|
|
Too Many Bones: Zestaw Sojuszników
Cudne sztony, które zastępują kości reprezentujące boty Tinka i zwierzęcych towarzyszy Ghilliego.
|
BrainBox - Nauka
Ewolucja, łańcuchy pokarmowe, magnetyzm czy grawitacja przestaną być zagadką dzięki grze BrainBox - Nauka! Na 55 kartach znajdziesz informacje o naturze i zjawiskach zachodzących wokół nas, a angażujący sposób zabawy sprawi, że Twoje dziecko bez wysiłku będzie poszerzało swoją wiedzę z zakresu nauk przyrodniczych: od ciała człowieka, aż po Układ Słoneczny!
|
Kontrast
Kontrast to gra, w której nie ma złych odpowiedzi - graj strategicznie - obserwuj symbole, których nie mogą zagrać pozostali gracze lub zdaj się na swój instynkt!
|
Wredna Małpa
Wredna Małpa to karciana gra, w której chodzi o pozbycie się swoich kart i zdobycie fasolek. Zaczynasz z kartami zarówno w ręce, jak i w zakrytym rzędzie na stole. Zagrywaj je i odpalaj efekty zwierzaków, by wpłynąć na rzędy kart i swoich rywali. Pozbądź się ich, zanim zrobią to przeciwnicy. Odkryj tę sprytną karciankę z zaskakującą głębią – następny krok w serii zapoczątkowanej przez Spicy.
|
Czarna Bandera - WYPRZEDAŻ!
W portowej tawernie Nassau aż roi się o bukanierów. Większości do szczęścia wystarcza butelczyna grogu i chętna dziewka na kolanie. Przyglądasz się im bez krztyny szacunku. Nie jesteś krótkowzroczny, twe spojrzenie sięga daleko poza horyzont osiągalny dla całej tej gawiedzi. Wraz z wierną załogą swojego niewielkiego slupu miałeś owocny rok i całkiem niezły urobek kosztem pechowych kupców angielskich i hiszpańskich.
|
Star Realms: High Alert - zestaw 4 dodatków + karta promo Prom Szturmowy
Star Realms: High Alert - zestaw 4 dodatków
|
EXIT: Władca Pierścieni - Cienie nad Śródziemiem
W grze Exit: Władca Pierścieni – Cienie nad Śródziemiem, potężny czarodziej Gandalf wysyła graczy na niezwykle ważną misję. Muszą wyruszyć w drogę pełną przygód i zrealizować postawione przed nimi cele, w przeciwnym razie zgaśnie wszelka nadzieja. Gracze będą wspólnie odwiedzać miejsca znane z „Władcy Pierścieni” J.R.R. Tolkiena, rozwiązywać wymagające i pełne magii zagadki oraz wspierać towarzyszy w walce przeciwko Nazgulom, orkom i innym mrocznym postaciom.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium
Exit: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona
Exit: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
|
Raz, dwa, trzy... wilk patrzy!
Leśne zwierzątka bawiły się na polanie i nawet nie spostrzegły, jak zaczęło się ściemniać. Teraz muszą wrócić do swoich domków. Starają się przemknąć niepostrzeżenie, by nie obudzić złego wilka, który pechowo zasnął przy ścieżce. Pomóż im dotrzeć bezpiecznie do celu.
|
Uno Party
Zbierz wszystkich do rozgrywki w UNO Party. Gra się w nią tak samo jak w znaną i lubianą, klasyczną grę UNO, z wyjątkiem kilku specjalnych kart i reguł stworzonych z myślą o większych grupach, aby rozruszać każdą imprezę.
|
Smart Games - IQ Link
Ułóż wszystkie elementy łamigłówki na planszy. Uważaj! Masz 36 części, a tylko 24 wolne miejsca! Otwarte pierścienie oraz kulki należące do różnych elementów mogą zajmować to samo miejsce, jeśli je właściwie połączysz.
|
Jakub Wędrowycz: Dziki Samogon
Wcielcie się w jedną z pięciu znanych postaci i stańcie do walki z Drakulą albo Diabłem! Wszyscy bohaterowie posiadają dedykowane talie kart, które ze sobą połączycie, czyniąc każdą rozgrywkę niepowtarzalną. Spieszcie się, wasz czas jest ograniczony! Kiedy wrogiemu Przywódcy wyczerpie się talia Ataków — przegracie! Nie można bez końca machać szpadlem i siekierą…
|
Carcassonne - Cyrk Objazdowy - nowe wydanie
Do Carcassonne zawitał cyrk, który przemieszcza się ze swoimi zwierzętami z miejsca na miejsce. Gdy rozbija swój namiot, w pobliże nadciągają wszyscy podwładni, aby podziwiać atrakcje. Akrobaci cyrkowi są prawdziwymi mistrzami w swoim fachu.
|
Mały inwestor
Mały inwestor to rodzinna gra planszowa z serii Kapitan Nauka, która uczy przedsiębiorczości!
|
Kroniki zachodniego królestwa
Kroniki zachodniego królestwa to dodatek do trzech gier strategicznych z serii Zachodnie Królestwa - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie - wprowadzający tryb kampanii do tych zaawansowanych eurogier. Gracze rozgrywają kolejno każdą z gier serii, a ich sukcesy pozwalają na zebranie cennych ksiąg i zyskanie przewagi w dalszej rozgrywce. Kroniki wnoszą też tryby gry kooperacyjnej do każdej z gier serii Zachodnie Królestwa (gracze wspólnie rywalizują z nikczemnym namiestnikiem - AI), a także dodatkowe elementy do wykorzystania w zwykłej rozgrywce w planszówkach - Architekci, Paladyni i Wicehrabiowie Zachodniego Królestwa.
|
3 rozdziały
Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga baśni podzielona na trzy części, znana jako 3 rozdziały. Pudełko tej niepozornej gry przeniesie Cię na karty tej opowieści! Jako jej bohater podejmiesz się kolejnych wyzwań: w pierwszym rozdziale zbierzesz towarzyszy, w drugim sprawdzisz skuteczność swojej drużyny, a w trzecim poznasz finał tej historii i spróbujesz zdobyć jak najwięcej punktów. Czy uda Ci się stawić czoła wszystkim wyzwaniom i zwyciężyć?
|
Nie do pary - USZKODZONE
Uwaga!! Produkt uszkodzony.
|
Gra na kodowanie - Zakodowany kosmos
Gra planszowa "Zakodowany kosmos" przy pomocy zabawy wprowadza w naukę tworzenia algorytmów. Zdobywając podstawowe umiejętności kodowania, pojedynczy gracze albo grupy rywalizują między sobą w przestrzeni kosmicznej.
|
Jolly Roger: Piracka Gra o Łupach i Buntach
W grze Jolly Roger od 4 do 10 graczy wcieli się w role załogi statku pirackiego. Na początku gry gracze losowo wybierają kapitana, który będzie dowodził kolejnymi wyprawami. Wybiera on spośród pozostałych graczy kwatermistrza: swojego wiernego pomocnika, który wyręczy zapracowanego kapitana w takich czynnościach jak rozdzielanie zdobytych łupów czy wymierzanie kar. Jeśli nie sprawdzi się w swojej funkcji, nic straconego - na początku kolejnej tury kapitan może zwolnić obecnego kwatermistrza i wybrać na jego miejsce nowego.
|