|
|
Tajniacy Obrazki: Dodatkowe Kafle Agentów
Mały dodatek z 5 dodatkowymi kafelkami, która pozwalają grać w Tajniaków: Obrazki w układzie 5x5 haseł.
|
Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera
Zestaw Kroniki zamku Avel: Skarby bohatera zawiera 3 magiczne przedmioty, które wzbogacają pulę ekwipunku do wylosowania z woreczka. Są to Kamień teleportu, Sakiewka oraz Klejnot szczęścia. Umieszczone w plecaku, te potężne przedmioty pozwolą bohaterowi zdobyć umiejętności, które ułatwią walkę o Avel.
|
Harry Potter: Hogwarts Battle - Zestaw 6 kart
Zestaw dodatkowy zawierający 6 ekskluzywnych, zupełnie nowych kart, które będziemy mogli wcielić do swojej talii, by stać się jeszcze silniejszymi czarodziejami! Od teraz walcząc z bazyliszkiem będziemy mogli zyskać unikatowy i niezwykle przydatny przedmiot, a w czasie zabawy nauczymy się trzech kolejnych czarów i spotkamy dwóch nowych sprzymierzeńców. Ku chwale Hogwartu!
|
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód
Kroniki zamku Avel: Niezbędnik poszukiwaczy przygód to rozszerzenie, wprowadzające do Waszych rozgrywek jeszcze więcej różnorodności! Wykreowani przez Was bohaterowie otrzymają nowe, przydatne przedmioty i będą mieli okazję odkryć nieznane do tej pory zakamarki krainy oraz związane z nimi możliwości. Dodatek wprowadza również nowe potwory.
|
Potwory do szafy
"Co to znowu za pokraki? Wyglądają jak wieszaki! Wyszły z szafy bez pomocy... Kiedy wyszły? O północy!!! Maszerują przez pokoje, szumią na nich różne stroje. Idą, idą, nie przystają. Pod wersalkę zaglądają..." - Dorota Gellner Wieczorem świat wygląda...
|
Crime zoom: Ostatnia karta
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 1–6 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. „Ostatnia karta” przeniesie was do cieszącego się złą sławą Brooklynu z lat 80. Otrzymujecie anonimowe zgłoszenie o strzałach z mieszkania niejakiego Franka Bucco. Docieracie do zapuszczonej kamienicy, w której mieszkają ubogie rodziny i narkomani. Wyważywszy drzwi do mieszkania, odkrywacie zwłoki mężczyzny leżące na kanapie. Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Crime zoom: Ptaki złej wróżby
Crime zoom to seria gier detektywistycznych przeznaczonych dla 16 graczy. Zasady tłumaczy się w 2 minuty, a sama rozgrywka zajmuje około godziny. "Ptaki złej wróżby" przeniosą was do współczesnego Paryża, do metropolii tyleż nowoczesnej, co bezdusznej. Ciało młodej, filigranowej kobiety znaleziono na podłodze w jednym z biurowców. Kto ją zabił? I dlaczego? Jak wyglądało jej życie prywatne? A zawodowe? Od czego zaczniecie śledztwo?
|
Cartaventura: Oklahoma - interaktywna gra karciana
Wyrusz w podróż przez Stany Zjednoczone w 1854 roku śladami niewolnika Bassa Reevesa. Czy zdołasz uciec od swojego pana? Kogo spotkasz na swojej drodze? Czy zostaniesz szeryfem? Wygrasz w niebezpiecznego pokera? I wreszcie – czy znajdziesz drogę do wolności? CARTAVENTURA: Oklahoma to interaktywna gra karciana, w której gracze wspólnie doświadczają przygód osadzonych w realiach historycznych, dokonując po drodze szeregu wyborów.
|
Detektyw: Oficerowie z pazurem
Oficerowie z pazurem to dodatek do kultowej kryminalnej gry planszowej Ignacego Trzewiczka, Detektyw. Autorami scenariusza do gry są Mike Selinker, Liz Spain i Skylar Woodies, członkowie prestiżowego zespołu Lone Shark Games. Tym razem do drużyny śledczych Antares dołączają ich pupile!
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Pokój 25: VIP
Rozszerzenie Pokój 25: VIP to dodatek dla prawdziwych fanów gry. Poza 5 całkowicie nowymi pokojami, gra wprowadza ważne urozmaicenie dla trybu podejrzliwości. Jeden z graczy staje się naprawdę ważną personą z olbrzymim przywilejem - nie musi planować swoich ruchów. Niczym prawdziwa gwiazda robi to, co się jej podoba w odpowiednim dla niej momencie.
|
Rodzinka Wygrywa: Park Dinozaurów
Park dinozaurów to gra, która rozwija się razem z dziećmi - po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami.
|
Rodzinka Wygrywa: Mali Detektywi
Antek i Antosia bardzo lubią zabawę w detektywa. Tata chowa kilka zabawek do magicznego kufra. Aby odgadnąć, jakie przedmioty zostały schowane, dzieci będą musiały odnaleźć wszystkie pozostałe zabawki i wydedukować, których brakuje.
|
Rodzinka Wygrywa: Kotek Psotek
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie.
|
Rodzinka Wygrywa: Wyprawa do Babci
„Wyprawa do babci” to rodzinna gra planszowa, podczas której zwykły spacer zamienia się w niesamowitą przygodę!
|
EXIT: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium
Exit: Gra Tajemnic - Tajemnicze laboratorium Dziennik eksperymentu. Zgłosiliście się jako obiekty testowe do nowych badań i musicie stawić się w wyznaczonym laboratorium. Na miejscu okazuje się jednak, że jesteście tam zupełnie sami. Nagle z jednej z probówek zaczyna unosić się dziwny dym i tracicie przytomność.
|
EXIT: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona
Exit: Gra Tajemnic - Grobowiec faraona Z notatnika dr. Forda. Wizyta w Dolinie Królów to najbardziej emocjonująca część waszej wycieczki do Egiptu. Błądząc po wąskich korytarzach, tracicie z oczu resztę grupy i docieracie do pełnego tajemnic grobowca faraona.
|
Zombicide 2. edycja: Żołnierze Zombie
Zestaw Żołnierze Zombie to 6 dodatkowych Strzelców Szwendaczy, czyli figurek zombie-żołnierzy. Podwaja ilość figurek dostępnych w dodatku Fort Hendrix i zmienia eksplorowanie bazy w całkowicie wybuchowe przedsięwzięcie!
|
Crime Scene - Lazio 1356
Gra detektywistyczna dla 1 lub więcej graczy w wieku 18+.
|
Godzina Duszków - WYPRZEDAŻ!
Wszyscy gracze próbują wspólnie pomóc małemu duszkowi Strasiowi zdać egzamin wstępny do elitarnej grupy Nawiedzaczy. Gracze będą po kolei wcielać się w Strasia. Aby to zrobić, gracz założy maskę Strasia, a potem, z zasłoniętymi oczami, będzie badał nawiedzone zamczysko różdżką. Pozostali gracze spróbują udzielać mu pomocnych wskazówek...
|