|
|
This War of Mine: Czas oblężenia
Czas oblężenia to drugie rozszerzenie do gry planszowej This War Of Mine - bogatego w fabułę tytułu opowiadającego o przetrwaniu w rozdartym wojną mieście. To rozszerzenie wprowadza mnóstwo nowych elementów dla każdej grupy graczy gotowych doświadczyć otwartej wojny opanowującej Pogoren.
|
The Game: Nic prostszego
Zagraj kartę i dobierz kartę - czy da się jeszcze prościej? Niech Was to jednak nie zwiedzie. Żeby zwyciężyć, będziecie musieli udowodnić, że potraficie stworzyć doskonale współpracujący zespół, który rozumie się bez słów!
|
Tajniacy: Obrazki
Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!
|
Tajniacy: Duet
Tajniacy: Duet to kooperacyjna gra słowna dla 2 lub więcej graczy. Na karcie klucza znajduje się 12 pól – 9 pól oznacza słowa, które musi odgadnąć drugi tajniak, a 3 to słowa, których musi się wystrzegać. Aby naprowadzić swojego partnera na konkretne słowa (bądź słowo), dajesz mu jednowyrazowe wskazówki. Z kolei Twój partner daje Ci wskazówki do słów, które musisz odgadnąć. Jeśli obydwoje odgadniecie wszystkie słowa, nim wykorzystacie wszystkie swoje tury, wygrywacie i możecie razem świętować zwycięstwo! Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji.
|
Tajniacy: Bez Cenzury
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również - owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi.
|
Tajniacy Obrazki: Dodatkowe Kafle Agentów
Mały dodatek z 5 dodatkowymi kafelkami, która pozwalają grać w Tajniaków: Obrazki w układzie 5x5 haseł.
|
Tajniacy (Codenames)
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów.
|
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy
Tajemnicze Domostwo: Ukryte Tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości.
|
Tajemnice puszczy
Tajemnice puszczy to kooperacyjna gra o przemierzaniu leśnej krainy dla 1-4 graczy. Łączy w sobie to, co najlepsze w rozmieszczaniu kafelków, eksploracji, rzucaniu kośćmi i tłuczeniu potworów! Dodatkowo oprócz szybkiego trybu podstawowego, znajdziecie w niej kampanię złożoną z 5 scenariuszy!
|
Sword & Sorcery: Nieśmiertelne dusze (WYSYŁKA GRATIS)
Sword & Sorcery to kooperacyjna gra planszowa dla 1 do 5 graczy, osadzona w magicznym świecie fantasy. Bohaterowie o unikatowych mocach zostali wyrwani z objęć śmierci, aby jeszcze raz przeciwstawić się siłom zła, kontrolowanym przez grę, ocalić królestwo od zagłady i uwolnić swoje dusze od wiążącego je zaklęcia.
|
Stranger Things
Bohaterowie 1. i 2. sezonu Stranger Things na planszy w kooperacyjnej grze planszowej nie tylko dla fanów serialu! W Stranger Things: Po drugiej Stronie gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu.
|
Star Wars: Wojny Klonów
W grze Star Wars: Wojny Klonów macie szansę odwrócić bieg tego pustoszącego kosmos konfliktu. Aby tego dokonać, wcielicie się w legendarnych Jedi, którzy wraz ze swoimi sojusznikami stawią czoła legionom droidów bojowych i ich nikczemnym dowódcom. Macie do wyboru aż 4 ekscytujące scenariusze związane z różnymi złoczyńcami. Wykorzystujcie swoje unikalne zdolności oraz Moc, by wspólnymi siłami wypełniać misje i raz na zawsze położyć kres Wojnom Klonów.
|
Spirit Island: Zarośla i Szpony
Wzniećmy chaos, niech zapanują Zarośla i Szpony! Przywołajmy bestie z głębi Wyspy, a dzicz niech otoczy każdy skrawek ziemi. Zatrujmy umysły Najeźdźców, zwróćmy ich przeciwko sobie! Coraz więcej Duchów odpowiada na wezwanie, ale Najeźdźcy są nieugięci. Czy zdołamy ich w porę powstrzymać?
|
Spirit Island: Rozdarta Ziemia
Duchy dostosowują się i przekształcają swoją naturę, by odpowiedzieć na napór Najeźdźców. Ich zastępy powiększają się. Jedne z nowych Duchów zmieniają Wyspę w miejsce w pełne niebezpieczeństw, inne w poszukiwaniu nowych sposobów walki współpracują z Dahanami. Przed Duchami ciężkie Czasy... Kruszeje nawet niewzruszony Opór Skały!
|
Spirit Island - edycja polska (Portal Games)
Spirit Island to złożona i tematyczna gra kooperacyjna, w której jako potężne Duchy natury wspólnie bronimy swojej wyspy. Najeźdźcy zza mórz właśnie rozpoczęli kolonizację: podbijają nasze ziemie, atakują ich mieszkańców i plugawią bezcenną przyrodę. Użyjmy całej mocy, by odeprzeć najazd, nim przywleczona przez nich Zaraza nieodwracalnie zniszczy nasz świat!
|
Sentinels of the Multiverse - edycja polska
Sentinels of the Multiverse to kooperacyjna gra karciana osadzona w świecie komiksów, w której gracze kontrolując Bohaterów komiksów wykorzystują ich moce, zdolności i spryt aby pokonać Łotrów w pełnym niebezpieczeństw Środowisku i uratować świat.
|
Rodzinka Wygrywa: Wyprawa do Babci
„Wyprawa do babci” to rodzinna gra planszowa, podczas której zwykły spacer zamienia się w niesamowitą przygodę!
|
Rodzinka Wygrywa: Park Dinozaurów
Park dinozaurów to gra, która rozwija się razem z dziećmi - po pokonaniu poziomu podstawowego można w niej wspólnie zmagać się z coraz trudniejszymi zadaniami.
|
Rodzinka Wygrywa: Mali Detektywi
Antek i Antosia bardzo lubią zabawę w detektywa. Tata chowa kilka zabawek do magicznego kufra. Aby odgadnąć, jakie przedmioty zostały schowane, dzieci będą musiały odnaleźć wszystkie pozostałe zabawki i wydedukować, których brakuje.
|
Rodzinka Wygrywa: Kotek Psotek
Kotek Psotek uwielbia ścigać się ze zwierzątkami w ogrodzie. Jest bardzo szybki, ale przyjaciele potrafią go przechytrzyć, korzystając ze skrótów na planszy oraz kocich smakołyków. Pomóżcie ptaszkowi, wiewiórce i myszce dotrzeć do kryjówki na drzewie.
|