|
|
Karty Dżentelmenów 3
Trzecia odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii. Epizod Trzeci składa się z220 kart, a w tym 148 kart z rozszerzeń: Ekstra Pytania, Ekstra Odpowiedzi, Wyleciało nam to z głowy…, Dżentelmeńskie Opowieści oraz 72 zupełnie nowych kart (17 Czarnych i 55 Białych)!
|
Potwory w Tokio/w Nowym Jorku - dodatek Cthulhu nowy potwór
Dodatek ten pasuje zarówno do „Potworów w Tokio” jak i „Potworów w Nowym Jorku”
|
DC Batman Ninja
Cena:
49,00 zł
Zadawaj szybkie ciosy dzięki Ninjutsu i walcz z przerażającymi wersjami klasycznych Superłotrów z Gotham. Ostatecznym wyzwaniem będzie megazamek stworzony przez połączenie pięciu Superłotrów!
|
Karty Dżentelmenów 7
Siódma edycja gry imprezowej dla miłośników czarnego humoru.
|
51. Stan: Ziemia Niczyja
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Mad & Max
Duet Najemników, Mad i Max, robi wiele, by ich imiona były znane i podziwiane w każdym zakątku zmarzliny.
|
Gra na liczenie - Potwory głodomory
|
(nie)Powinieneś 2 - gra imprezowa
Autorzy Kart Dżentelmenów przedstawiają (nie)Powinieneś 2 – imprezowa gra karciana dla okropnych ludzi, którzy lubią się śmiać bez zahamowań!
|
Karty Dżentelmenów
Karty Dżentelmenów to imprezowa gra towarzyska bez kurtuazji i pruderii, za to z ogromną dawką czarnego humoru. Dżentelmeńskie rozgrywki z pewnością urozmaicą każde spotkanie w gronie błyskotliwych i obdarzonych niebywałym poczuciem humoru osób. Nie powinno jej zabraknąć na Twojej imprezie.
|
Potwory w Tokio/w Nowym Jorku - dodatek King Kong nowy potwór
Dodatek ten pasuje zarówno do „Potworów w Tokio” jak i „Potworów w Nowym Jorku”
|
Monster Park
Witajcie, zapraszam do Monster Parku! Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów!
|
Kieszonkowe podziemia
Kieszonkowe podziemia to niesamowita przygoda dla jednego gracza, która mieści się w małym notesie.
|
Kolorowe Trójkąty
Gra imprezowa, w której musisz wyostrzyć wzrok! Celem gry jest umiejętne dokładanie do siebie kolejnych kafelków w kształcie trójkątów. Dokładany kafelek musi pasować całym bokiem do boku kafelka na stole w taki sposób, żeby na kafelkach, które się stykają pasowały wszystkie kolory (kolor czerwony dokłada się do czerwonego, niebieski do niebieskiego itd.).
|
Zostań stylistką
Zostań stylistką to aż 3 minigry: Na wybiegu, Nowe stylizacje oraz Geniusz mody, w których gracze będą mogli sprawdzić swoją szybkość, kreatywność i pamięć.
|
Najazd turystów
Zabierz rodzinę na egzotyczne wakacje. Nie będzie to jednak sielanka. Kurorty przeżywają najazd turystów i toczy się walka o miejsca w hotelach. Nie daj się wygryźć przeciwnikom!
|
Terapia - Pamięć sensoryczna
Zabawa w której do dyspozycji mamy 22 drewniane elementy o przeróżnych kształtach i wielkościach. Każdy z dostępnych elementów ma swoją parę. Zadanie w zależności od wariantu polega na odnalezieniu dwóch takich samych przedmiotów bez udziału zmysłu wzroku. Gra wspomaga motorykę małą, ćwiczy koncentrację oraz rozwija wyobraźnię. Cztery warianty zabawy.
|
Ubongo Classic Travel
Bestsellerowa gra Ubongo teraz dostępna w zupełnie nowej odsłonie. Poręczne pudełko pozwala zabrać ją ze sobą w podróż lub na spotkanie z przyjaciółmi. Dwa poziomy trudności zapewniają intensywny trening szarych komórek.
|
DC Łotrzy: Dodatek Crossover
Dodatek wprowadza nowe postacie z Galerii Łotrów - przeciwników Flasha znanych z serialu czy komiksów. Wciel się w Kapitana Chłoda, Władcę Luster, Trickstera lub innych zbirów. Wykorzystaj zdolności superprzestępców oraz nowoczesną technologię, by pokonać Flasha i jego sprzymierzeńców.
|
Je się w lesie
Je się w lesie to prosta gra karciana, w której starasz się skutecznie zapolować, a przy tym samemu nie stać się zwierzyną. Do dyspozycji masz zestaw zwierzaków: misia, wilka, rysia, sowę oraz mysz. Zgodnie z regułami rządzącymi przyrodą, duże drapieżniki polują na mniejsze zwierzęta, te są jednak zwinne i z łatwością mogą się wymknąć. Wykorzystaj swój instynkt, aby przechytrzyć innych graczy i przewidzieć, kogo tym razem wyślą na łowy. Jako pierwszy zbierz 5 znaczników i zostań królem lasu!
|
Strachu ciachu
Który śmiałek się odważy wkroczyć w mroczne, stare lochy? Bo gdy śmiałka smok usmaży, to zostaną tylko prochy… Zatem by nie skończyć w piachu: Rachu ciachu i po strachu!
|