|
|
Eksplodujące Kotki: Zombie
Eksplodujące Kotki: Zombie to samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
|
Magnum Sal
Roku pańskiego 1368 miłościwie nam panujący Kazimierz Wielki mocą swego królewskiego prawa ustanowił dokument zwany Statutem Żup Krakowskich. Jasno stoi w nim zapisane, iż kto otrzyma z rąk Króla tytuł urzędniczy Żupnika Królewskiego, zarządzać będzi...
|
Super Farmer DeLux
Mija właśnie 10 lat odkąd Granna wprowadziła na rynek Super farmera. Inicjatorką tego powojennego wydania była żona profesora Karola Borsuka - autora gry - pani Zofia Borsukowa. We wrześniu Pani Zofia skończyła 100 lat, cieszy się znakomitym zdrowiem...
|
Wystawa Światowa 1893
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
|
Sentient
Świadome roboty stworzone do pracy w wojskowości, przemyśle i transporcie są na wyciągnięcie dłoni. Ich budowa nie stanowi dla nas problemu. Ale odpowiednie ich zaprogramowanie okazało się dużo trudniejsze. Nieliczne firmy twierdzą, że mają zasoby i wiedzę, by osiągnąć cel, ale tylko jedna z nich wygra ten wyścig.
|
Terraformacja Marsa: Amazonis i Vastitas
Terraformacja Marsa: Amazonis i Vastitas oferuje dwa zupełnie nowe spojrzenia na Czerwoną Planetę w postaci specjalnych, alternatywnych map: Amazonis Planitia i Vastitas Borealis. Każda z nich przedstawia nowy obszar Marsa z kolejnymi premiami, innym rozmieszczeniem oceanów, nowymi tytułami i nagrodami.
|
TEN, czyli dycha
Gra towarzyska TEN, czyli dycha jest oparta na mechanizmie push your luck. Gracze wykładają karty z talii, jedna po drugiej, starając się zebrać jak najwięcej kart, tak aby ich suma nie przekroczyła DYCHY – inaczej przegrywają! Uczestnicy mogą próbować swojego szczęścia i wykładać kolejne karty, ale czasami jedna karta może zdecydować o tym, że gracz straci wszystko.
|
Mały epicki Cthulhu: Kult Chaosu
W grze osadzonej w miasteczku Nowe Arkhamoore, oprócz badaczy próbujących odszyfrować tajemnice Necronomiconu, pojawi się również członek Kultu Chaosu. Ten niebezpieczny antagonistyczny bohater chce sprowadzić Wielkiego Przedwiecznego na nasz świat.
|
Młodzi Czarodzieje
W grze Młodzi Czarodzieje zadaniem graczy jest dotrzeć do szkoły magii, zanim duch złapie któregoś z graczy. Aby tego dokonać, trzeba zapamiętywać położenie świetlików na planszy. Gra się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara. Gracz, który ostatnio był w lesie, otrzymuje znacznik zegara i będzie rozpoczynać grę. W swojej turze rzuca się 3 kostkami.
|
Pszczółki
Sprytna gra dla małych mistrzów pamięci! Bzzz Bzzz Bzzz W powietrzu słychać urocze brzęczenie, ale gdzie ukrywają się małe, kolorowe pszczoły? Czy potrafisz odnaleźć te małe bzyczące owady w ich ulach? Nie bądź zbyt pewny siebie, ponieważ ciągle zmieniają miejsca. Gracz, który złapie ich najwięcej, wygrywa grę.
|
Valeria: Wioski + 3 rozszerzenia
Zestaw zawiera:
|
Tiny Epic Mechs (edycja polska)
W grze Tiny Epic Mechs gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów i podczas sześciu rund walczą ze sobą na arenie w trybie każdy na każdego.
|
Tokaido: Matsuri - nowa edycja
Wraz z rozszerzeniem Tokaido: Matsuri gracze zyskają możliwość wzięcia udziału w wyjątkowych wydarzeniach odbywających się w rozlokowanych na trasie gospodach. 20 specjalnych kart pozwoli zyskać przewagę w kluczowych obszarach gry i uczyni rozgrywkę jeszcze bardziej strategiczną. Rozszerzenie wprowadza też do gry 16 nowych podróżników, a wraz z nimi kolejne możliwości do wypróbowania!
|
Karty Dżentelmenów - zestaw 2 dowolnych części
W skład zestawu wchodzą 2 dowolne części - prosimy w komentarzu wpisać numery zamawianych części. Do wyboru:
|
Ostium (edycja polska)
Ostium jest grą karcianą w klimacie mrocznego fantasy, w której gracze walczą ze sobą o panowanie nad nowym światem. Podczas gry wcielamy do naszej armii potężne kreatury budując swoje talie. Kluczem do zwycięstwa jest odkrycie kombinacji, umiejętne łączenie zdolności swojej armii, a także odpowiednio szybkie reagowanie na działania przeciwnika. Zniszczenie wrogich bram zapewni zwycięstwo.
|
Miasto Szpiegów: Estoril 1942
Zadaniem graczy jest stworzenie najbardziej efektywnej siatki szpiegowskiej. Wszyscy rozpoczynają rozgrywkę z takim samym zestawem 6 kart postaci, które będą posyłać w różne historyczne miejsca, aby wykonywały zadania polegające na pozyskiwaniu nowych szpiegów, zdobywaniu punktów zwycięstwa oraz wypełnianiu misji.
|
Jenga Refresh - NOWE WYDANIE!
Jenga ma już mnóstwo fanów. Mimo że tak prosta, okazuje się niezwykle ciekawą, wciągającą i zabawną grą! Gra składa się z drewnianych klocków ułożonych w wieżę (3 klocki na piętro). Gracze na przemian wyciągają jeden klocek z dowolnego piętra wieży i...
|
Splendor: Pojedynek
Splendor: Pojedynek to nowa odsłona popularnej gry ekonomicznej, w pełni dostosowana do potrzeb planszówkowych par i duetów. Zawiera zmodyfikowany system dobierania znaczników klejnotów oraz zupełnie nowe karty z dodatkowymi umiejętnościami i premiami. Dzięki nim dwuosobowe rozgrywki będą jeszcze bardziej wymagające i ekscytujące!
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|
Architekci Zachodniego Królestwa: Wiek rzemieślników
Architekci zachodniego królestwa: Wiek rzemieślników to dodatek do znanej planszowej gry strategicznej Architektów Zachodniego Królestwa. Dodatek umożliwia grę dla 6 graczy, wprowadza nowy typ robotników - rzemieślników, dodatkowe karty pomocników, budynków oraz 2 nowe typy akcji.
|