|
|
W mroku wieży. Gra książkowa, w której wybierasz własną drogę
W mroku wieży to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać. Podążaj za przygodą w książce, poznaj historię i odkryj, które ścieżki są mniej lub bardziej niebezpieczne, by dotrzeć na szczyt tajemniczej wieży.
|
Gra książkowa: Tropicielonauci. Misja 1: Zaginiony kudłacz Wierciuch
Do jasnej komety! Zaginął kudłacz Wierciuch… Tropicielonauto – czeka Cię nowa misja! Wciel się w tropicielonautę oraz zacznij czytać grę komiksową, która szybko przeniesie cię do kosmicznej rzeczywistości. Ściągnij bezpłatną aplikację Tropibot i rozpocznij interaktywną przygodę!
|
Gra książkowa: Fabled Lands 2: Miasta złota i chwały
Nowa przygoda w epickim świecie Fabled Lands i nowe krainy do odkrycia! Tym razem poznasz królestwo Golniru, a w nim będziesz kim tylko zechcesz: odkrywcą, kupcem, uczonym, złodziejem, kapłanem, czarodziejem czy najemnikiem.
|
Gra książkowa: Fabled Lands 1: Rozdarte Królestwo
W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga?
|
Gra książkowa: Dunder albo kot z zaświatu
„Dunder albo kot z zaświatu” to zwariowana i magiczna przygoda mówiącego kota pewnej nowoczesnej wiedźmy, który – niezbyt mądrym żartem – uruchamia lawinę koszmarnych zdarzeń. Gracze-czytelnicy zdecydują, jak potoczy się ta historia, wybierając drogi, którymi ma podążyć Dunder, by wyplątać się z trudności.
|