|
|
Oriflamme: Sojusz
Pojawienie się nowego królestwa w sąsiedztwie zdestabilizowało sytuację, zmuszając wielkie rody do chwilowego porzucenia swoich wojenek na rzecz politycznych sojuszy. Jednak pod płaszczykiem współpracy tli się chorobliwa ambicja i wystarczy byle pretekst, by ogień przemocy zapłonął ponownie…
|
Oriflamme: Pożoga - edycja polska
W grze Oriflamme: Pożoga będziesz umieszczał swoje zakryte karty, by przygotować nieczyste zagrywki. Będziesz miał za zadanie zabezpieczać swoje interesy lub przygotowywać kombinacje efektów. Będziesz musiał pamiętać o zastawianiu pułapek we właściwym momencie i w końcu zgromadzeniu wystarczająco dużej ilości punktów wpływu, by zdobyć tron!
|
Orbito - gra strategiczna
Orbito - gra strategiczna, która ćwiczy spostrzegawczość oraz taktyczną wnikliwość. Orbito to zabawna, szybka i płynna gra strategiczna dla całej rodziny. Spróbuj ułożyć 4 kulki w swoim kolorze (białym bądź czarnym) w rzędzie poziomym, pionowym lub ukośnym na opatentowanej, ruchomej planszy Orbito.
|
Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa
Opowieści z Pryncypii: Królewna Łucja i obrońcy królestwa to ekscytująca gra narracyjna oparta na współpracy. Uczestnicy wcielają się w niej w chowańce – ich zadaniem będzie ocalenie i wychowanie następczyni tronu. Muszą ją chronić przed siłami zła, które pragną jej śmierci, ale przecież dziecku potrzeba czegoś więcej aniżeli tylko ocalenia! Chowańce wiedzą, że każda decyzja, którą podejmą, wpłynie na przyszłość powierzonej im dziewczynki oraz na to, jaką będzie władczynią, jeśli odzyska tron.
|
OMG Świata
Rozpoznawaj niespotykane zwyczaje, dziwne tradycje i inne dziwactwa z całego świata i otrzymuj punkty za poprawne odpowiedzi na szczegółowe pytania na ich temat.
|
Odmęty grozy: Otchłań
Odmęty grozy: Otchłań to rozszerzenie, w którym na parowiec Atlantica i zmierzających do Bostonu podróżnych czeka jeszcze głębsza bezdeń potworności. Z odmętów oceanu wynurzają się nowe, przerażające monstra, gotowe w każdej chwili zaatakować statek, a wzburzone wody tylko czekają, aby pochłonąć nieostrożnych pasażerów.
|
Odmęty grozy
Odmęty grozy to rozbudowana, angażująca gra planszowa z motywem zdrajcy, gdzie uczestnicy nie mogą ufać sobie nawzajem, a mimo to muszą uparcie dążyć do wskazanego celu. Przesiąknięta klimatem rodem z twórczości H.P. Lovecrafta, pełna unikatowych postaci z ciekawymi historiami, rozgrywka zapewnia mnóstwo emocji i zmusza graczy do nieustannego analizowania sytuacji i podejmowania ryzyka. Choć dowodzą wspólnie, muszą zachować czujność i wykazać się dużym sprytem, aby uratować statek przed pójściem na dno.
|
Odkrywcy nocnego nieba: Zodiak
Odkrywcy nocnego nieba: Zodiak to minidodatek, który wprowadza do Waszych rozgrywek nowe karty konstelacji.
|
Odkrywcy nocnego nieba
W trakcie gry wcielicie się w pasjonatów wpatrujących się godzinami w rozgwieżdżone niebo. Obserwując nieboskłon i wskazując palcem gwiazdozbiory migoczące w oddali, poczujecie pokusę, by stworzyć mapę tego, co widzicie.
|
Odjechane Jednorożce: Tęczowa apokalipsa
Odjechane Jednorożce: Tęczowa apokalipsa to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek siły dobra i chaosu. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce: Smoki
Odjechane Jednorożce: Smoki to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek fantastyczne stworzenia: od smokorożków, poprzez dojrzałe osobniki aż do zwykłych jednorożców, które marzą, by zostać smokami. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce: Odjechane święta
Odjechane Jednorożce: Odjechane święta to rozszerzenie składające się z 36 kart w świąteczno-zimowym klimacie. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce: Legendarne jednorożce
Odjechane Jednorożce: Legendarne jednorożce to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek klimat fantasy. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce: Koszmary
Odjechane Jednorożce: Koszmary to rozszerzenie składające się z 54 kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek motywy rodem z najstraszniejszych produkcji grozy. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce: Bez cenzury
UWAGA! Ta wersja gry przeznaczona jest wyłącznie dla osób dorosłych! Bezkonkurencyjna gra imprezowa powraca, tym razem w znacznie bardziej niegrzecznej wersji! Odjechane Jednorożce: Bez cenzury to strategiczna karcianka pełna śmiechu i destrukcji, złośliwych zagrywek i radosnego rżenia! Każdy z nas zacznie z uroczym, małym jednorożkiem, który stanowi zalążek pełnoprawnej armii zniszczenia. Zwyciężymy, jeśli będziemy umiejętnie wykorzystywać wpływające na siebie efekty kart i mądrze wybierzemy cele, które zaatakujemy.
|
Odjechane Jednorożce: Ahoj, przygodo!
Odjechane Jednorożce: Ahoj, przygodo! to rozszerzenie składające się z 54 zupełnie nowych kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek motyw fantastycznych wypraw. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Odjechane Jednorożce dla dzieciaków
Witaj w pełnym magii świecie gier karcianych!Odjechane Jednorożce od lat przyciągają uwagę dużych i małych fanów magicznych stworzeń. Jednak kaskadowe efekty i szybko zmieniająca się sytuacja na stole mogą być przytłaczające dla najmłodszych. Z myślą o nich powstały Odjechane Jednorożce dla dzieciaków – karcianka, która świetnie wprowadza do magicznego świata jednorożców i gier strategicznych. To gra dla 2–6 graczy od 6. roku życia z zupełnie nowymi postaciami i przesłodkimi ilustracjami, które pokochają dzieci (i nie tylko)!
|
Odjechane Jednorożce
Odjechane Jednorożce to strategiczna gra karciana pełna śmiechu, destrukcji, interakcji i… jednorożców!
|
Od zmierzchu do świtu
Od zmierzchu do świtu to gra,w której wcielicie się w wampirów, polujących na ludzi. Podczas rozgrywki będziecie zdobywać punkty zwycięstwa poprzez wypełnianie tajnych misji. Swoje akcje będziecie wykonywać zagrywając karty. Musicie jednak pamiętać, aby wrócić do zamku przed wschodem słońca. Im więcej upolujecie, tym wolniejsi się stajecie, co utrudni Wam powrót przed świtem.
|
Obsesje: Wessex
WEJDŹ DO HRABSTWA WESSEX
|