|
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Stary Londyn
To rozszerzenie pozwala grać nową frakcją: Rasą Czystej Krwi, tymi, którzy panują nad całą ludzkością. Gracze mogą używać tej frakcji w każdej rozgrywce D.E.I. gry, z wyjątkiem tych, gdzie używacie trybu Cytadela, z dodatku Cytadela.
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Słodkie Wzmocnienie
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Słodkie Wzmocnienie
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Penny Boom
Zbuntowana i młoda najemniczka, znana jako Penny Boom, przemyka ulicami Starego Londynu, oferując swoje usługi temu, kto zaoferuje najwyższą cenę.
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Mad & Max
Duet Najemników, Mad i Max, robi wiele, by ich imiona były znane i podziwiane w każdym zakątku zmarzliny.
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Cytadela
Dzięki rozszerzeniu Cytadela możesz grać w D.E.I. gry z nowym trybem oraz dodatkowymi, alternatywnymi Liderami czterech frakcji gry podstawowej oraz jednego Lidera i jednego Drona do frakcji Rasy Czystej Krwi
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Cash and Rad
Dzięki rozszerzeniu Cash and Rad możesz grać w D.E.I. gry do 6 graczy.
|
D.E.I. Divide et Impera – dodatek Biała Śmierć
Biała Śmierć to ogromne rozszerzenie Divide et Impera, które zawiera wszystkie ekskluzywne i dodatkowe materiały odblokowane podczas kampanii Kickstarter.
|
Czółko!
Cena:
55,00 zł
Gra karciana Czółko jest idealną pozycją, by szybko rozruszać każdą imprezę. Zbierz znajomych, przyjaciół, rodzinę i urządźcie sobie istne kalambury wykorzystując mnóstwo podzielonych na kategorie haseł. Wykorzystajcie własne czółka jako planszę do gry, a reszta graczy pomoże wam odgadnąć, co też wam na głowie chodzi!
|
Czółko Junior
Cena:
45,00 zł
Czółko: Junior to rodzinna edycja popularnej gry towarzyskiej Czółko, w której gracze odgadują hasła za pomocą pytań. W Czółko Junior mogą zagrać już dzieci od 6 lat. Na ilustrowanych kartach jest aż 330 haseł w 8 kategoriach, dzięki czemu gra zapewni długą zabawę dla całej rodziny.
|
Czerwona Katedra: Posłańcy
Posłańcy to duży dodatek do gry Czerwona Katedra, w którym znajdziemy karty aż 30 nowych kart Gildii oraz zupełnie nowy moduł Posłańcy poszerzający rozgrywkę o dodatkową planszę mapy. Wysyłaj Posłańców do różnych miast, aby rekrutować najlepszych specjalistów i wykorzystać ich silne umiejętności do pomocy w budowie katedry.
|
Czerwona Katedra - ZESTAW: podstawa + dodatek
W skład zestawu wchodzi:
|
Czerwona Katedra
Czerwona Katedra to strategiczna gra planszowa, w której staniesz na czele rzemieślniczego warsztatu, próbując przejść do historii jako największy budowniczy najwspanialszej budowli ludzkości!
|
Czego Brakuje?
"Czego brakuje" to gra edukacyjna, która zapewnia dużo dobrej zabawy dla graczy w różnym wieku (dla dzieci i dorosłych). Jednocześnie, to bardzo dobry trening koncentracji, spostrzegawczości, a przede wszystkim pamięci. Zasady gry są proste, każdy z graczy otrzymuje swoją planszę z wizerunkami 20 budowli.
|
Czarne Historie Śledztwo
|
Czarne Historie 9
50 nowych, makabrycznych i mrocznych zagadek czeka na rozwiązanie.
|
Czarne Historie 8
Czarne Historie 8 to kontynuacja bestsellerowego zestawu 50 makabrycznych zagadek, który podbił serca miłośników opowieści kryminalnych na całym świecie. Dzięki Czarnym historiom 8 gracze będą mieli możliwość m.in. sprawdzić, jak wiele emocji są w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy...
|
Czarne Historie 7
Najświeższa porcja zagadek kryminalnych, pełnych nieszczęśliwych wypadków i zbiegów okoliczności.
|
Czarne Historie 6
Dlaczego trzy osoby przypłaciły życiem pocałunek dwojga ludzi?
|
Czarne Historie 5
Przybij "piątkę"! Jak to? Młoda para zapłaci życiem za spędzenie miłego wieczoru przy grillu? Dlaczego pewna kobieta uspokoiła się dopiero, gdy na podłodze odkryła ślady krwi? Wreszcie powstał nowy materiał dla niezliczonych zwolenników kultowych zag...
|
Czarne Historie 4
Czarne historie 4 znów dadzą wam szanse stanąć przed strasznymi opowieściami i sprawdzić jak wiele emocji jesteście w stanie wytrzymać podążając śladami mordercy. W tej grze nie ma przegranych, ani wygranych. Wszyscy bawią się wspólnie rozwiązując za...
|