|
|
Wystawa Światowa 1893
Wystawa Światowa 1893 zabierze Cię w niesamowitą podróż w czasie, dzięki której poznasz kawał historii ludzkości, świetnie bawiąc się podczas zarządzania swoimi pracownikami i zdobywania punktów! Ta niezwykła gra dla 2 do 4 osób będzie wspaniałą okazją do pogłębienia wiedzy z dziedziny fizyki, historii, czy chemii.
|
Tiny Epic Mechs (edycja polska)
W grze Tiny Epic Mechs gracze wcielają się w doskonale wyszkolonych pilotów mechów i podczas sześciu rund walczą ze sobą na arenie w trybie każdy na każdego.
|
Domek: Słoneczna 156
Przy zakupie dodatku Domek: Słoneczna 156 z odbiorem osobistym w sklepie mini dodatek Bocian gratis (Bocian dostępny do wyczerpania zapasów). Zaproś rodzinę i przyjaciół do nowego Domku. Wykorzystuj plany budowy, aby podnieść jego wartość. Zagraj w pojedynkę albo zaproś do gry piątego i szóstego gracza! Adres to Domek: Słoneczna 156!
|
Terraformacja Marsa: Kolonie
Terraformacja Marsa: Kolonie to dodatek, do którego potrzebujemy podstawowej wersji gry. W pudełku znajdziemy specjalne płytki kolonii, które pozwolą na budowę nowych rodzajów terenów, a także zestaw dodatkowych kart i nowe korporacje.
|
Dreadful Circus - edycja polska
Dreadful Circus to szybka, strategiczna gra karciana, w której staniesz się dyrektorem pełnego dziwactw i niedorzeczności widowiska, mrocznego jak najgłębsze zakamarki ludzkiej wyobraźni!
|
Recto Verso. Buduj imprezowo!
Cena:
89,00 zł
Recto Verso to wyjątkowo szybka i prosta gra imprezowa, która dostarczy wiele zabawy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Szansę na wygraną zapewni tylko dobra współpraca z partnerem. Niezbędne jest opanowanie nerwów pomimo upływającego czasu. Wylosujcie kartę, włączcie stoper i zacznijcie budowanie!
|
Smocze Kości
Zostań pierwszym Chojrakiem, który pokona smoka! W Smoczych Kościach, aby pozbyć się tego trudnego przeciwnika, musisz zebrać 5000 odważnych, a zarazem niezbyt rozgarniętych żołnierzy, gotowych pójść za tobą, byś to ty został nazwany bohaterem i czerpał wszelkie korzyści z publikacji swych przygód.
|
Pięć Klanów: Rzemieślnicy Naqali
Rozszerzenie Rzemieślnicy Naqali wprowadza do gry nowy klan. Wykorzystaj jego talenty i przedmioty, aby pokonać przeciwników i objąć władzę w Sułtanacie!
|
Blueprints
W Blueprints gracze wcielają się w rolę architektów rywalizujących o nagrody i trofea.
|
Eksplodujące Kotki: Zombie
Eksplodujące Kotki: Zombie to samodzielna talia 61 kart z zupełnie nowymi ilustracjami, nawiązującymi do klimatu horroru. Część z nich to mechanizmy znane z gry podstawowej, ale są też zupełnie nowe efekty, na czele z kotkami zombie, pozwalającymi pozostać w grze nawet po spotkaniu z eksplodującym kotkiem.
|
Mały epicki Cthulhu: Kult Chaosu
W grze osadzonej w miasteczku Nowe Arkhamoore, oprócz badaczy próbujących odszyfrować tajemnice Necronomiconu, pojawi się również członek Kultu Chaosu. Ten niebezpieczny antagonistyczny bohater chce sprowadzić Wielkiego Przedwiecznego na nasz świat.
|
Kupcy z Osaki
W Kupcach z Osaki, każdy z was wciela się w rolę kupca, który musi sprzedać w Edo jak najwięcej dóbr, aby zyskać punkty zwycięstwa. Będziecie kupować dobra, zbierać monety i rezerwować dobra. Podróż może okazać się niebezpieczna więc być moze warto również ubezpieczyć swoje najcenniejsze dobra.
|
Mali Epiccy Wikingowie: Ragnarok
Dodatek Mali epiccy wikingowie: Ragnarok wprowadza do gry między innymi Gigantów, którzy będą kontrolować wyspy i osłabiać furię bogów.
|
Wióry Lecą
W czasie gry w Wióry Lecą, gracze zamieniają się w drwali, uderzają siekierą w drzewo, żeby zebrać jak najwięcej kawałków kory, z których każdy jest wart 1 punkt. Grę wygrywa ten, kto na koniec ma najwięcej punktów. Ale uważaj! Jeśli drzewo runie, musisz wziąć wszystkie plastry pnia, które spadły przynosząc ci nie lada stratę -5 punktów każdy. Zatem, nie pozwól drzewu upaść i zajmij się wyłącznie zbieraniem kory.
|
Drogi do Rzymu
Szybka gra o prostych zasadach. Gracze wcielają się w najbogatsze rodziny starożytnego Rzymu, starając się zdobyć przychylność cesarza, tworząc sieć dróg łączących Wieczne Miasto z resztą świata!
|
To ja go tnę!
Cena:
89,00 zł
Zbierzcie drużynę bohaterów i wyruszcie na epicką przygodę przepełnioną prawdziwą jatką! Niech zdrada, groźne potwory i humor znany z Odjechanych jednorożców zagoszczą na Waszym stole! Podczas rozgrywek w To ja go tnę! będziecie mieli okazję pokonywać groźnych przeciwników i sabotować plany swoich wrogów. Aby osiągnąć cel, będziecie wyposażać herosów w przedmioty, ujarzmiać magiczne potęgi i korzystać z modyfikatorów rzutów, by skutecznie przechylić szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zwycięży gracz, który jako pierwszy ubije 3 potwory lub zbierze drużynę składającą się z 6 różnych klas.
|
Małe epickie podziemia: Opowieści
W rozszerzeniu Małe epickie podziemia: Opowieści, bohaterowie gromadzą się w cieple obozowego ogniska, świadomi niebezpieczeństw w otaczającej ich kniei. Przybyli na Wybrzeże Goblinów z krain całego Aughmoor i każde z nich ma coś do opowiedzenia nowym towarzyszom.
|
Magnum Sal
Roku pańskiego 1368 miłościwie nam panujący Kazimierz Wielki mocą swego królewskiego prawa ustanowił dokument zwany Statutem Żup Krakowskich. Jasno stoi w nim zapisane, iż kto otrzyma z rąk Króla tytuł urzędniczy Żupnika Królewskiego, zarządzać będzi...
|
Karty Dżentelmenów 1, 2 - zestaw 2 części
W skład zestawy wchodzą:
|
Akademia Smoczych Wrót - WYPRZEDAŻ!
Gra Thomasa Vande Ginste i Wolfa Plancke, twórców rewelacyjnego Yedo, przenosi nas do krainy fantasy, a konkretnie do tytułowej Akademii, zajmującej się szkoleniem łowców przygód. W trakcie pięciu niezwykle ekscytujących tur gracze mają za zadanie jak najlepiej zarządzać jednym z legendarnych domów, które od lat walczą o sławę i prestiż na terenie Akademii. Gra wykorzystuje mechanikę dice placement. W trakcie rozgrywki gracze pobierają kości ze wspólnego zasobu, po czym, zgodnie z wybranymi wynikami, aktywują odpowiednie akcje z planszy. Można korzystać z kości własnych i neutralnych, i - co ciekawe – również z kości przeciwników, a to z kolei pozwala właścicielowi wybranej kości również wykonać akcję w turze przeciwnika. Czynnik losowy redukują chochliki zamieszkujące znajdującą się na terenie Akademii wieżę. Dzięki wykonywanym akcjom gracze rozbudowują swoje Domy o kolejne budynki, zatrudniają wykwalifikowanych profesorów, rekrutują adeptów i rozwijają ich umiejętności w trzech dostępnych karierach tj.: wojowników, łotrów i magów. Ponadto uczą się przydatnych zaklęć, planują podstępy, przemierzają ćwiczebne podziemia, gromadzą fundusze i puchary, a wszystko to po to, by zdobyć jak najwięcej punktów prestiżu. Zwycięzca otrzyma możliwość przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i zgłębienia znajdującej się za nimi tajemnicy.
|