|
|
Small World (zestaw dodatków): Wielkie damy + Royal Bonus + Przeklęci!
Pakiet dodatków do gry Small World zawierający trzy wcześniejsze rozszerzenia: Wielkie damy, Royal bonus i Przeklęci!
|
Wieczna Zima: Paleoamerykanie - Wielki Spływ
To rozszerzenie dodaje do planszy terenu nowe kafelki rzeki oraz znaczniki widoków. Gracze przemierzają kajakami rzekę, łowią ryby i rywalizują, aby mieć największe wpływy na rozbudowanej o nowe możliwości mapie.
|
Małe epickie galaktyki
W grze Małe epickie galaktyki każdy z graczy kontroluje galaktyczne imperium, którego wpływy stara się cały czas poszerzać poprzez zajmowanie jak najludniejszych planet oraz stałą rozbudowę floty. Grę napędza kościana mechanika pozwalająca tworzyć spektakularne kombinacje zagrań. Im silniejsze jest Twoje imperium, tym większą pulą kości dysponujesz. Każda kość wygrawerowana jest unikalnymi ikonami reprezentującymi dostępne do wykonania akcje, takie jak ruch floty, rozwój kulturowy imperium, zbieranie energii, zwiększanie politycznej lub ekonomicznej dominacji nad nowo odkrytymi planetami.
|
Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie
Władca Pierścieni: Pojedynek o Śródziemie to wyjątkowa gra strategiczna oparta na zasadach popularnego 7 Cudów Świata: Pojedynek. Rozwijaj strategie i poprowadź swoje siły do walki, ale zachowaj ostrożność. W tym epickim pojedynku aż trzy drogi prowadzą do natychmiastowego zwycięstwa: możesz sprzymierzyć się z sześcioma rasami, ukończyć Wyprawę Pierścienia lub zaznaczyć swoją obecność we wszystkich regionach Śródziemia.
|
Dolina żywiołów
Dolina żywiołów to wciągająca i niezwykle płynna gra karciana łącząca sprytne zarządzanie zasobami w postaci magicznych kamieni z umiejętnym wykorzystywaniem dostępnych efektów. W każdej rundzie gracze dobierają karty, wykonują akcje i rozpatrują efekty przywołanych kart. Zwycięży osoba, która okiełzna najwspanialsze istoty!
|
Nucleum: Australia
Nucleum: Australia to rozszerzenie wprowadzające zupełnie nowy obszar: mapę Australii, na której będziemy starali się stworzyć efektywną infrastrukturę energetyczną. Umożliwią nam to szlaki żeglugowe, czyli zupełnie nowy rodzaj połączeń między miastami. Powiększają one nasze sieci tak jak robią to połączenia kolejowe, nie są jednak fragmentami torów. Oprócz tego gracze będą mogli zyskać dostęp do kopalni węgla, które pozwolą im zdobyć przewagę nad konkurencją.
|
Wyspa Przygód
Wyspa Przygód to pełna wyzwań kooperacyjna gra karciana dla 2-5 osób autorstwa Michaela Palma i Lukasa Zacha. Podzielona jest na rozdziały (przygody), w wyniku których wchodzą nowe karty. Sposób i kolejność w jakiej zostaną dodane, zależy od was, graczy.
|
Moje skarby
Moje skarby to gra strategiczna, w której staramy się wypełnić nasze gablotki jak najbardziej opłacalnym zestawem kafelków. W każdej rundzie wyruszymy w podróż, z której przyniesiemy nowe skarby, a dla zwycięstwa kluczowe będzie odpowiednie umieszczanie ich w rzędach i kolumnach naszego regału.
|
Mgła nad Carcassonne
Mgła nad Carcassonne to nie tylko pierwsza kooperacyjna gra ze świata Carcassonne, ale również nowy dodatek do gry podstawowej - Duchy, pałace i cmentarze. Wykorzystaj elementy, które poznałeś w grze kooperacyjnej, by stawić czoła zupełnie nowym wyzwaniom w grze Carcassonne. Możesz również użyć pojedynczych elementów z dodatku, a także połączyć je z innymi dodatkami.
|
Abalone Classic - edycja polska - nowe wydanie
Abalone to fascynująca gra, w której proste zasady łączą się z niezliczoną mnogością możliwości a do tego... kontaktem z fantastycznie wykonanymi elementami gry!
|
Magiczny Labirynt - edycja polska
Przed małymi graczami ważne zadanie – szukanie magicznych symboli. Gracze rzucają kostką i poruszają swoimi figurkami o liczbę pól zgodną z wynikiem rzutu. Celem graczy jest jak najszybsze dotarcie na pole, na którym znajduje się żeton z magicznym symbolem.
|
Blood Rage - dodatek Mistycy z Midgardu
Rozszerzenie oferuje wszystkim klanom otrzymanie nowych potężnych jednostek, które dołączą do bitwy: Mistyków Midgardu.
|
Small World (zestaw dodatków): Nie bój nic + W pajęczej sieci
Pakiet dodatków do gry Small World zawierający dwa rozszerzenia: Nie bój nic oraz W pajęczej sieci.
|
Little Town
Błyskotliwa rozgrywka, szybkie tury oraz mocna interakcja między graczami została doceniona przez wielu recenzentów na świecie. Gra została nominowana do prestiżowej nagrody As d’Or we Francji oraz znalazła się na liście wyróżnień tegorocznego Spiel des Jahres.
|
Założysz się? Jackpot
Stawka jest wyższa niż kiedykolwiek! Podejmiecie wyzwanie? Zbierz jak najwięcej gotówki, obstawiając powodzenie innych graczy w różnych zadaniach oraz wygrywając zadania z własną parą. Możesz zarobić niemałą dodatkową kasę, biorąc udział w loteriach Jackpot.
|
Horror w Arkham: Ostatnia godzina
Horror w Arkham: Ostatnia godzina to kooperacyjna gra planszowa, w której 1 do 4 badaczy stawia czoła hordzie potworów, próbując odwrócić straszliwy rytuał przywołujący Przedwiecznego. Aby tego dokonać, muszą znaleźć odpowiednie składniki do rytuału, analizując wskazówki pozostawione przez nikczemne hordy kultystów.
|
Survive the Island - edycja polska
W grze Survive the Island uczestnicy prowadzą zespoły 10 poszukiwaczy uciekających z tonącej wyspy. Każdy z nich niesie ze sobą skarb, którego wartość punktowa widnieje na spodzie odpowiadającego mu pionka. W trakcie rozgrywki gracze starają się doprowadzić swoich poszukiwaczy skarbów na bezpieczny ląd okolicznych wysp, muszą jednak uważać na czyhające w okolicy stwory. I to wszystko przed erupcją 3 z 4 wulkanów!
|
Gigamic Triolet
|
Ganimedes
Ganimedes to dynamiczna gra o kosmicznej ekspansji, w której będziemy musieli umiejętnie korzystać z dostępnych możliwości, dobierając najodpowiedniejsze z kart. To one pozwolą nam rekrutować ochotników i wysyłać ich w kolejne etapy podróży. Co więcej, odpowiednio zestawione, będą nam zapewniały kaskadowe efekty, które pozwolą nam jeszcze szybciej zapełniać kosmiczne promy!
|
Era galaktyki
W Erze galaktyki każdy gracz stanie na czele sojuszu składającego się z maksymalnie 3 frakcji. Termin "sojusz" zawsze odnosi się do zestawu odkrytych kart frakcji leżących przed graczem, a nie do rzeczywistych koalicji między graczami. W ciągu 5 rund gracze zawiązują swój sojusz, zarządzają zasobami i wykonują różne akcje, aby zdobyć punkty zwycięstwa (PZ). Na końcu gry wygrywa gracz, który zebrał najwięcej PZ.
|