|
|
Epic: Pojedynek
Do wyczerpania zapasów otrzymujesz:
|
Zombiaki 2: Atak na Moskwę
Do ostatniego naboju, do ostatniej karty
|
Piraci 7 Mórz
Piraci 7 Mórz to innowacyjna, szybka gra planszowa, w której każdy gracz zostaje kapitanem pirackiej floty, a jego zamiarem, jak to u Piratów bywa, będzie wzbogacenie się niskim kosztem i nakładem pracy wyrywając towar z ładowni kupieckich karawel.
|
Wyścig Balonów
Wyścig Balonów to rodzinna gra, podczas której zawodnicy sprawdzą swoje umiejętności w zawodach baloniarskich. Liczyć się tu będzie spostrzegawczość, dobre planowanie i odrobina szczęścia. Jeśli lubicie gry wyścigowe i wesołą rywalizację, to nie czekajcie ani chwili - podniebna przygoda wzywa.
|
Nimalia
Nimalia to rodzinna gra z pięknie ilustrowanymi kartami zwierząt. Ma proste zasady, które z łatwością opanuje 10-latek i ciekawy system punktacji dający satysfakcje z gry nawet zaawansowanym graczom.
|
Pluszowych snów!
Pluszowych snów! to gra dla dzieci, polegająca na umiejętnym wybieraniu żetonów o odpowiednim rozmiarze. Doskonale sprawdza się do nauki obserwacji i szacowania wielkości.
|
Tajniacy (Codenames)
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Bąbelsy
Bąbelsy to urocze stworzonka zamieszkujące lewitujące w powietrzu światy-wyspy. Przemiszczają się pomiędzy nimi tworząc wokół swoich ciał powietrzne bańki i szybując przez nieboskłon. Niestety po wylądowaniu nie potrafią samoistnie się ich pozbyć i pomóc im w tym muszą ich współplemieńcy, których można poznać po tym samym kolorze.
|
Party Time Znasz mnie
Są takie chwile, kiedy chcemy wspólnie spędzić czas z rodziną, czy znajomymi, a w pewnym momencie człowiek uznaje, że już przegadał wszystkie możliwe tematy. Z grą "Party Time - Znasz mnie?" okazuje się, że dopiero teraz będzie o czym rozmawiać.
|
Pory Roku: Ścieżka Przeznaczenia
„Ścieżka Przeznaczenia” to drugie rozszerzenie do gry „Pory roku”. Zawiera 21 nowych kart Mocy (po dwie kopie każdej karty), które można łączyć ze wszystkimi innymi kartami.
|
Takenoko - Chibis ECO
Wspaniale sobie poradziłeś z pandą panoszącą się w Twoim ogrodzie, dbając jednocześnie o to, by ogród wspaniale się rozrastał. W nagrodę cesarz postanowił Cię nagrodzić... kolejną pandą! Tylko że zapomniał powiedzieć, iż jest to... pani panda.
|
Tajniacy: Obrazki
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!
|
Tajniacy: Bez Cenzury
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|
Odjechane Jednorożce: Koszmary
Odjechane Jednorożce: Koszmary to rozszerzenie składające się z 54 kart, które wprowadzą do Twoich rozgrywek motywy rodem z najstraszniejszych produkcji grozy. Możesz je łączyć zarówno z klasyczną grą podstawową, jak i wersją Bez cenzury.
|
Pory Roku: Zaczarowane Królestwo
Dodatek zawiera 40 nowych kart Mocy, które można łączyć ze 100 kartami z gry podstawowej. Unikalne 10 kart Czarów sprawi, że każda rozgrywka stanie się jeszcze bardziej odmienna od poprzedniej! 12 żetonów zdolności specjalnych wyróżni Twojego czarnoksiężnika spośród reszty.
|
Valeria: Wyprawy
Valeria: Wyprawa to szybka i lekka gra karciana dla 1-5 graczy o wykonywaniu zadań i rekrutowaniu poszukiwaczy przygód, oparta na zasadach gier o budowaniu talii. W swojej turze gracze wykonują dwie z kilku akcji - tworzą najlepszą rękę, rekrutują bohaterów i wykonują lub rezerwują zadania, by zdobyć jak najwięcej punktów zwycięstwa. Wszystko dla chwały Valerii i dla bezpieczeństwa jej mieszkańców! ... oraz własnych korzyści, oczywiście.
|
MOW - edycja polska
Zagoń krowy i zaprowadź je do obory, ale strzeż się tych, przy których roją się muchy! MOW to prosta i angażująca gra, w której kolejno zagrywamy karty do stada znajdującego się na stole. Jeśli nie możemy lub nie chcemy dołożyć kolejnej, wszystkie wyłożone krowy trafiają do naszej obory. Sęk w tym, że niektóre z nich zabierają ze sobą muchy – zwycięzcą zostanie ta osoba, która będzie miała najmniej owadów, gdy gra dobiegnie końca.
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|
Nie ma lekko
Nie ma lekko to wciągająca gra imprezowa, gwarantująca burzliwe rozmowy przy stole!
|
Halo wieża - Turbulencje
Turbulencje to rozszerzenie do gry Halo wieża, które wprowadza 20 nowych scenariuszy oraz nowe moduły, takie jak zła widoczność, turbulencje czy alarmy. Nowe zasady zwiększają różnorodność i dodają głębi podstawowej grze. Wyląduj w złych warunkach na lotniskach w takich miastach jak Pekin, Madryt, Sydney czy Warszawa. Czy uda ci się nie rozbić samolotu?
|