w pełni dostosowana do tego, by zabrać ją ze sobą w podróż. Wszystkie elementy z klasycznej edycji zostały pomniejszone, by były bardziej poręczne. Dodatkowo w pudełku znajdziesz praktyczne nakładki na plansze zapobiegające przesuwaniu się kafelków, a także lnianą torbę, w którą zapakujesz wszystkie elementy. Dzięki temu możesz grać dosłownie wszędzie!
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Przodkowie
To rozszerzenie wprowadza do gry alternatywne karty plemion i zwierząt, zaawansowane karty
|
Dixit Universe Access+
Dixit Universe Access+ to adaptacja popularnych gier Dixit i Stella: Dixit Universe, które od lat pobudzają kreatywność graczy na całym świecie. Dzięki specjalnie dostosowanym elementom i zasadom gry każdy może wziąć udział w zabawie. Zagłosuj na 3 karty obrazków, które kojarzą Ci się z odkrytym słowem. Jeśli wybierzesz podobnie jak przeciwnicy, otrzymasz cenne punkty, które przybliżą Cię do zwycięstwa.
|
Hitster - polska edycja specjalna
Wybierz się w podróż w przeszłość z 300 hitami z ostatnich 100 lat.
|
Knockdown: Volume II - Nemesis
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Qawale Mini
Qawale Mini to kompaktowa wersja gry, która zachwyci nie tylko pięknym wykonaniem, ale także godzinami dobrej zabawy zarówno doświadczonych fanów gier logicznych, jak i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę.
|
Odjechane Jednorożce
Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
|
Knockdown: Volume III - Tainted Grail
Knockdown to najnowsza gra Adama Kwapińskiego dla dwóch osób. Gracze toczą w niej pojedynek, przywodzący na myśl walki w arcadowych bijatykach. Pudełko staje się areną walki. Zagrywając kolejne karty, wyprowadzamy ciosy, kopnięcia, a dzięki odpowiedniej sekwencji możemy pokonać przeciwnika. Ten, nim padnie pokonany, ma jeszcze szansę odzyskać równowagę. Pojawia się zręcznościowy aspekt rozgrywki - w ograniczonym czasie gracz musi zbudować wieżę z określonej ilości kostek. Jeśli mu się to uda i nie runie, zyska szansę przechylenia szali zwycięstwa na swoją stronę. Knockdown został wydany w trzech wersjach, z czego po polsku ukazały się wersje Nemesis oraz Tainted Grail. Gry można łączyć, zwiększając tym samym regrywalność i atrakcyjność tytułu.
|
Draftozaur - 2 dodatki: Pterodaktyle, Plezjozaury
Zestaw 2 dodatków do Gry Roku 2021 Dla Dzieci!
|
Nucleum: Rada postępu
Nucleum: Rada postępu to rozszerzenie wprowadzające nową planszę dworu przedstawiającą 4 partie polityczne: Kapitalistów, Wolnomyślicieli, Komunistów oraz Rojalistów. W ramach nowego rodzaju akcji gracze będą umieszczać swoich robotników na polach konkretnych partii dla natychmiastowych korzyści oraz szansy na dodatkowe zyski podczas królewskiego punktowania. Wśród komponentów znajdziemy też Eksperyment F, który możemy dołączyć do gry podstawowej niezależnie od reszty dodatku. Zawiera on 3 nowe elementy: płytki akcji wiązanych. Wszystkie zostają odblokowane przez technologię poziomu 3. eksperymentu F.
|
Ego Gold
Ego Gold to zupełnie nowy tytuł z serii gier Ego, stanowiący świetną okazję do jeszcze lepszego poznania siebie i innych. Ego Gold to gra towarzyska, w której gracze wspólnie zastanawiają się nad różnymi aspektami codziennego życia.
|
Seria GIPF: Lyngk - edycja polska
Początkowo projekt GIPF miał obejmować 6 gier. Jednak w pewnym momencie powstał siódmy tytuł - LYNGK, który jest swoistą syntezą wszystkich części. Gra GIPF stanowi więc epicentrum projektu, podczas gdy LYNGK jest jego ramowym podsumowaniem.
|
Sushi Go! 10. rocznica
Sushi Go! 10. rocznica to specjalna edycja popularnej, imprezowej karcianki, opartej o mechanikę draftu. Gracze dobierają na rękę tyle samo kart, po czym jedną z nich wybierają, a resztę przekazują dalej wokół stołu. W ten sposób konstruujemy jak najbardziej opłacalne zestawy, kontrolując jednocześnie poczynania przeciwników. Masz ochotę na więcej? Poszperaj w pudełku, żeby znaleźć niespodziankę – słodkie desery, które możesz wprowadzić do gry! I to na koszt lokalu!
|
Activity
Activity jest grą umożliwijącą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego. Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficzne, nie może nic mówić ani też gestykulować. ...
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Splendor: Pojedynek
Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Paladyni Zachodniego Królestwa: Wiek Królów
Powiększ podstawowe plansze gry o siedem rozszerzeń i wykonaj cztery nowe akcje dzięki niespotykanym wcześniej rodzajom kart. Decydując się na Dyplomację, staniesz przed poważnym wyborem: Powierzyć arystokratom ziemię, czy może Zwerbować ich we własne szeregi, aby mieć ich na oku? Buduj potęgę państwa nie tylko w oparciu o oręż, ale i pióro. Pamiętaj: musisz być zręczny swoich postanowieniach, gdyż te mogą ci wiele dać, ale i jeszcze więcej odebrać.
|
Ry-Bitwa
Ry-Bitwa to zwariowana gra rodzinna, w której dwie grupy nadmorskich ptaków rywalizują o najpyszniejsze kąski. Podczas zabawy kolejno rzucamy żetonami na mapę złożoną z trzech stref, próbując trafić w odpowiednie miejsca. Wyznacz cel i atakuj terytoria, zdobycze albo ptaki przeciwników, aby zdobyć kontrolę nad kolejnymi strefami. Jeśli chcesz wygrać, Twoja drużyna musi obrać dobrą strategię i wykazać się nie lada zręcznością!
|