|
|
Monster Park
Witajcie, zapraszam do Monster Parku! Jeszcze nigdy nie widzieliście tak fascynujących potworów!
|
Hit 360° gra plenerowa
Zabawa plenerowa polegająca na wybijaniu, w odpowiedniej kolejności, kręgli poza okręg. Okręg wytyczony jest specjalnym sznurkiem, a rzuty wykonywać można z dowolnej strony!
|
Karty Dżentelmenów 4
Oto długo wyczekiwany Epizod Czwarty! Pocałuj prababcię w czoło i wyłącz aparaturę podtrzymującą życie! :)
|
Ubongo Classic Travel
Bestsellerowa gra Ubongo teraz dostępna w zupełnie nowej odsłonie. Poręczne pudełko pozwala zabrać ją ze sobą w podróż lub na spotkanie z przyjaciółmi. Dwa poziomy trudności zapewniają intensywny trening szarych komórek.
|
Klink - edycja polska
Klink to prosta i angażująca karcianka pełna interakcji i podejmowania dobrze skalkulowanego ryzyka. W każdej turze otrzymujemy dwie karty. Podglądamy jedną z nich i na tej podstawie musimy zdecydować, czy chcemy je zatrzymać, czy też przekazać dalej. Celem gry jest zbieranie zestawów kart o możliwie najniższej wartości.
|
Dobble Kicia Kocia
Kicia Kocia, bohaterka popularnych książek dla dzieci, wraz z przyjaciółmi zawitała do świata gier! Na co dzień uczą maluchy, jak zachowywać się w codziennych sytuacjach, a teraz będą wspierać je w ćwiczeniu spostrzegawczości i refleksu podczas szukania par identycznych symboli.
|
NiePrawda
NiePrawda to imprezowa gra pełna blefu i niepewności! Czy potrafisz odkryć, którą kartę wybrał Krętacz? To czy mówi prawdę albo NIEprawdę zależy od wylosowanego żetonu. Zadawaj pytania, analizuj odpowiedzi i uważaj – Krętacz może mówić prawdę… albo perfidnie kłamać! Czy uda Ci się go przechytrzyć? Sprawdź, komu można zaufać, a kto wodzi wszystkich za nos!
|
Bitwa o Tortugę
Bitwa o Tortugę to gra planszowa w której nawet nieduża jednostka może pokonać fregatę, jeżeli dowodzi nią wytrawny kapitan. Wykorzystując na swoją korzyść różne możliwości manewrowe swoich i cudzych statków doprowadzi Ciebie bezpośrednio do wygranej w Bitwie o Tortugę!
|
Karty Dżentelmenów 2
Druga odsłona imprezowej gry karcianej bez kurtuazji i pruderii.
|
Gra edukacyjna - Sylabuję i główkuję
Sylabuję i główkuję to gra edukacyjna, która sprawi, że nauka czytania nie będzie dla dziecka ani nudna, ani trudna! Dzięki sześciu wariantom zabaw o różnym stopniu trudności to świetna zabawa zarówno dla dzieci rozpoczynających dopiero naukę sylabowania, jak i tych, które pierwsze kroki w nauce czytania mają już za sobą.
|
51. Stan: Ziemia Niczyja
|
BaTalia: Potop + Inicjacja
BaTalia to polska wersja gry Clash of Decks wydawnictwa Grammes Edition. To prosta i szybka gra karciana, która oferuje wiele trybów rozgrywki
|
Kumaci piraci. Gra matematyczna
"Kumaci piraci" (6+) to matematyczna bitwa o skarby, w której gracze wcielają się w role piratów i wykonują działania na dodawanie i odejmowanie w zakresie 100 z podziałem na dwa poziomy trudności oraz mnożenie w zakresie 1-50.
|
Brain Box - Koloruj i Zapamiętuj
|
Moje miasto: Gra kościana
Moje miasto: Gra kościana pozwoli Tobie wcielić się w architekta i stworzyć własną aglomerację.
|
Lost Cities: Gra kościana
Poluj na punkty w dżungli! Rozpoczynasz każdą swoją ekspedycję od jak najniższych wyników na kościach, a następnie poszukujesz coraz wyższych, aby powędrować dalej w nieznane. W każdej turze decydujesz, czy kontynuować ekspedycję, czy rozpocząć nową. Szczęście sprzyja odważnym! Podejmuj ryzyko i przecieraj nowe ścieżki, ale uważaj, aby nie utknąć - inni gracze również mogą skorzystać z twoich rzutów!
|
Kartografowie: Hornhelm
Z dodatkiem Kartografowie: Hornhelm rozwiniesz swoje umiejętności handlowe, zaopatrując się w narzędzia oferowane na tym pustynnym targu.
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Ubongo Extreme Travel
Ubongo Extreme to nowa gra z linii Ubongo. Tak jak w pierwowzorze gracze starają się, jak najszybciej dopasować elementy do swojej planszy. Jest to ekstremalnie trudne, bo kafelki mają sześciokątne kształty. Dwa poziomy trudności łamigłówek umożliwiają dopasowanie gry do umiejętności i wieku graczy.
|
Pierwsza gra. Akademia Mądrego Dziecka - Przyjaciele
Gracze po kolei rzucają kostką ze strzałkami wskazującą żeton zwierzątka domowego, który można zebrać. Zbieramy je do siebie albo przekazujemy innym graczom, jeśli mają choć jeden żeton danego zwierzątka. Pod koniec gry, kiedy skończy się możliwość dobierania żetonów, gracze liczą punkty z posiadanych trójek kafelków. Ten, kto ma ich najwięcej, wygrywa grę.
|