|
|
Kto to zrobił?
Kto to zrobił? to dynamiczna i bardzo prosta karcianka, w której liczy się refleks, szybkość reakcji i zapamiętywanie. Cała sprawa dotyczy kupy, którą jakieś zwierzątko zrobiło na środku salonu. Poszukiwania winnego trwają i choć wiesz, że to nie jest sprawka Twojego pupila, jednego możesz być pewien – pozostali gracze z pewnością będą próbowali go obwinić, żeby zrzucić winę ze swoich podopiecznych.
|
Księga zaklęć
Księga zaklęć to strategiczna gra karciana, w której wcielamy się w magów, przygotowujących się do corocznego Wielkiego Rytuału. W ramach zawodów będziemy uzupełniali swoje zbiory o nowe zaklęcia. Na graczy czeka wiele istotnych wyborów i mnóstwo niepowtarzalnych partii, dzięki ogromnej liczbie możliwych kombinacji zaklęć.
|
Kryptyda
Kryptyda to gra dedukcji i subtelnego blefu. Każdy gracz posiada unikalną wskazówkę, która określa, w jakim rejonie mapy może znajdować się siedlisko kryptydy. Połączenie wskazówek wszystkich graczy niezawodnie prowadzi do miejsca bytowania stwora. W trakcie rozgrywki starasz się zatem odkryć informacje posiadane przez rywali, jednocześnie chroniąc swoje własne tajemnice. Zachowaj czujność, analizuj fakty i dokonaj wiekopomnego odkrycia!
|
Kruki
Dwa kruki co noc udają się w podróż po krainach, które śnią się ludziom. Tym razem muszą się spieszyć, aby zakończyć podróż przed nadejściem poranka. Gracze mają do dyspozycji po jednym kruku. Umiejętnie wykorzystując karty lotu i karty akcji, będą się starali jak najszybciej pokonać trasę wyścigu. Wygra osoba, której kruk jako pierwszy dotrze do celu.
|
Królestwo w dolinie
Dawno, dawno temu, w odległej krainie leżała dolina zamieszkała przez nację, która rozpaczliwie potrzebowała swojego króla. Czy to właśnie Ty jesteś tym, który będzie nimi rządzić? Czy Twoja strategia jest na tyle dobra, aby zwyciężyć nad innymi pretendentami do tronu?
|
Królestwo
W tej grze zdobędziesz królestwo w 30 minut! Musisz tylko umiejętnie podbijać kolejne prowincje i bezlitośnie eliminować konkurentów do tronu. W trakcie walki staraj się jak najlepiej przewidzieć zamiary przeciwnika. Poznasz też potęgę złota, którym zapłacisz za nowe jednostki i kolejne podboje.
|
Król złodziei
Król złodziei to gra dla wesołej kompanii składającej się z 3 do 5 śmiałych graczy lubiących negatywną interakcję i odrobinę kombinowania, niebojących się wyzwań.
|
Król Ozo
W tej rewelacyjnej grze imprezowej z dużym... poczuciem humoru, każdy gracz wciela się w wojownika walczącego o przywództwo na archipelagu. Aktualnie panującym jest król Ozo, który wymyślił zasady walki.
|
Kroniki zbrodni: Seria milenium - 2400
„Kroniki Zbrodni: 2400” to samodzielna gra dla 1-4 graczy. Akcja toczy się w futurystycznym świecie, pośród zatopionych w neonach uliczek, po których przechadzają się androidy i naszpikowani cyberwszczepami ludzie. Gracze będą eksplorować Paryż jak nigdy dotąd, od lepkich i dusznych slumsów, aż po nieskazitelne obszary korporacji zamknięte w olbrzymich półprzezroczystych kopułach.
|
Kroniki Zbrodni: Seria milenium - 1900
Kroniki Zbrodni: 1900 to niezależna, kooperacyjna gra detektywistyczna. Zastosowana w niej technologia Scan & Play pozwala połączyć zalety gry planszowej i elektronicznej. Gracz może prowadzić wiele różnych dochodzeń, korzystając z tych samych elementów.
|
Kroniki Zbrodni: Seria milenium - 1400
|
Kroniki Zbrodni: Noir
Jesteś prywatnym detektywem w mrocznym świecie Noir. To wszystko zmienia - nie masz już do dyspozycji policyjnych specjalistów, możesz za to stosować inne metody działania. Włamanie, wymuszenie czy łapówka mogą być równie skuteczne, ale bądź ostrożny - wszystko może się wydarzyć.
|
Kroniki zbrodni: Edycja specjalna
Zawiera okulary VR i dwa dodatkowe scenariusze!
|
Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
|
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści
Kroniki zamku Avel: Nowe opowieści to pierwsze duże rozszerzenie do rodzinnej gry o bohaterach. Oprócz alternatywnego potwora, którego podmieniacie za Monstrum, wprowadza też 3 inne uniwersalne moduły, które możecie dołączyć do dowolnej rozgrywki, a także 3 scenariusze przygód z nowymi zasadami i zmienionymi warunkami zwycięstwa.
|
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory.
|
Kroniki zamku Avel: Naklejki na meple
Jak ze zwykłego mepla zrobić prawdziwego bohatera? Wystarczy ozdobić go specjalną naklejką! Kroniki zamku Avel - Naklejki na meple to estetyczny dodatek, dzięki któremu Wasza gra nabierze jeszcze więcej klimatu. Zestaw zawiera 16 naklejek, odpowiadających kolorami pionkom dostępnym w grze.
|
Kroniki zamku Avel
Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy.
|
Kroniki zachodniego królestwa
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|
Kroniki Przygody: Przepowiednia Starego Dębu
Kroniki przygody to kooperacyjna gra dla całej rodziny, która łączy zalety gry planszowej oraz aplikacji na urządzenia mobilne. Przepowiednia Starego Dębu to druga, niezależna część serii. Gra rozwija mechanikę i pomysły z pierwszej części, wprowadzając modularną planszę oraz figurki postaci.
|