|
|
Ubongo Classic Travel
Bestsellerowa gra Ubongo teraz dostępna w zupełnie nowej odsłonie. Poręczne pudełko pozwala zabrać ją ze sobą w podróż lub na spotkanie z przyjaciółmi. Dwa poziomy trudności zapewniają intensywny trening szarych komórek.
|
50 nocy zniewolenia
UWAGA! Gra tylko dla dorosłych! Erotyczny zestaw, który odsłania nowe oblicze sexu i wprowadza nieco pikanterii do sypialni. Przeżyj niezwykłą przygodę i pozwól się zdominować.
|
Pan tu nie stał - Demoludy
Cena:
49,00 zł
Gracze przenoszą się do czasów PRL. Na półkach brakuje wielu towarów, które są dostępne u socjalistycznych sąsiadów.
|
DC Batman Ninja
Cena:
49,00 zł
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!
|
Kieszonkowe podziemia
Kieszonkowe podziemia to niesamowita przygoda dla jednego gracza, która mieści się w małym notesie.
|
BaTalia: Potop + Inicjacja
BaTalia to polska wersja gry Clash of Decks wydawnictwa Grammes Edition. To prosta i szybka gra karciana, która oferuje wiele trybów rozgrywki
|
Pan tu nie stał
Przenieś się na moment do PRL-u.
|
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy
Pojedynek Superbohaterów DC: Strażnicy wprowadza nowy tryb gry z „tajnymi rolami”. Jeden z graczy jest spiskowcem, który stara się udaremnić plany współgraczy. Komu zaufasz w tej grze wzajemnych podejrzliwości?
|
Reakcja Łańcuchowa
|
Lost Cities: Gra kościana
Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
|
Moje miasto: Gra kościana
Moje miasto: Gra kościana pozwoli Tobie wcielić się w architekta i stworzyć własną aglomerację.
|
Banda Pand i Kawałki Bambusa
Wyszukuj, porównuj i złap pandę! Zadaniem graczy jest znalezienie wśród kart pandy o konkretnych właściwościach. Różnią się one wzrostem wagą i długością trzymanego bambusa. Jeden z graczy rzuca kością i ustala w ten sposób warunek danej rundy - np. szukamy najwyższej pandy. Następnie gracze starają się jak najszybciej złapać taką kartę z pandą, która ich zdaniem najlepiej spełnia podany warunek. Po wybraniu kart gracze porównują wzrost pand podany na rewersie karty. Celem gry jest zgromadzenie określonej liczby kart z pandami.
|
Smash Up! - Awesome Level 9000
No co, myślałeś, że twój Smash Up jest już wystarczająco niesamowity z Piratami, Ninja i Zombiakami? Cóż, no to źle myślałeś, stary! Na ring totalnej rozwałki wkraczają Zabójcze Rośliny, Steampunkowcy, Duchy i Niedźwiedzia Kawaleria!
|
Smart Games - IQ Twist
Gra rozwija inteligencję, zadania mają różny poziom trudności. Znakomita gra do zabrania w podróż. Wytęż mózg! Do rozwiązania 120 logicznych zadań.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Mniam!
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek Akademia Mądrego Dziecka. Przeznaczona jest dla dzieci już od drugiego roku życia. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy dziecka.
|
Smart Games - Busy Bugs (Robaczki) - gra magnetyczna
Wybierz zadanie z książeczki i policz robaczki każdego gatunku. Ułóż 4 elementy na planszy w taki sposób, aby pozostałe widoczne tylko te robaczki, które zostały pokazane w wybranym zadaniu. Opakowanie w wersji angielskiej, instrukcja w języku polskim w środku opakowania.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Zwierzątka
Gra oparta jest na bestsellerowej serii książek dla dzieci Akademia Mądrego Dziecka. Wspomaga rozwój intelektualny i poznawczy u dzieci. Mogą w niż grać już dwuletnie dzieci.
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Zamęt. Rebelia kontra Imperium
Niewielu pamięta, kiedy rozpoczęły się rządy Imperium, a niektórzy twierdzą, że nigdy się one nie skończą, bo wszelki opór to mrzonka. Nikt jednak nie przygotowywał się do buntu tak pieczołowicie jak Rebelia – jej członkowie w tajemnicy układali plany, gromadzili informacje i zasiewali w poszczególnych dystryktach ziarna anarchii. Jednakże Imperium dysponuje miażdżącą przewagą i zamierza stłumić powstanie z pełną mocą
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|