Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Zupełnie nowa seria komiksów paragrafowych stworzona specjalnie dla dzieci od 6 lat! Historie zostały zaprojektowane specjalnie dla najmłodszych i zawierają uproszczone przygody. Rozbudowane scenariusze pozwolą dzieciom na naukę czytania oraz zabawę!
Jeden dzień z życia psa to pięknie ilustrowany komiks paragrafowy, w którym to Ty decydujesz, jakie będą kolejne kroki psiej bohaterki. Gra oferuje kilka scenariuszy do rozegrania oraz przygody poboczne, dzięki którym Ty i Lusia nigdy nie będziecie się razem nudzić.
Lucek nie jest zwykłym pracownikiem poczty, to listonosz żądny przygód! Jego przyjaciele z wioski, którzy znają jego zapał do wyzwań, powierzają mu zadania największej wagi. Mały czytelniku, w tej przygodzie wcielisz się w rolę Lucka, by stawić czoła pocztowym wyzwaniom i pomóc przyjaciołom.
Gonitwa cieni to pięknie ilustrowana książka, w której obrazki skrywają zagadki do rozwiązania, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Podejmij wyzwanie i nie pozwól, by świat pochłonął mrok.
Połączenie powieści paragrafowej z grą role-playing oraz łamigłówkami w stylu escape room. Przygody, tajemnice i ucieczki z zastawionych pułapek, a do tego wszystkiego solidny trening logicznego myślenia i wyciągania wniosków. Ciekawa fabuła zachęcająca do rozwiązywania kolejnych zagadek i innowacyjna mechanika, która wymaga spostrzegawczości i kreatywnego podejścia.
Escape Quest to seria niezwykłych książko-gier. Łączą w sobie elementy paragrafowej przygody z zadaniami typu escape room. Przeżyj niesamowitą przygodę, w której to ty jesteś głównym bohaterem. Podejmujesz decyzje, rozwiązujesz zadania i starasz się wydostać z różnych zastawionych na ciebie pułapek. Superbohaterowie: Superbohaterowie istnieją.
Czworo przeciw ciemności to wyjątkowy generator przygód dla bohaterów łaknących spotkań z dziesiątkami potworów. Unikalny system pozwala na tworzenie nowych podziemi, a samotny gracz może się poczuć, jakby towarzyszyła mu cała drużyna.