|
|
Czarne historie - Mroczne opowieści
"Czarne historie - Mroczne opowieści" oferują pięćdziesiąt zupełnie nowych zagadek opartych na najstraszniejszych historiach z krainy mitów, sag i legend - makabryczna zabawa w zgadywanie i koszmary w nocy gwarantowane. Jesteście żądni krwi?
|
Bicycle: Tragic Royalty - karty do gry 1 talia
Zestaw 54 kart (2 jokery i karta informacyjna) doskonałych do gry w pokera oraz sztuczek iluzjonistycznych. Karty charakteryzują się wyższą jakością niż standardowe Rider back. Rewers kart jest unikalnym, jedyny w sowim rodzaju, czerwono-czarny projekt graficzny rewersu ŚWIECI w ciemności.
|
Czarne Historie - Biuro
Współpracownicy działają ci na nerwy? Szef przesadza z nadgodzinami? Kierownik cię nie docenia? A praktykant umiera z nudów?
|
Czarne historie - Średniowiecze
Jeżące włos na głowie procesy czarownic, paskudne narzędzia tortur, upiorni hrabiowie i katastrofalna higiena osobista - Czarne Historie tym razem zakotwiczyły w mrokach średniowiecza.
|
Pagan: Cena niewinności
Dodatek Cena niewinności skupia się na rozpadzie więzi w kolonii. Wiedźmie sztuczki sączą jad w serca mieszkańców, a chorobliwa podejrzliwość zwraca sąsiadów przeciwko sobie. Łowca stąpa po kruchym lodzie, próbując odkryć prawdę w sieci kłamstw i waśni.
|
Czarne Historie 7
Najświeższa porcja zagadek kryminalnych, pełnych nieszczęśliwych wypadków i zbiegów okoliczności.
|
Samotnik - Wooden Classic
Wyzwij siebie na pojedynek! Zbijaj pionki, tak aby na końcu został tylko jeden. Uważaj jednak - jednym nieostrożnym ruchem możesz sam siebie zapędzić w ślepy zaułek. To niewielkich rozmiarów, solidne wydanie tej gry zawiera drewniane pionki schowane w niedużym, również drewnianym pudełku.
|
Czarne Historie - Głupia Śmierć 2
Galopujące zwłoki i eksplodujące psy? Kto myśli, że widział już wszystko, ten nie liczył się z najbardziej makabrycznym dziejopisarzem na świecie – rzeczywistością! Przed graczami 50 jeżących włos na głowie, ciągle niewiarygodnych, a jednak opartych na faktach, historii o tragicznej śmierci na własne życzenie. Gęsia skórka, zdumienie i uśmiech politowania – gwarantowane!
|
Pan tu nie stał - Cinkciarz
Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.
|
Rzutem do mety - WYPRZEDAŻ!
Rzutem do mety emocjonująca rodzinna gra w kości. Zagrywaj karty i obserwuj swoich sześciościennych zawodników w drodze do mety. Tu nie ma sentymentów. Będą za to nieoczekiwane zmiany lidera, będzie zgrzyt kości, będzie walka ścianka w ściankę. Zatem gotowi do rzutu?
|
Uno Harry Potter
Teraz najpopularniejsze postacie z Harry'ego Pottera są częścią imprezy w UNO! Gra karciana odpowiada podstawowej wersji UNO, ale została zaprojektowana z wykorzystaniem zdjęć Hermiony, Harry'ego, Rona i innych postaci z magicznego świata Harry'ego Pottera.
|
Pagan: Za zasłoną
Dodatek Za zasłoną objawia wiedzę o krainie, starożytnych rytuałach i dawnych paktach, o których nie pamiętają nawet najstarsze drzewa.
|
Pirackie poRachunki
W Pirackich poRachunkach gracze wcielają się w kapitanów pirackich okrętów. Rzecz dzieje się w portowym mieście pełnym piratów. Zadaniem kapitanów jest zdobyć nową załogę.
|
Dwalambury
Dwalambury to pełna emocji gra, w której ważna jest umiejętność kojarzenia. Dzięki oryginalnej formule radość z gry będą czerpać zarówno młodsi jak i starsi gracze.
|
Ani Bee, ani mee
"ANI BEE, ANI MEE to zabawna kooperacyjna gra pamięciowa. Działacie jako zespół, w którym wszyscy mają ten sam cel: zaśpiewać jak najlepiej na festiwalu farmy! Waszym zadaniem jest odtworzenie 9 odgłosów zwierząt w kolejności, w jakiej pojawiają się na scenie. Trzeba to zrobić, zanim skończą się punkty melodyczne. Przygotujcie się na odtwarzanie dźwięków, ale uważajcie, by nie popełniać błędów.
|
Pagan: Poprzez mgłę
W dodatku Poprzez mgłę gracze będą poruszać się po zasnutym mgłą zdradzieckim krajobrazie, testując granicę swoich zmysłów.
|
Bicycle: Stargazer Nebula
Talia kart Stargazer Nebula
|
Potwory do szafy
"Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają..." - Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda...
|
Difference Junior
Gracze mają przed sobą stosy kart z taką samą ilustracją. Na początku gry kartę z tą ilustracją umieszcza się na środku stołu. Gracze grają równocześnie, a ich zadaniem jest jak najszybsze odnalezienie różnic pomiędzy rysunkiem na środku stołu, a tym znajdującym się na wierzchnich kartach z ich stosów.
|
Wojowoce
Gracze prześcigają się w tworzeniu niepowtarzalnych koktajli owocowych. Wykorzystują wyjątkowe umiejętności dzielnych owocowych wojowników, aby uczynić własny koktajl jeszcze lepszym lub popsuć szyki przeciwnikowi. Każdy wojowoc jest inny i na swój sposób wyjątkowy.
|