|
|
Karty do gry - Traditional Playing Cards, 2x55 listków
Dwie talie najwyższej jakości kart do gry. Każda talia to 55 listków w formacie 58 x 88 mm. Karty wykonane z cenionego przez graczy płótnowanego kartonu. Międzynarodowy awers nr 400. Karty znakomicie się sprawdzą przy wielu popularnych grach: brydżu, kanaście czy remiku. Komplet zapakowany w eleganckie pudełko z obwolutą.
|
Neuroshima HEX: Neodżungla (edycja 3.0)
Główną zaletą armii Neodżungli jest zdolność do tworzenia Macierzy, czyli sieci połączonych ze sobą żetonów. Dzięki
|
Neuroshima HEX: Uranopolis (edycja 3.0)
Przedwojenne kopalnie uranu z ukrytym pod ziemią sprzętem i załogami zdołały przetrwać apokalipsę i do dziś wydobywają cenny uran.
|
Gra pozorów
Wszyscy gracie równocześnie! Staracie się jak najszybciej wyłożyć na stół wszystkie swoje karty. Aby wygrać, musicie wykazać się spostrzegawczością i szybkością!
|
Gry do plecaka - Pędzące żółwie - gra karciana
Nowa seria gier rodzinnych!
|
Memory - Polska Zabytki
Zapraszamy do fascynującej podróży po Polsce! Gra „Polska Zabytki” to nie tylko zabawa, ale także doskonała okazja do poszerzenia swojej wiedzy o dziedzictwie kulturowym naszego pięknego kraju. Rozwijaj swoją pamięć, baw się i jednocześnie poznaj najpiękniejsze polskie zabytki.
Zestaw zawiera: 48 sztuk tafelków (24 par) oraz instrukcję
|
Gra liczbowa
Szalona gra pełna liczb i emocji!
Wszyscy gracie równocześnie! Wykładacie odpowiednie karty na stół – wygra osoba, która najszybciej wyłoży wszystkie swoje karty. Aby wygrać, przyda się dobra koncentracja, spostrzegawczość i szybkość reakcji.
Gra pomaga młodszym graczom opanować umiejętność dodawania i odejmowania. Nie ma lepszej metody niż nauka przez zabawę!
|
Gangi Nowego Jorku
Zanurz się w atmosferę intryg, podwójnych układów i zdrad toczących się wśród gangów XIX-wiecznego Nowego Jorku. Wraz ze swoimi zaufanymi ludźmi wkrocz do najniebezpieczniejszych zaułków dzielnicy The Five Points i zdobądź dominację nad przestępczym półświatkiem jednego z największych miast w Stanach Zjednoczonych.
|
Projekt: Miasteczko
Zbuduj swoje własne miasto w grze karcianej „Projekt: miasteczko”! Dokupuj kolejne nieruchomości, rozbudowuj je i zdobywaj kolejne punkty zwycięstwa. Są dwie drogi do osiągnięcia tego celu – sprawna budowa jak największej ilości budynków lub koncentracja na kluczowych inwestycjach. Którą strategię wybierzesz?
|
Gry do plecaka - Ubongo - gra karciana
Nowa seria gier rodzinnych!
|
Escape Quest - Wirtualny Świat - Książka z łamigłówkami
Rok 2101. Demostenes, sztuczna inteligencja zarządzająca największą platformą VR, wyrwała się spod kontroli i pogrążyła miliony użytkowników w śpiączce. Jesteś jedyną osobą, która może naprawić sytuację. Pora włożyć kask i zanurzyć się w cyberprzestrzeń. Czeka Cię niezwykła wędrówka przez różne wirtualne światy. Czy uda Ci się wyjść cało z pułapek zastawionych przez SI? A może zapadniesz w śpiączkę jak reszta ofiar systemu? Twoje decyzje wpłyną na zakończenie gry!
|
Bicycle: Autocycle No1 Green
Bicycle: Autocycle No1 Green - 1 talia do gry
|
Neuroshima HEX: Iron Gang - edycja 3.0
Armia IRON GANG do gry Neuroshima Hex 3.0
|
Legendy Polskie - Pan Twardowski
Pan Twardowski to gra dedukcyjna, w której musicie przyjrzeć się obrazkowi karczmy i wskazać, który element uległ zmianie. Jeśli Wam się uda, dowiecie się więcej o wyglądzie czarodzieja.
|
7 Rund
W grze 7 rund starasz się zebrać cztery karty zapewniające najwięcej punktów. W trakcie rozgrywki do czterech kart na ręku dociągasz piątą kartę, potem zagrywasz jedną z nich i rozpatrujesz efekt zagranej karty. Na końcu gry zliczasz punkty z kart, które zostały ci na ręku.
|
Bicycle: Autocycle No1 Purple
Bicycle: Autocycle No1 Purple - 1 talia do gry
|
Neuroshima HEX: Dancer (edycja 3.0)
Dancer to drugi z serii army packów do Neuroshimy Hex. Tym razem mamy przyjemność opublikować armię fanowską, armię stworzoną przez jednego z najzagorzalszych fanów Neuroshimy, szwedzkiego gracza Rustan Håkanssona.
|
Memory - Flora Polski
Czy znasz kwiaty, drzewa i inne rośliny spotykane w Polsce?
|
Gry do plecaka - Polowanie na Robale - gra karciana
Polowanie na robale - gra karciana to dynamiczna gra licencyjna o rannych ptaszkach, spóźnialskich żarłokach i smakowitych robalach, wokół których kręci się cały ten kurzy świat. Przeznaczona dla 2-5 graczy w wieku od 8 lat, zapewnia mnóstwo taktycznej rozgrywki i śmiechu.
|
Sam Sam Memo - gra
Klasyczna gra, która polega na zbieraniu par. Gra ćwiczy pamięć, koncentrację i refleks. Bohaterami gry są: SamSam i jego przyjaciele. Podstawowe informacje Liczba graczy: 1 - 4 osób Wiek: od 3 - 7 lat Wydanie: polska Instrukcja: polska Zawartość pud...
|